Malatya Nefrokalsinozis

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Uzm. Dr. Mehmet TURFANDA

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları

Büyüme Ve Gelişme, Beslenme, Aşılama Ve Bağışıklama Çocuk beslenme, Prematürite, Çocuk beslenme bozuklukları izleme

CMT Çocuk Sağlığı Ve Hastalıkları Kliniği  Özalper Mah. Deniz Kızı Sok. No: 33/ 1 (Beydağı Devlet Hastanesi Civarı Eski Toprak Peyzaj Arkası, Sevgi Anaokulu Bitişiğinde)  Yeşilyurt, Malatya 
0 (850) 811 67 22
Mehmet bey Ender raslanılan doktorlardan biridir. Kardeşim doğduğumda lösemi yaptılar 3 yaşına kadar yaşamaz d... ...
Dr. Barış KOŞAN - Dahiliye - İç Hastalıkları

Dr. Barış KOŞAN

Dahiliye - İç Hastalıkları

Yaşlılık Kaşıntısı (Senil Kaşıntı), Kronik Pankreatit, Lökosit (Beyaz Kan Hücresi) Hastalıkları Platelet sitaferezi(hemaferezis), Radyofrekanslı ablasyon, Tıbbi Sülük

Özel Müjde Hastanesi  Fırat, Hastane Cad. No:16, 44320 Merkez/Malatya Merkez/Malatya, Turkey 

Sayfa : 1/1 | Toplam 2 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Nefrokalsinozis

    8 yaşındaki oğlumuza nefrokalsinoziz tanısı kondu. tüm değerleri normal olup sadece sitrat değeri düşüktür. ultrason sonucunda bilatetal hiperekojen piramisler bu yazılıdır. ege üniv. yatırılıp araştırılması istendi. hocam sizin görüşleriniz nedir acaba.

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Mustafa BAK

    Prof. Dr. Mustafa BAK

    Çocuğunuzun nefrokalsinoziz'inin araştırılması gerekir . araştırıldıysa sonuçlarınız ile değerlendirebiliriz.

  • Nefrokalsinozis

    Hocam merhabalar oğlum şuanda 1 yaşında ve 5 aydır d vi.intoksikosyonuna bağlı hiperkalsemi gelişti ve usgsinde medüler bilateral nefrokalsinozis teşhisi konuldu kalsiyum değerlerim şuanda normal böbrek usgsinde pelviektazi kist falan saptanmadı. evde sodyum sitrat potasyum sitrat ve distile su ile...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Oğuz SÖYLEMEZOĞLU

    Prof. Dr. Oğuz SÖYLEMEZOĞLU

    Bir cocuk nefroloji merkezinde duzenli tedavi ve takibinizi yaptirmaniz yeterli. mutlaka kby gelisecek diye bir durum soz konusu degil gecmis olsun

  • Medüller nefrokalsinozis

    Merhaba hocam kız kardeşimde medüller nefrokalsinozis hastalığı çıktı bu hastalığın tedavisi mümkün müdür acaba ne yapmamız gerek kısaca anlatabilirmisiniz

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ali BAŞÇI

    Prof. Dr. Ali BAŞÇI

    Doğru ifade ediyorsanız ve tanı buysa, yani tanı doğru konduysa bu hastalık genellikle iyi huylu iyi gidişli bir hastalıktır. böbrek fonksiyonlarına herhalde bakılmıştır. genellikle böbrek yetmezliğine gitmez. takip edilir ortaya çıkan sorunlara göre hareket edilir ama şimdi muhtemelen bir tedavi... Cevabı gör

  • Bilateral nefrokalsinozis ve kby

    Hocam merhaba bebeğim şuan 8 aylık ve d vitamini yüksekliğine bağı kalsiyum yüksekliği oluşmuş ve böbreklere bilateral nefrokalsinozis oluşmuş şuanda pamidronat lasix prednol sodyum bikarbonat ve sıvı tedavisi görmekte doktorların dediğine göre şimdi değil ama ileride böbrek yetmezliği gelişebileceğ...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ali BAŞÇI

    Prof. Dr. Ali BAŞÇI

    Ben sorunuza bir cevap vermeye çalıştım ama şimdi burada başka bir şey belirtiyorsunuz. d vit fazlalığı. ama tabii 8 aylık bebek ne kadar fazla d vit almıştır da nefrokalsinosis olsun. eğer öyle olsaydı da dvit kullanımı keserlerdi, pamimdronat niye kullanılsın? kısacası bu sorunuzun cevabı bende de... Cevabı gör