Malatya İshal

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Uzm. Dr. Mehmet TURFANDA

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Malatya

Büyüme Ve Gelişme, Beslenme, Aşılama Ve Bağışıklama Çocuk beslenme, Prematürite, Çocuk beslenme bozuklukları izleme

CMT Çocuk Sağlığı Ve Hastalıkları Kliniği  Özalper Mah. Deniz Kızı Sok. No: 33/ 1 (Beydağı Devlet Hastanesi Civarı Eski Toprak Peyzaj Arkası, Sevgi Anaokulu Bitişiğinde)  Yeşilyurt, Malatya 
Mehmet bey Ender raslanılan doktorlardan biridir. Kardeşim doğduğumda lösemi yaptılar 3 yaşına kadar yaşamaz d... ...
Dr. Mukadder Ayşe SELİMOĞLU - Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları

Dr. Mukadder Ayşe SELİMOĞLU

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları,Çocuk Gastroenteroloji, Hepatoloji ve Beslenme, Malatya

İshal, Akut Pankreatit, Gastroözefagiyal Reflü (Mide Reflüsü, Reflü) Lavman, Fundoplikasyon(gerd cerrahisi), Kolesterol testi

İnönü Üniversitesi Turgut Özal Tıp Merkezi  İnönü Ünv., 44000 Üzümlü/Malatya Merkez/Malatya, Turkey 

Sayfa : 1/1 | Toplam 2 kayıt bulundu.

Malatya İshal İlgili Sorular

  • Tesekkur ederim

    Hocam bu iliski yaşadığım 3 ayda bana çok yardımcı oldunuz . onun icin size teşekkür ediyorum. son kez iki soru daha sorabilir miyim ? 1)))ben 67 ve 90 da devlet hastanesinde test oldum. 4.jenerasyon,combi kitiyle keminilunans yöntemiyle test oldum. yeter degil mi hocam ? 2)) hocam 3 ay önce idrar... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hilmi TEZGEL

    Uzm. Dr. Hilmi TEZGEL

    İdrar yolu enfeksiyonu en çok tekrarlayan enfeksiyonlardandır. buna çoğu kez tedavinin kısa tutulması yol açar. uygun antibiyotik ile (kültür-antibiyogram testine göre seçilen) en az 15 gün tedavi olmalıdır. 15 gün sonunda tekrar idrar testi yaptırıp düzelme olup olmadığına bakılır. düzelme olduysa... Cevabı gör

  • Hıv veya aids bulaşırmı

    Hocam merhaba 4 gün önce genel ev de korunmalı olarak 5 dakika ilişki yaşadım sadece vajinal hiçbir başka temas yoktu ayrıca boşalmadım da prezarvatif te cinsel sıvı ve kanda görmedim hıv veya aids bulaşmışmıdır bu kadınlar kontrol den geçiyormu hocam?? ayrıca bende sol testisimde varikosel var ve ç... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hilmi TEZGEL

    Uzm. Dr. Hilmi TEZGEL

    Genelev çalışanları sağlık müdürlüğü tarafında sürekli kontrol edilmektedirler. zaten korunmuşsunuz da. endişelenmeniz gereksiz. varikoselin bu olayda bir etkisi yoktur.

  • Hivciikkkk

    Hocam yine ben geldim kızmayın valla ya boğazlarım ağırıo ara sıra ateşleniyorum boğazım düğümlenio böyle içinde boğazımda sanki bişe takılıp kalmıs gibi korkuyom sayım hocam

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hilmi TEZGEL

    Uzm. Dr. Hilmi TEZGEL

    Bundan sonra bana değil sorularınızı bir psikiyatri uzmanına sorun.

  • Karin aagrisi nedeni nedir?

    Cok tesekürederim igilinize inanin caresizlikten neyapmam gerektigini bilmiyorum.cocuklarin ciltlerinde ve bizimde aynizamanda sari gibi görünüo gözlerde yokk ama ciltte hafif sari birrenk var.burunda asiri kuruluk var seskisikligida oluyor haatta gecengun kucuk oglumun burnu kanadi zordurdurdum kul... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hilmi TEZGEL

    Uzm. Dr. Hilmi TEZGEL

    Çok evhamlı olduğunuz belli. bu hem iyi hem de kötüdür. iyi yanı bazı şeylerde zamanında önlem alma fırsatı verir, kotü yanı ise her şeyi abartıp kafanızda büyütüp kendi huzurunuzu kaçırmanızdır. soğuk ve yağmurlu havalarda gripten daha hafif seyreden soğuk algınlığı dediğimiz hastalığa yol açan vir... Cevabı gör

  • Makatta karında batma

    Merhaba hocam 29 yaşında erkeğim göbek deliğimin 10 cm sağ tarafında batma tarzı ağrılar oluyor makatta ağrım var taharette makat deliği yanında ufak bi sertlikte var günde 4 defa büyük tuvalete çıkıyorum ishal sorunum yok ama tam sert dışkılamada yapamıyorum aşırı yorgunluk ve halsizlikte mevcut 1... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Adem DERVİŞOĞLU

    Prof. Dr. Adem DERVİŞOĞLU

    Geçmiş olsun, anlattığınız şikayetler birçok nedene bağlı olabilir. her ne kadar çok kanser belirtisi gibi durmamakla beraber, emin olmak istiyorsanız kolonoskopi yapılması gerekir. saygılarımla

  • Ishal 1.5 ay ile tekrarlayan

    Ben sehir dışında erzurumda okuyorum 1.5 ay once geldigimde memleket e ishal oldum atesim yoktu diskimda renk degisimi yoktu su gibiydi sadece ama kustum bayagi agir gecmisti bi bagirsak antiseptigi hap kullandim 2 3 gunde geçti simdi yine geldigimde yedigimden midir nedir tekrardan ayni sekilde ish... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Serab ARSLAN

    Prof. Dr. Serab ARSLAN

    Antiseptik alabilirsin yiyeceklere bağlı olabilir endişe etmeyin.

  • Makatta batma

    Merhaba hocam 29 yaşında erkeğim göbek deliğimin 10 cm sağ tarafında batma tarzı ağrılar oluyor makatta ağrım var günde 4 defa büyük tuvalete çıkıyorum ishal sorunum yok ama tam sert dışkılamada yapamıyorum aşırı yorgunluk ve halsizlikte mevcut 1 ay önce doktora gittim kan tahlili gaita testi yaptı... devamı

    Doktor Cevabı:
    Yrd. Doç. Dr. Fatih ÇİFTÇİ

    Yrd. Doç. Dr. Fatih ÇİFTÇİ

    Merhabalar; bu durumun birçok nedeni olabilir. eğer sıkıntılar daimi bir hal alıyorsa kolonoskopi yaptırmanızda fayda var

  • Regl iken dışkılama

    Hocam merhaba. ben 22 yaşındayım. bugün reglimin 5.günü. pedte hiç kan yok ama dışkıladığım zaman kan gördüm. sadece regl dönemimde tuvalet kağıdında kan görüyorum. iki üç gündür ishal gibiydim ama bugün düzeldi. kendime çok stres yaptım. dışkıladıktan sonra sildiğimde gördüğüm kan reglim ile ilgili... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Alparslan BAKSU

    Prof. Dr. Alparslan BAKSU

    Bu yakınmalarınız için muayene olmanız gerekir. ondan sonra sağlıklı değerlendirilebilir.

  • Reflü iptalii

    Merhaba . ben ekim ayında hiatal herni ve reflü ameliyatı oldum. ameliyattan önceki halimden daha kötü oldum hazımsızlık ve mide yanmaları arttı. 4ayda 20 kg verdim. yediğim hiç bişeyi hazmedemiyorum. dışkıda gıdalar olduğu gibi duruyor. arada ishal durumu oluşuyor.midemdeki dikişlerin alınıp tekrar... devamı

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Oğuz KOÇ

    Doç. Dr. Oğuz KOÇ

    Oncelikle nedeni bulmak gerekir yani endoskopi ve baryumlu garfi veya tomografi yapilmali sonra eski haline gelecek durumda midir diye bakilmali...cevap evet ise eski haline getirilebilir ancak riskli bir ameliyattir

  • Tupbebek ishal

    Iyi gunler hocam 4.tüp bebek denemem 14 subat tarihunde 2 tane 5.gün embriyosu transfer edildi bugün 5 günüm 2 gün önce 1 tane gonapepty kullandım sabah aksam jel kullaniyorum. bugün idrarda cift çizgi çıktı kanda 10 hamileyim diye havalara uctuk ama hatami ettik ilaclardan olurmu

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Nermin KÖŞÜŞ

    Doç. Dr. Nermin KÖŞÜŞ

    5 günde verilen ilaçlar nedeniyle test pozitif çıkabilir. transferden en erken 10 gün sonra test yaptırırsanız sonuç alırsınız.