Iğdır Kadında İşeme Bozukluğu

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Dr. Emre Destegül - Kadın Hastalıkları ve Doğum

Dr. Emre Destegül

Kadın Hastalıkları ve Doğum, Adana

Rahim Kalınlaşması, Kadında İşeme Bozukluğu, Anne Sütünün Azlığı Spiral taktırma, Hamilelik testi, İlk gece korkusu tedavisi

Iğdir Devlet Hastanesı  Kışla, Melekli Yolu Cd., 76000 Merkez/Iğdır Merkez/Iğdır, Turkey 
Kayseri Eğitim Ve Araştırma Hastanesi  Sanayi, Atatürk Blv., 38010 Kocasinan/Kayseri, Turkey 
Nevşehır Devlet Hastanesı  Ragıp Üner, 50130 Merkez/Nevşehir Merkez/Nevşehir, Turkey 

Sayfa : 1/1 | Toplam 1 kayıt bulundu.

Iğdır Kadında İşeme Bozukluğu İlgili Sorular

  • Hiçbir şekilde kilo alamıyorum ne yapmam gerek?

    Merhaba hocam, 19 yaşında 1.63 boyunda 41 kiloyum. yazın aile hekimimiz rimobolan isimli iğneyi yazdı 1 ay kadar kullandım 3 e çıktım ama aşırı sivilce yaptı sesimi kalınlaştırdı ve adet düzensizliği yaptı bırakmak zorunda kaldım. bu aralar annem hasta diye çok üzülüyorum sürekli hareket halindeyim... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dyt. Doğan Can GÜNER

    Dyt. Doğan Can GÜNER

    Merhabalar, öncelikle geçmiş olsun. kilo alma konusunda ezbere konuşmak yanlış olur. öncelikle kilo almanıza engel durumun ne olduğunu anlamak gerekir. bunun için de kan tahlili sonuçlarına bakmak lazım. kan tahlili sonuçlarıyla birlikte daha doğru önerilerde bulunabilirim

  • Boğazda kabarcık

    Merhabalar benim dilimin biraz ilerisinde yani küçük dille ayni izada küçük küçük baloncuklar oldu sivilce gibi bunun sebebi nedir acaba

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Selçuk ONART

    Prof. Dr. Selçuk ONART

    Bunlar dil kökü papillaları iğdır yani tat tomurcukları iğdır herkesle var geçmiş olsun bir sorun yok

  • Mantar mı idrar enfeksiyonumu

    Hocam dün size kimyasal gebelik şüphesinden bahsettikten sonra çok ufak nasıl deyim belki çay kaşğı kadar kanama oldu o da peçeteye.tırnağın ucu kadar da üç küçük zar yani kimyasal gebelik sonlanmışmı oldu böylece ve de adetin başlaması daha ne kadar sürecek

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Nihal MALKAN

    Op. Dr. Nihal MALKAN

    Aadetin başlaması sürümcemede kalabilir.beklemelisiniz.

  • Mantar mı idrar enfeksiyonumu

    İyi günler hocam öncelikle çok teşekkür ederim gerçekten bize yardımcı olduğunuz için ben geçen hafta iki kere idrar testi yaptım gebelik pozitif çıktı ama bugün kandaki değerin çok düşük çıktı (30) . son hastalık tarihim 27 eylül yani kimyasal gebelik daha ön planda dedi doktorum sonrasında doğuma... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Nihal MALKAN

    Op. Dr. Nihal MALKAN

    Kan değerimiz çok düşük.6 haftalık değil.normal değil.testi tekrarlayın

  • Mantar mı idrar enfeksiyonumu

    Hocam iyi günler bir hafta önce ürolojiye gittim idrarda enfeksiyon çıktı idrarda yanma vajinada ağrı ve batma ve kaşıntı vardı bir haftadır kullandım ilaçlarımı ama değişen bişey yok kadın doğuma gitmelimiyim adetliyken gidilirmi bitmesini mi beklenem gerekir? bir de mantar mı bu yoksa enfeksiyonda... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Nihal MALKAN

    Op. Dr. Nihal MALKAN

    Kadın doğum muayenesi olun

  • Istahsizlik

    Hocam bende ciddi istahsizlik var gegirmeler var doktora gittim ve bana ilaç lar verdi istahinda bir degisikilik olmadı hocam bu yüzden çok stres yapıyorum henüz 20 yasindayim

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Emin AKYILDIZ

    Uzm. Dr. Emin AKYILDIZ

    Sizdeki bu durum psikolojik olabilceği gibi yemek borusu veya mide ile ilgili rahatsızlık olabilir.iç hastalıkları uzmanına görünmeniz gerekmektedir.

  • Insülin direnci

    Hocam kolay gelsin . bende şeker var ve insülin kullaniyorum . insülin i kullandiktan sonra beni etkiliyo ve rahatsız ediyo ne yapmalıyım . . birde şekerim düşük te olsa sık sık idrara çıkıyorum .

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Emin AKYILDIZ

    Uzm. Dr. Emin AKYILDIZ

    Öncelikle geçmiş olsun.verdiğiniz bilgilerle bir şey söylemek mümkün değil.iç hastalıkları uzmanına müracaat ederek gerekli tetkikleri yaptırmanız gerekmektedir.ancak neticelere bakarak bir şey yapılabilir.

  • Yan bağ ve çapraz bağ

    Merhaba hocam ben askeri personelim 2012 yılında yaşadığım bi çatışma da kayalıklardan düşme sonucu çapraz bağlarda ve yanbağlarda ciddi hasar oluştu. o zamanlar durumun farkında olmadığımız için ufak tedavilerle geçiştirdik. ama şimdi yürümede bile sıkıntı çekiyorum. mr çektirdim ön çapraz bağlar u... devamı

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Soner AKKURT

    Doç. Dr. Soner AKKURT

    Ön çapraz bağ ve menisküsler için ameliyat gerekebilir. menisküs onarımı yapılırsa 6 haftada tam yürüme , 3 ayda koşu yapabilirsiniz. temmuz ayında çalışıyorum. geçmiş olsun

  • Diyetisyen iş imkanı

    Merhaba benim ablam bu sene istanbul bilin üniversitesinden mezun olacak ama iş bulma konusunda çok kaygılanıyor ve kpss ye de girmek istemiyor çünki bir arkadaşları kpss den 98 puan alıp iğdır'a gitmiş iş bulabilmesi için siz ne önerirsiniz kpss dışında başka nasıl iş imkanı bulabilir yardımcı... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dyt. Sezgül ŞAHİN

    Dyt. Sezgül ŞAHİN

    Kendi ofisini açabilir en kolayı bu olacaktır yada bir güzellik merkezi, bir yemek firmasında çalışabilir. kaygılanmakta çok haklı maalesef bizim mesleğimiz artık ayaklar altında. ne zaman olacak belli değil ama her sağlık ocagı her okula dyt ataması yapacaklar. tabi 5 yıl sonra da olabilir...... Cevabı gör

  • İşeme ve iğne batması hissi

    Bikaç gündür idrarımı yaparken sonlara doğru iğne batması gibi bi acı duyuyorum, bi süre devam ediyor ve sonra kısmen geçiyor. bugün de aynısı oldu ve sonunda sildiğimde biraz açık renk kan geldi. bugün cinsel ilişki sırasında da o bölgede bi sancı ağrı baskı hissettim. nedeni ne olabilir, ne yapmal... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Murat GÖK

    Op. Dr. Murat GÖK

    Hemen bir idrar tahlili yaptirin.aile hekiminizde yapilabilir.sonucu watsapp dan bana atabilirsiniz 5323401115