Van Meme mr'ı

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Ass. Dr. Fatih AKDAMAR - Genel Cerrahi

Ass. Dr. Fatih AKDAMAR

Genel Cerrahi

Sünnet, Ağrı, Aşırı Terleme Ve Tedavisi Gaita testleri dışkı testleri, Laparoskopik ve açık inguinal ve insizyonel, Meme mr'ı

T.c.sağlık Bakanlığı Van Kamu Hastaneleri Birliği Sağlık Bilimleri Üni.van Eğit. Ve Araş.hastanesi   

Dr. Arif Aslaner

Genel Cerrahi

Kanser, Mide Fıtığı, Safra Kesesi Kanseri Meme mr'ı, Paratiroidektomi, Laparoskopik reflü ameliyatı

Antalya Eğıtım Ve Araştirma Hastanesı  Varlık, Kazım Karabekir Cd., 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey 
Daha dün karin fitigi ameliyat oldum Dr Arif bey yapti ameliyatimi simdiden soyleyebilirim dipcik gibiyim 😃 e... ...
Yrd. Doç. Dr. Ufuk ÇOBANOĞLU - Göğüs Cerrahisi

Yrd. Doç. Dr. Ufuk ÇOBANOĞLU

Göğüs Cerrahisi

Pıhtılaşma Bozuklukları, Emboli, Sık Görülen Belirtiler Anti-mikrozomal antikor(anti-m)(tiroid peroksidaz testi), Meme mr'ı, Mediastinal tümör rezeksiyonu

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Dursun Odabaş Tıp Merkezi  Yüzüncü Yıl Ünv., 65080 Bardakçı/Van Merkez/Van, Turkey 

Sayfa : 1/1 | Toplam 3 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Meme de şişlik

    Merhaba hocam. sol meme saat 12 hizasında 33×22 m boyutlarında düzgün sınırlı hipoekoik solid kitle izlendi. saat 4 hizasında areoladan 2 cm mesafede 14×4 mm boyutlarında benzer natürel solid nodüler lezyonlar izlendi. sağ meme saat 12 hizasında 22×15 mm boyutlarında saat 1 hizasında 2cm mesafede...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Akın Arif DEMİR

    Op. Dr. Akın Arif DEMİR

    Burada kötü birşey yazmıyor. ama tam olarak nedir ne yapmak gerekir anlamak için muayene veya duruma göre meme mr ı çekmek gerekebilir. geçmiş olsun

  • Ameliyat olmalı mı?

    Merhaba hocam, 30 yaşındayım bekarım,korkuyorum . sonucu alınca size geldim bir kere ameliyattaydınız ulaşamadım tekrar geleceğim.sol meme 7-8 hizasında periferik yerleşimli lobule konturlu 15.7 x 7.3 mm boyutunda hipoekoik lezyon izlendi(fa? yoğun içerikli kist?) meme usg raporumda bunlar yazıyor...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Bülent ÇİTGEZ

    Doç. Dr. Bülent ÇİTGEZ

    Meme usg ve meme mr na göre konuşabiliriz. geçmiş olsun.

  • Damar tıkanıklıgı

    Slm hocam supratelntorial lokalizyasyonda 3.dogaldır..her iki yan ventrikül korpus posterior kesimleri ile posteiror hornları dolgun ve hafif deforme yapıdadır posteirorda daha belirgin bilateral periventriküler beyaz cevherde t2a ve flair sekans ta simetrik görünümde hafif istensite artısı dikkat c...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Fehim Arman

    Prof. Dr. Fehim Arman

    Sınırda bazı mr değişiklikleri var, nöroloji uzmanı tüm verileri biraraya getirerek sonuca varacaktır, tek başına bu mr bulguları ile kesin bir şey söylenemez.

  • Bi rads 4a

    Merhabalar doktor bey annem 2 yildir memesini 6 aylik periyodlar la kontrol ediyorlardi ve sag meme:briads 3 sol meme:briads 2 son us sonucu ise bileteral meme bezi fibroglanduler doku ve yag dokusundan olusmaktadir sag meme saat 9 lokalizyonunda areolaya 3 cm uzaklikta 9×4 mmlik reaktif gorunumde...

    Doktor Cevabı:
    Dr. Ömür GENCEL

    Dr. Ömür GENCEL

    Merhaba tülin hanım, son yapılan mr tetkiki sonucunda sağ memede bulanan lezyonun ilaç tutma potansiyeli göz önüne alınarak bi-rads iv-a kategorisine girdiği saptanmış. bu tür lezyonlarda yapılan çalışmalar göstermiştir ki; malignite yani kötü huylu olma olasılığı %10 civarındadır. ancak özellikl... Cevabı gör