Malatya Idrar Yolları Iltihabı

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Uzm. Dr. Mehmet TURFANDA

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları

Büyüme Ve Gelişme, Beslenme, Aşılama Ve Bağışıklama Çocuk beslenme, Prematürite, Çocuk beslenme bozuklukları izleme

CMT Çocuk Sağlığı Ve Hastalıkları Kliniği  Özalper Mah. Deniz Kızı Sok. No: 33/ 1 (Beydağı Devlet Hastanesi Civarı Eski Toprak Peyzaj Arkası, Sevgi Anaokulu Bitişiğinde)  Yeşilyurt, Malatya 
0 (850) 811 67 22
Mehmet bey Ender raslanılan doktorlardan biridir. Kardeşim doğduğumda lösemi yaptılar 3 yaşına kadar yaşamaz d... ...
Dr. Nuran Çetin - Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları

Dr. Nuran Çetin

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları

Sistinüri, Beslenme, Lösemi Transözofageal ekokardiyografi (töe), Çocuk beslenme bozuklukları, Yeni doğan

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi  Dede, 26030 Odunpazarı/Eskişehir, Turkey 
Yrd. Doç. Dr. Evren KÖSE - Anatomi

Yrd. Doç. Dr. Evren KÖSE

Anatomi

Idrar Yolları Iltihabı, Nefrit, Flexible Üreteroskopi

İnönü Üniversitesi Turgut Özal Tıp Merkezi  İnönü Ünv., 44000 Üzümlü/Malatya Merkez/Malatya, Turkey 

Sayfa : 1/1 | Toplam 3 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Penis ucu yanma

    Merhaba hocam bundan 1 ay öncesin de sabah kalktığım lavaboya gittiğim penisimin ucun da kabuk şeklinde birşey vardı kabığu kaldırdığım da hafiften intihapa benzer birşey geldi sonra 2,3 kereliğine idrarımı yaparken yanma oluşmuştu ama şuanda hiç birşey yok ne yapmam gerekiyor ??

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Mustafa METİN

    Uzm. Dr. Mustafa METİN

    Bi şikayetiniz olmasa da üroloji uzmanına muayene olmalısınız geçirilmiş üretrit idrar yollarında daralma hatta prostatit dediğimiz prostat bezi iltihabına yol açabilmektedir.

  • Öğrenmeeee

    Hocam mrb sol testişi aldırdım allaha çok şükür vucudumda yayılma yok kemo almadım 3 aylık takiplerdeyim patoloji non seminom geldi 1 yıl oldu takiplerde iyi gidiyor hocam çok şükür ilerde yayılma olurmu allah razı olsun hocam

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Yaşar ÖZGÖK

    Prof. Dr. Yaşar ÖZGÖK

    Sevgili ahmet bey, yurt dışında olduğum için cevabım gecikti kusura bakmayın. takipleriniz ihmal etmezseniz sorun olmaz. geçmiş olsun

  • Çok huzursuzum

    Geçen ay regli bitişimden 2-3 gün sonra erkek arkadaşımla yakınlaştık ben iç çamaşırımlaydım o çıplaktı zevk suyu iç çamaşırıma bulaştı ondan 4 5 gün sonra karnım şişti 1 hafta iner diye sabrettim ama inmedi ara ara sancılar girip çıkıyordu kısa süreli doktora gittim idrar yolu iltihabı olmuşsun...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet TÜRKER

    Op. Dr. Ahmet TÜRKER

    Çok çok düşük bir ihtimal. kanda betahcg testi yaptırın. kesin sonuç verir.

  • İdrarda enfeksiyon

    Selamun aleyküm hocam bn 25haftalik hamileyim ve bu bir haftadr sık idrara çıkıyorum idrar yapiyorum ama sıkışıklığım devam ediyor geceler cok cikiyorum idrar yaparken sol kasigimda sanci oluyo ve yürürken vajinamda yanma kaşıntı oluyo idrar tahli yaptrdim temiz cikti idrar kültür de temiz cikti bo...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Nermin KÖŞÜŞ

    Doç. Dr. Nermin KÖŞÜŞ

    Vaginal iltihap, mantar vb bir şey olabilir. kadın-doğuma bununla ilgili muayene olun.