Isparta Merkez Kalp bypass ameliyatı

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Op. Dr. Afşin YAVERİ - Kalp Damar Cerrahisi

Op. Dr. Afşin YAVERİ

Kalp Damar Cerrahisi, Antalya

Vaskülit (Damar Duvarı İltihabı), Emboli, Reynoud Fenomeni Alt ekstremitelerde venografi, Cox-maze prosedürü, Dekalsifikasyon(kalp kapakçıkları hastalıkları tedavisinde)

Isparta Şifa Hastanesi  Yayla Mah. 1615 Sok. No:40  Merkez, Isparta 

Sayfa : 1/1 | Toplam 1 kayıt bulundu.

Isparta Merkez Kalp bypass ameliyatı İlgili Sorular

  • Hamilelik mi

    Hocam boşalma yanakların içine geldi onu tam anlatamadım ama ilaçı kullandı 4 5 gün kanamaları oldu hem açık hem koyu 2 3 gündür kanaması yok ama karında ağrılar var acaba halen daha ilacın yan etkisimi yoksa hamilelik mi ?

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. İlker GÜNYELİ

    Doç. Dr. İlker GÜNYELİ

    İlacın yan etkisi

  • Gebelik durumu

    Merhaba 16 şubatta hamilelik testi yaptim iki cizgi cikti fakat biri silik kan testi yaptirdim hcg 226 cikti ultrasonda gorunmedi bilgi verir misiniz durum hakkinda

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. İlker GÜNYELİ

    Doç. Dr. İlker GÜNYELİ

    226 değeri kesin gebeliktir. usg de ise alttan yapılandan en az 1500-2000, karından usg de en az 5000-6000 olmadan kese görülmez. bu nedenle takip edilecek

  • Gebe kalamama

    Mrb 26 yasimdayim 3 senelik evliyim klomen ve catlatma ignesiyle ile bir buçuk sene once kimyasal gebelik yaşadım 6 ay önce yapılan hormon sonuçlarım  fsh 9.24 lh 9.56 prolaktin 14.58 estradiol 56 progesteron 0.75 total testesteron 0.41 tsh 2.56 ft4 0.85 bu şekilde geçen ay tsh 2.85 olmuş. 30 32 gün... devamı

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. İlker GÜNYELİ

    Doç. Dr. İlker GÜNYELİ

    Bu iş bu kadar kolay degil? neden hamile kalamiyorumu kısırlık testlerinizi yapan hekime soracaksınız. ya da tüm testleri alıp gelip muayene olduktan sonra biz soyleyecegiz...

  • Kilo almak istiyorum

    Merhaba hilal hanım ben merve 20 yaşındayım 42 kiloyum kilo alamıyorum. hiç bir problemim de yok. ne yapmalıyım. kan değerlerimi falan da ölçtürdüm bi sorun çıkmadı

    Doktor Cevabı:
    Dyt. Hilal Nur AVCI

    Dyt. Hilal Nur AVCI

    Merhaba,kişiye özel bir beslenme programı ayarlıyorum her hafta listenizi güncelliyorum ,bunun dışında istediğimiz kiloya ulaştıktan sonra korumaya alıyorum ve beslenme alışkanlıklarınızı değiştirmenize yardımcı oluyorum.haftalık takipler şeklinde gidiyoruz her hafta görüşüyoruz gelmediğiniz hafta k... Cevabı gör

  • Göğüs kafesi ile kaburga tarafında acı

    Hocam merhaba benim 2 aydir sağ göğüs kafesimin alt tarafı ve biraz daha yan tarafı yani kaburga tarafı bastırınca acıyor ve yataktan kalkarken ve oksürürken açıyor.akciger röntgeni çekildi normal çıktı askerim şu an sizce tahminen neden kaynaklıdır. saygılarımla...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. İbrahim BARUT

    Prof. Dr. İbrahim BARUT

    Geçmiş olsun. 211 9191 den randevu alırsanız muayene eder tetkikleri değerlendirip karar verebiliriz.

  • Hamilelik mi

    Hocam 1 gün sonra yeşil sıvı geldi 2 gün sonra koyu kanama çok geldi vajinada yanma kasıklarda ağrı bu ilacın belirtisimi yoksa adet mi oldu birçok siteye bakındım aklım allah bullak korkuyorum aydınlatırmısımız şimdiden tşkler kolay gelsin

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. İlker GÜNYELİ

    Doç. Dr. İlker GÜNYELİ

    Hamile lik imkansıza yakin

  • Depo provera

    Çok teşekkür ederim cok rahatladim🙏

    Doktor Cevabı:
  • Cinsel hastalik acilen bilgilendirin lütfen

    Bir yıldır suren iliskimiz var. ilk ve tek eşli olmamıza rağmen surekli korumasız birliktelik olduğundan korktum ve araştırınca çok endişelendim vücudumda olan herşeyi hastalığa bağlıyorum iliskimdede gerginlikler oluyor haliyle. ilk ve tek olduğumuz için hiçbir hastalık bulaşmaz yani oylemi doktor... devamı

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. İlker GÜNYELİ

    Doç. Dr. İlker GÜNYELİ

    Korunmasız ilişkinin tek sorunu istenmeyen gebelikte.

  • Yerleşme kanamasımı reglmı

    Hocam kan verdim akıntının bıttıgı gun 4.gunu yanı 31 ocakta verdım beta

    Doktor Cevabı:
  • Sogum kntrl hapı

    Ilker günyelı bey merabalar bn dogum kontrol hapına başlayacam ama adet gormuyorum emzırmeden dolayı adet gunu dişinda herhangı bı gun başlayabılırmıyım hapa

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. İlker GÜNYELİ

    Doç. Dr. İlker GÜNYELİ

    Emzirenlerde uygun değildir hiç başlamayı bunun yerine 3 aylık iğne yaptirin