Obstrüktif Uyku Apne Sendromu

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Prof. Dr. Metin ÖZKAN

Göğüs Hastalıkları, Ankara

Akciğer Tüberkülozu, Pnömoni, Nefes Darlığı Solunum fonksiyon testleri, Solunum yetmezliği, Termoplasti

Memorial Ankara Hastanesi  Balgat 1422. Sok. No:4  Çankaya, Ankara 
0 (850) 433 42 54
Adı çok duyulduk bir doktor, ünü Bursada da biliniyor ...

Uzm. Dr. Sevin KARALAR

Göğüs Hastalıkları, İstanbul

Mezotelyoma, Bronşektazi, Pnömotoraks (Akciğerin Sönmesi)

Uzm. Dr. Sevin KARALAR Muayenehanesi  İzzettin Çalışlar Cad. Orkide Apt. B Blok No:12 D:4  Bahçelievler, İstanbul 
Memnunuz ...

Sayfa : 1/1 | Toplam 2 kayıt bulundu.

Obstrüktif Uyku Apne Sendromu İlgili Sorular

  • Uykuda bayilma

    Merhaba hocam.benim sorunum uykuda beynime oksijen gitmio sanki.bayiliorum uykumda sanki.kalbim duruo ve ben o an uyaniyorum.bazen bi gecede 5,6 kez oluyo.uyumak istemiorum bidaha dayanamayip gene daliyorum.yine qyni sey oluyo.ve cok yorgun uyaniyirum.esim bazen uyurken tisirdadigmi soyluyo.hatta ke... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Cem YALÇIN

    Uzm. Dr. Cem YALÇIN

    Osas (obstrüktif uyku apne sendromu) gece solunum yolunun tıkanması ile oluşur. polisomnografi ( 1 gece yatırılıp alet takılarak) ile ağırlığı anlaşılır, bazen yüzlerce kez solunum durur. co2 artınca vücut tepki verir. organik ve psikiyatrik bir çok hastalığa neden olur. bir göğüs hastalıkları polik... Cevabı gör

  • Horlama

    Merhabalar benim size sorum benim esim asiri derece horluyo uyurken sanki burnunun bir deligi kapali gibi nefes alamiyo gibi agzi acik uyuyo buseferde horluyo yuksek yastikda koydum basinin altina oturur gibide yatirdim ama nafile banamisin demiyo onu ayri bir odada yatiriyorum cekilir gibi degil ya... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Metin ÖZKAN

    Prof. Dr. Metin ÖZKAN

    Uyku apnesi dediğimiz hastalik olabilir. bir gece uyku laboratuvarinda yatip polisomnografi denen uyku testini yapmamiz gerekir. uyku apnesi varsa bir maskeyle gece uyumasi gerekecektir. bu durumda hem horlama hem de uykuda solunumun durmasi ortadan kalkacaktir. uyku apnesi ciddi bir hastaliktir hip... Cevabı gör

  • Nefes darlığı

    Merhaba ben 15 yaşındayım . nefesim daralıyo ve bir anda halsizleşiyorum ağzımdan derin nefes alarak rahatlamaya çalışıyorum ara ara oluyor genelde psikolojik bir sıkıntım varsa oluyor.yani gezdiğim eğendiğim zaman bişeyo olmuyor sürekli esnemeye çalışıyorum bu ciddi bir rahatsızlıkmıdır yoksa psiko... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. M. Levent ERKAN

    Prof. Dr. M. Levent ERKAN

    Nefes darlığının birçok nedeni vardır. bunlardan biri de psikolojik sıkıntılardır. anlattıklarınız buna benziyor. kan tahlilleri ve kardiyoloji muayenesi de normal bulunmuş. üzerinde durmayın. geçmiş olsun

  • Uyku apnesi

    Merhaba hocam.bundan birkaç yıl önce yapılan uyku testinde orta düzeyde obstrüktif uyku apne sendromu tanısı konmuştu.2 gün önce bu test yinelendi ve raporda yazanlar şöyle; polisomnografi kaydı,uyku teknisyeni gözetiminde 55 kanallı kayıt cihazınd(alice6) yapıldı.kayıtlar aasm skorlama kurallarına... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. İrfan GÖZÜBÜYÜK

    Op. Dr. İrfan GÖZÜBÜYÜK

    Merhaba, geçmiş olsun. burada cerrahide anatomik yapınız önemli. muayene ile anlaşılır ancak. saygılarımla. op. dr. irfan gözübüyük http://www.kbbistanbul.com.tr (not:bu bilgilerle sadece fikir vererek yardımcı olmak amaçlanmıştır, kesin teşhis ve tedavi sadece muayene eden ve varsa tetki... Cevabı gör

  • Uyku apnesi.

    Merhaba hocam.bundan birkaç yıl önce yapılan uyku testinde orta düzeyde obstrüktif uyku apne sendromu tanısı konmuştu.2 gün önce bu test yinelendi ve raporda yazanlar şöyle; polisomnografi kaydı,uyku teknisyeni gözetiminde 55 kanallı kayıt cihazınd(alice6) yapıldı.kayıtlar aasm skorlama kurallarına... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hikmet TOY

    Uzm. Dr. Hikmet TOY

    Değerlendirme sonucuna göre cerrahi fayda sağlayabilir fakat tamamen apne ortadan kalkmayabilir. muayene bulguları ile birlikte değerlendirilmesi daha uygun olur. tavsiyem bir kbb hekimine muayene olmanız ve bilgi almak olacak. geçmiş olsun

  • Osas hk acil

    Hocam merhaba; 52 yaşında 83 kilo 1,62 cnm annemde orta şiddette tıkayıcı tipte uyku apne sendromu teşhisi konuldu.hocam burunda tıkanıklıklar olduğu bununla birlikte damakta da sarkma olduğu söylendi burun ve damak için ameliyat ya da cpap önerdiler ama annem kullanamayacağınnı belirtiyor. öte yan... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Demet KARNAK

    Prof. Dr. Demet KARNAK

    Ciddi uyku apnesi var cpa başlanmış güzel tedavi olmaz yani kullanmaz ise bir gün uyudu uyanmadı olabilir. bu hastalık ciddi. ağız içi apereyleri kbb ayarlıyor. öncelikle hastamızın bir 20 kilo vermesi şart. geçmiş olsun dk

  • Apne sendromu

    Selam doktor hanım ,benim şikayetim gündüz sürekli uyuklama uykudan yorgun kallkmak hiç uyumamış gibi kalkıyorum ve birde cigerlerimin söndügünü hissediyorum bunu doktorlara anlatıtım yok piskolejik dediler kan tahlilllerim cok güzel ,ama tek şikayetim sabah uyanınca cigerlerimin söndügünü orda bir... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Demet KARNAK

    Prof. Dr. Demet KARNAK

    Yardımcı olamam kriterlere uymuyorsunuz. yani cihazın parasını devlet ödemez. ama siz cebinizden alacaksanız otomatik cpap kullanabilirsiniz. geçmiş olsun dk

  • Apne sendromu

    Selam doktor hanım ,benim şikayetim gündüz sürekli uyuklama uykudan yorgun kallkmak hiç uyumamış gibi kalkıyorum ve birde cigerlerimin söndügünü hissediyorum bunu doktorlara anlatıtım yok piskolejik dediler kan tahlilllerim cok güzel ,ama tek şikayetim sabah uyanınca cigerlerimin söndügünü orda bir... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. A. Füsun ÜLGER

    Prof. Dr. A. Füsun ÜLGER

    Uyku apnesi tespit edilmiş evet ancak cihaz kullanmanız şart. muayene olduktan sonra cihaz ayarı için sizi yönlendirebilirim. lütfen eğer gelirseniz yanınızda bütün tetkiklerinizi ve sonuçlarınızı getirin. saygılarımla..

  • Uyku apnesi.

    Merhaba,size bana geçen sene yapılmış olan uyku apne tetkik sonuçlarımı yolluyorum,uyku skorunda toplam kayıt süresi 432,9 dakika, toplam uyku süresi 420,1 dakika, uyku latansı n1 12,7 dakika n2 13,7 dakika n3 101,7 dakika,rem latansı 211,0 dakika,uyku etkinliği 77,6% olarak saptandı.toplam uyk... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Oğuz BAK

    Uzm. Dr. Oğuz BAK

    Antidepresan kullanın , zayıflayın, gunde 1 saat spor yapın, mutlaka beyin vucut gevşeme programına mesela yogaya katılın. hepsi duzelir. bir de kbb de muayene olun gerekiyorsa ameliyat önerirse olun.

  • Zor nefes almak

    Mrb hocam.ben zor ve az nefes alıyorum. bir bebek gibi az nefes alıyorum. soluğumu hissetmiyorum. derin nefes alamıyorum ? gögüs açıcı bir ilaç önerebilirmisiniz ?

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Şennur ÖZEN

    Uzm. Dr. Şennur ÖZEN

    Öncelikle nefes darlıgınızın nedeni nedir?.nedeni bulunursa çözümü de çok kolay olacaktır.zor nefes almanız üst solunum yolları ile mi ilgilidir yoksa solunum sistemi bulgusu varmıdır ya da nefes darlıgına yol acan baska bir sistemik hastalık mı söz konusudur?tüm bunların yanıtı için bir göğüs hasta... Cevabı gör