Iğdır Lamina Uygulamaları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Dt. Işıl EYRİCE - Diş Hekimi

Dt. Işıl EYRİCE

Diş Hekimi, Iğdır

Periodontal Plastik Cerrahisi Yumuşak Doku Greftleri, Estetik Diş Hekimliği, Ağız Kokusu Gece plağı, Estetik diş hekimliği uygulamaları, Çocuk diş tedavisi

Iğdir Ağiz Ve Dış Sağliği Merkezı  14 Kasım, 76000 Iğdır Merkez/Iğdır, Turkey 
Iğdir Devlet Hastanesı  Kışla, Melekli Yolu Cd., 76000 Merkez/Iğdır Merkez/Iğdır, Turkey 

Sayfa : 1/1 | Toplam 1 kayıt bulundu.

Iğdır Lamina Uygulamaları İlgili Sorular

  • Diş aralığı

    Ön iki diş arasını kapatmak için ne yapmam gerekiyor yardımcı olabılımısınız. yapılınca düştüğünü söylüyolarlar ne kadar doğru

    Doktor Cevabı:
    Dt. Mehtap SUCU KETENCİ

    Dt. Mehtap SUCU KETENCİ

    Merhaba diş aralıklarının kapatmak için birçok yöntem var. tel tedavisi, estetik dolgular, porselen lamine uygulamaları, zirkonyum kaplamalar.. size en uygun yöntemi muayene eden hekim söyleyecektir. bazı durumlarda nasıl doğal dişte kırıklar kopmalar oluyorsa yapılan restorasyonlarda da olabilir...... Cevabı gör

  • Lamine diş mağduriyeti

    Sevgili ömer bey merhaba , yıllar önce ön dişlerimin arası biraz açıklık olduğu için lamine kaplama yapıldı,bu kaplama 8 yılda 2-3 kez düştü tekrar yapıştırıldı fakat ben uygulamadan çok memnun değilim çünkü ön dişleri düzeltirken sağ taraftan yan dişin arasını açtı.ayrıca dişler törpülenmiş olma... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dt. Ömer GİRGİN

    Dt. Ömer GİRGİN

    Muayene etmeden net bilgi vermek mümkün olmayacaktır,ancak dişler de az da olda kesim yapıldığı için yine benzer bir tedavi yapılması uygun olacaktır.

  • Merak ediyorum 😌😌

    Merhaba üst dişlerimin arasında açıklık var ve bu durum beni biraz rahatsız ediyor tel taktırmayı düşünüyordum fakat uzun süreli durması gerektiği için bir taraftan da istemiyorum o uygulamayı istemiyorum düzeltmemin başka bir yolu var mı acaba 😌😌😌

    Doktor Cevabı:
    Dt. Mehtap SUCU KETENCİ

    Dt. Mehtap SUCU KETENCİ

    Merhaba elbette var ama tel taktirmak birinci önceliğimiz. ama seni muayene etikten sonra onerilerimiz değişebilir. estetik dolgular, porselen lamine uygulamasi, belki dislerin kaplanması sözkonusu olabilir.

  • Hiçbir şekilde kilo alamıyorum ne yapmam gerek?

    Merhaba hocam, 19 yaşında 1.63 boyunda 41 kiloyum. yazın aile hekimimiz rimobolan isimli iğneyi yazdı 1 ay kadar kullandım 3 e çıktım ama aşırı sivilce yaptı sesimi kalınlaştırdı ve adet düzensizliği yaptı bırakmak zorunda kaldım. bu aralar annem hasta diye çok üzülüyorum sürekli hareket halindeyim... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dyt. Doğan Can GÜNER

    Dyt. Doğan Can GÜNER

    Merhabalar, öncelikle geçmiş olsun. kilo alma konusunda ezbere konuşmak yanlış olur. öncelikle kilo almanıza engel durumun ne olduğunu anlamak gerekir. bunun için de kan tahlili sonuçlarına bakmak lazım. kan tahlili sonuçlarıyla birlikte daha doğru önerilerde bulunabilirim

  • Boğazda kabarcık

    Merhabalar benim dilimin biraz ilerisinde yani küçük dille ayni izada küçük küçük baloncuklar oldu sivilce gibi bunun sebebi nedir acaba

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Selçuk ONART

    Prof. Dr. Selçuk ONART

    Bunlar dil kökü papillaları iğdır yani tat tomurcukları iğdır herkesle var geçmiş olsun bir sorun yok

  • Istahsizlik

    Hocam bende ciddi istahsizlik var gegirmeler var doktora gittim ve bana ilaç lar verdi istahinda bir degisikilik olmadı hocam bu yüzden çok stres yapıyorum henüz 20 yasindayim

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Emin AKYILDIZ

    Uzm. Dr. Emin AKYILDIZ

    Sizdeki bu durum psikolojik olabilceği gibi yemek borusu veya mide ile ilgili rahatsızlık olabilir.iç hastalıkları uzmanına görünmeniz gerekmektedir.

  • Diş lamina kaplama

    Hocam merhaba lamina kaplama istiyorum fiyat alma imkanım var mı? 21 yaşındayım dişlerim aralı oldugu için memnun değilim ?

    Doktor Cevabı:
    Dt. Mert BÖRÜ

    Dt. Mert BÖRÜ

    Merhaba dişlerinizin aralıklı olduğunu belirtip kendi tedavi planınızı da hazırlamışsınız. dişler arasıdaki aralıkların (diestema) kapatılmasında bir çok farklı yöntem var. bu yöntemlerden hangisinin sizin için uygun olduğuna, diş hekiminiz karar versin. teşekkür ediyorum.

  • Insülin direnci

    Hocam kolay gelsin . bende şeker var ve insülin kullaniyorum . insülin i kullandiktan sonra beni etkiliyo ve rahatsız ediyo ne yapmalıyım . . birde şekerim düşük te olsa sık sık idrara çıkıyorum .

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Emin AKYILDIZ

    Uzm. Dr. Emin AKYILDIZ

    Öncelikle geçmiş olsun.verdiğiniz bilgilerle bir şey söylemek mümkün değil.iç hastalıkları uzmanına müracaat ederek gerekli tetkikleri yaptırmanız gerekmektedir.ancak neticelere bakarak bir şey yapılabilir.

  • Dişlerim kırılıyor ve sararıyor

    Merhaba hocam. ben dişlerimi düzenli bi şekilde günde 3 olmasa bile iki kez fırçalıyorum ağız çalkama suyuda kullanıyorum bana bu kadar diş fırçalıyosun nasıl böyle diyip şaşırıyorlar. ön iki dişim yarıdan kırılmıştı ve bi çarpma olmadan. onlara dolgu yaptırmıştım ama çok çabuk sararıyor güldümmü di... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dt. Sinan KOCAMANOĞLU

    Uzm. Dt. Sinan KOCAMANOĞLU

    İyi günler geçmiş olsun ilk olarak kompozit dediğimiz malzemelerle yapılan dolgular estetikleri iyi olsa dahi bazen renklenmesi fazla olabiliyor bu malzemenin özelliği ile ve cilasının iyi yapılıp yapılmamasıyla alakalı bir durum... elbetteki sizin için uzun ömürlü olan ve estetik açıdan en başar... Cevabı gör

  • Diş minesi aşınması

    Merhabalar, ön iki dişimde mine aşınması oluştu. tedavi olarak kompozit veya porselen laminate veener uygulaması öneriyorlar. siz hangisini önerirsiniz ve 2 diş için bu uygulamaların yaklaşık ücreti ne kadardır?

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Dt. Ahmet Ersan ERSOY

    Prof. Dr. Dt. Ahmet Ersan ERSOY

    Mine aşınmasının nedenine göre tedavi planlaması yapılmalıdır. dişlerin sıkılması veya uygun olmayan çiğneme gibi nedenlere bağlı aşınmalarda lamina ve kompozit önerilmez.. daha dirençli ve tutucu özellikte tam seramik/ zirkonya kronlar uygun olur.. ancak, görülerek karar verilmesi gereklidir.. fiya... Cevabı gör