Yenişehir Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları) Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Prof. Dr. Aynur ÖZGE

Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)

21 yıl mesleki tecrübe

MERSİN ÜNİVERSİTESİ  MERSİN ÜNİVERSİTESİ TIP FAK. NÖROLOJİ AD. MERSİN Muayenehane: Dumlupınar mah. 1506 sok. Academy Apt. No:7/3 Yenişehir/MERSİN 
Meslek aşkı ve kişiliği mükemmel çok değerli bir hocamız. Başarılarının devamını diliyoruz. ...
Doç. Dr. Hasan ÖZDEMİR

Doç. Dr. Hasan ÖZDEMİR

Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)

10 yıl mesleki tecrübe

Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi  Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi  Diyarbakır 

Sayfa : 1/1 | Toplam 2 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Mr ve inme

    İyi akşamlar hocam annemin mrını yollasam inceleyip geri dönüş yapma imkanınız olur mu acaba? kendisi 40 yaşında geçen ay bir inme geçirdi. sağ gözü kanlandı ve şişti. uzun zamandır el uyuşmaları da yaşıyor.

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Mustafa ERTAŞ

    Prof. Dr. Mustafa ERTAŞ

    Ne yazık ki mektupla tanı koymuyorum

  • Damar tikanmasi

    Amirim ben damar tıkanma i66.8-serebral arterleri̇n oklüzyon ve di̇ğer stenozu tanısı ile 15 gündür hast yatıyorum nereye gideyim ne edeyim...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Safiye BİLGİN

    Prof. Dr. Safiye BİLGİN

    Hastanede tetkiklerin bitmesini bekleyin. sonuç alınmazsa isterseniz gelebilirsiniz.

  • Baş ağrısı

    Merhaba benim sorunum başımın tepesinde 4 gündür yanma va ağrı var şakaklarımda sıkıştırmış ve oyulmuş gibi ağrı var ara sıra kafamın tepesi sıkışıyormuş gibi 14 ekimde kranial mr ve servikal mr ı çektirdim beyin mrında her şey normal sınırlardadır yazıyor servikal de ise boyun düzleşmesi çıkmıştır...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Safiye BİLGİN

    Prof. Dr. Safiye BİLGİN

    Tetkiklerde bir bulgu görülmemiş.mr anjioda anevrizma görülürdü.başka bir neden olabilir.boyun düzleşmesi de ağrı ve yanma yapabilir.göz tansiyonu,hipertansiyon gibi durumları araştırın.

  • Baş ağrısı şiddetli bulantı

    Merhaba hocam 6 gündür geçmeyen baş dönmesi ve bulantım var ek olarak kalça ve bel ağrısı çekiyorum başımın üst kısmı ense ve sol kulağım ateş gibi yanıyor kafa içimde doluluk hissediyorum ağrıyla birlikte gözlerim e kadar geliyor sorun ne olabilir bu arada 7 gün önce ertesi gün hapı gibi yüklü bir...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Safiye BİLGİN

    Prof. Dr. Safiye BİLGİN

    Bu ilaçlar baş ağrısı yapabilir, migreni tetikler ve damar tıkanmasına yol açabilir.bir nöroloji uzmanına gidin tahlil ve beyin mr tetkiki yaptırın.