Yüreğir Kadın Hastalıkları ve Doğum Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Dr. Fatma Tuncay Özgönen

Dr. Fatma Tuncay Özgönen

Kadın Hastalıkları ve Doğum

Adana Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi  Balcalı  Adana 
Dr. Eda Balkan

Dr. Eda Balkan

Kadın Hastalıkları ve Doğum

Adana Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi  Balcalı  Adana 
Dr. Mehmet Akyürek

Dr. Mehmet Akyürek

Kadın Hastalıkları ve Doğum

Özel Batıkent Tıp Merkezi  Y.Beyazıt Mah. Kozan Cad.No:755/A  Adana 
Op. Dr. Hasan İPEK

Op. Dr. Hasan İPEK

Kadın Hastalıkları ve Doğum

32 yıl mesleki tecrübe

Özel Altınkoza Tıp Merkezi  Tahsilli Mah. Kozan Cad. No:321 (Tren Yolu Yanı) Yüreğir / ADANA  Adana 
Prof. Dr. Aytekin Altıntaş

Prof. Dr. Aytekin Altıntaş

Kadın Hastalıkları ve Doğum , Jinekolojik Onkoloji Cerrahisi

Adana Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi  Balcalı  Adana 

Dr. Amina Kardeşhani

Kadın Hastalıkları ve Doğum

Özel Batıkent Tıp Merkezi  Y.Beyazıt Mah. Kozan Cad.No:755/A  Adana 
Çok iyi ve Güler yüzlü bir doktorumuz çok memnun kaldım ...
Uzm. Dr. Emine Nuray ULULAR

Uzm. Dr. Emine Nuray ULULAR

Kadın Hastalıkları ve Doğum

Altın Koza Tıp Merkezi  Tahsilli, Kozan Cd  Adana 
Dr. Kibar Özcan

Dr. Kibar Özcan

Kadın Hastalıkları ve Doğum

Adana Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi  Balcalı  Adana 

Sayfa : 1/1 | Toplam 8 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Geç döllenme mi?

    Hocam merhaba son adet tarihim 20 ekim 2016 21 kasımda beta hcg yaptırdım sonuc 0,100 çıktı 26 kasımda hala regl olmadığım için testi tekrar ettim 7,34 çıktı.ve sırasıyla 28 kasımda - 50,31 30 kasımda-192,1 3 aralık- 848,41 yükselişlerim normalmidir.bu duruma göre geç döllenmemi var acaba.kaç...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Akın SAVCI

    Op. Dr. Akın SAVCI

    Evet gününüze uymuyor bhcg artışı normal görülüyor 4 haftalık olunca kese görülmeli 6.haftada kalp atışları

  • Yüksek fsh düşük amh ve gebelik

    Doktor bey merhaba, 27 yasindayim 6 bucuk aylik evliyim. adet duzensizligi nedeniyle doktora gittim testler yapıldı ve fsh 21.07, amh 0.1333, e2 107 cikti. acilen tedaviye baslamam gerektigi yoksa cocuk sahibi olamayacagim soylendi ancak ben başka bi doktora daha gittim o da beklememi bir test daha...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Kutay BİBEROĞLU

    Prof. Dr. Kutay BİBEROĞLU

    Durmadan testi tekrar ettirmenin size hiç bir yararı yok. sonuç değişmez. yumurta sayınız azalmış. yaşınızın genç olması ise her şeye rağmen bir avantaj. normal yolla gebe kalabilmek için tek bir yumurtaya, tüp bebekle gebe kalmak için ise çok sayıda yumurtaya ihtiyaç vardır ve sizde çok yumurta yok... Cevabı gör

  • Hamilelik korkusu

    Hocam adet olmasina ragmen risk hala varmi diyosunuz yani gebe olma ihtimali varmi suanda? sizin yazilarininizin bazilarinda adetine son 10 gun kala icine bosalma durumu olsa bile hamilelik gerceklesmez yaziyordu cok endiseliyim hocam kafayi yicem.

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. H. Yeşim YERÇOK

    Op. Dr. H. Yeşim YERÇOK

    Adet görmediyse risk var diyorum. adet görmüşse risk yok.

  • Üçlü tarama testi

    Hocam 27 yaşındayım 16+6 hafta trısomy 18

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ömür TAŞKIN

    Prof. Dr. Ömür TAŞKIN

    Yapulmadi gerekenleri takip eden doktorunuzla karar verin. ek tetkik gerekecek