Iğdır Krup

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Iğdır Krup İlgili Sorular

  • Larenjit (krup)

    Hocam merhaba benim 7 yaşında bir oğlum var ve bundan 15 gün önce geceleri havlar tarzda öksürük olması sebebiyle dr. a götürdüm. larenjit olduğunu söyledir ve tek ampül decort verek eve gönderdiler evde uyguladığımız soğuk buhar ve nebulzatör aracılığı ile verdiğimiz serum fizyolojikle kontrol alt... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nuran GÜRSES

    Prof. Dr. Nuran GÜRSES

    Merhaba krup klinik bir tanımdır birçok neden krıba yol açabilir bu medenlerim başında alerji gelmektedir hastanın alerjik olup olmadıgı ve barsa neye karşı alerjisinin oldugunu tanımlamak gerekir çocuk alerji bölümüne müracaat ediniz hoşcakalın

  • Krup hastalığının tekrar etmesi

    Oğlum 4 yaşında bu sene kreşe başladığından beri sürekli üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyor.bir uzmana gittik alerji testi yapıldı birşeye alerjisi çıkmadı.budecort nebul verdiler sabah akşam ve iki ay böyle devam edilecek dediler.bu tedaviye başladıktan iki hafta sonra krup oldu.2 haftada ancak... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Ali Emre ÇETİNKOL

    Uzm. Dr. Ali Emre ÇETİNKOL

    Kreşe başlanılan ilk sene yoğun üst solunum yollu enfeksiyonu geçirir çocuklar. özellikle yatkınlığıda var ise bu durum krupa dönüşebilir. bu durumlarda çocuğun üst solunum yolu enfeksiyonuna karşı bağışıklığını geliştirmeye çalışmak, hastalığı tedavi etmekten daha büyük önem arz eder. bunun için öz... Cevabı gör

  • Hiçbir şekilde kilo alamıyorum ne yapmam gerek?

    Merhaba hocam, 19 yaşında 1.63 boyunda 41 kiloyum. yazın aile hekimimiz rimobolan isimli iğneyi yazdı 1 ay kadar kullandım 3 e çıktım ama aşırı sivilce yaptı sesimi kalınlaştırdı ve adet düzensizliği yaptı bırakmak zorunda kaldım. bu aralar annem hasta diye çok üzülüyorum sürekli hareket halindeyim... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dyt. Doğan Can GÜNER

    Dyt. Doğan Can GÜNER

    Merhabalar, öncelikle geçmiş olsun. kilo alma konusunda ezbere konuşmak yanlış olur. öncelikle kilo almanıza engel durumun ne olduğunu anlamak gerekir. bunun için de kan tahlili sonuçlarına bakmak lazım. kan tahlili sonuçlarıyla birlikte daha doğru önerilerde bulunabilirim

  • Tekrarlayan ateş boğaz enfeksiyonu

    Hocam iyi günler, 4,5 yaşında bir oğlum var.ilk hastalığı 10 aylıkken geniz akıntısı ve ateşle başladı.4-5 gün sürdü ilaçsız atlattık.daha sonra 18 aylıkken krup denen öksürükle tanıştık ve acilde hava verildi.devamıda ateş tabi.ve her sene krup 2 yada 3 kere yaşıyoruz.çalıştığımız için 2 yaş 3 aylı... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. İzzet FRESKO

    Prof. Dr. İzzet FRESKO

    Çocuğunuzu cerrahpaşa tıp fakültesi çocuk bölümüne götürmenizde yarar var. ben erişkin romatoloji uzmanıyım ve anlattığınız konu benimle ilişkili değil.

  • Kurp ve balgam

    Merhaba, 52 aylık kızımda 15 gün önce öksürük başladı beni al coldplay awey allergodin burun spreyi ve zespira tablet başladık fakat geçmedi, 2 gündür yüksek ateş ve aşırı öksürük vardı kızım uyuyamıyordu bile bu gün doktora götürdüm kurp teşhisi koydu. kan tahlili e göre grip bulguları, ciğer röntg... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Esen DEMİR

    Prof. Dr. Esen DEMİR

    Krup ise ventoline gerek yok. şu anda tanımladığınız enfeksiyona bağlı krup gibi görünüyor. zaditen vermenize gerek yok. zespirayı kış boyunca kullanabilirsiniz(koruyucu olarak)

  • Kaburga agrisi

    Hocam ben bi is kazasi gecirdim sag kaburgami tasa carptim carpmasi sonucu emar cektirdim kemikler normal gozukuyo sivilarda oyle ama nefes alirken agri ve batma yuksek ates istifar maruz kaliyorum ayrica sag kaburgam soldakine gore daha cikintisiz gozukuyo kayma olmus olabilirmi

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Erkan ÇAKIR

    Prof. Dr. Erkan ÇAKIR

    Sorunuz göğüs cerrahisi ile alakalı onlara danışsanız iyi olur geçmiş olsun

  • Boğazda kabarcık

    Merhabalar benim dilimin biraz ilerisinde yani küçük dille ayni izada küçük küçük baloncuklar oldu sivilce gibi bunun sebebi nedir acaba

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Selçuk ONART

    Prof. Dr. Selçuk ONART

    Bunlar dil kökü papillaları iğdır yani tat tomurcukları iğdır herkesle var geçmiş olsun bir sorun yok

  • Bebeklerde krup

    Merhabalar 14 aylık bebeğim krup oldu.aile doktorum kortikosteroid olan ilacı içirebileceğimi söyledi peki o ilacı inhaler verebilir miyim.formunda im ve iv yazıyor

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Haluk ESMERAY

    Uzm. Dr. Haluk ESMERAY

    Meraba hüsne hanim; ilaçlarin mutad kullanim şekilleri dişinda hekiminiz başka bir şekilde önermedi ise kullanmayiniz. steroid ilaçlarin inhaler şekilleri vardir. gerekirse hekiminiz bunu tavsiye eder. sağlikli günler dilerim.

  • Istahsizlik

    Hocam bende ciddi istahsizlik var gegirmeler var doktora gittim ve bana ilaç lar verdi istahinda bir degisikilik olmadı hocam bu yüzden çok stres yapıyorum henüz 20 yasindayim

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Emin AKYILDIZ

    Uzm. Dr. Emin AKYILDIZ

    Sizdeki bu durum psikolojik olabilceği gibi yemek borusu veya mide ile ilgili rahatsızlık olabilir.iç hastalıkları uzmanına görünmeniz gerekmektedir.

  • Akciger acilmiyo

    Hocam 5.5 aylik purameture cocugumuz 3ay kuvezde kaldiktan sonra eve gonderdiler evde 1ay baktik ve gunde 3kez buhar verdik sonra kısık ameliyati oldu narkoz cigerlerini büzmüş 15gundur yogunbakimda makinaya bagli yasiyo, hergun akciger filmi cekiliyo cigerler bigün hafiften aciliyo ertesigun kapani... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Erkan ÇAKIR

    Prof. Dr. Erkan ÇAKIR

    Prematüre bebeklerde bu durum aylarca sürebilir ihtiyaç halinde makine ile solunum desteği vermek ana tedavidir ara ara açılıp kapanmalar olabilir doktorlarınızın yönlendirmelerine uyun ihtiyaç halinde çocuk göğüs hastalıklarından destek isterler