Balçova Hematoloji Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Dr. Hayri Güner Özsan

Dr. Hayri Güner Özsan

Dahiliye - İç Hastalıkları , Hematoloji

Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi  Mithatpaşa Cad.  İzmir 

Sayfa : 1/1 | Toplam 1 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Miyelodisplastiksendrom

    Hocam merhaba, babam mds hastası (raeb 2) ,tedavi sürecinde ilk kemoterapiyi aldı ve 1 hafta sonra hastaneden çıkardılar evdeyken ateş yükseldi ve enfeksiyondan dolayı şu an hastanede yatıyor,antibiyotik kullanıyor yardımcı tedavi olarak ,bağışıklık sistemini güçlendirmek için (kan değerleri düşük )...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Kadri YAMAÇ

    Prof. Dr. Kadri YAMAÇ

    Merhaba, mds tanısı alan ve kemoterapi verilmekte olan bir hastada ateşin sebebi hakkında internet üzerinden hiç bir fikir yürütülemez. ateşi konusunda ne yapılacağı ve neye bağlı olduğu vb konular tamamen hastayı birebir izleyen hekimin karar alması gereken bir durumdur. geçmiş olsun.

  • Kan tahlili

    Merhaba ben 24 yaşındayım. yaygın anksiyete bozuklugu var. ekim ayında acillik oldum. orada kan tahlili ekg ve tomografi çekildi doktor bişey yok dedi. kan tahlili baya üç dört sayfalik vardı. fakat ben şu sıralar çok üşüyorum titreme şeklinde üşüme geliyor. çok korkuyorum acaba kötü bir hastalık m...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Kadri YAMAÇ

    Prof. Dr. Kadri YAMAÇ

    Merhaba, şikayetleriniz için acile gitmek çözüm değil sanırım. önce bir iç hastalıkları uzmanı sizi muayene etmeli. kan tahlili şu sıklıkta yapılacak diye bir kural olamaz ki. her insan farklı, her hasta ve hastalık ayrıdır. önce sizde organik bir sorun var mı, bu anlaşılmalı. geçmiş olsun.

  • Ferritın yüksekligi

    Hocam hemotoloji uzmanlarina randevu alinmiyor hastahane randevu vermiyor nasil muayene olabiliriz acaba

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Kadri YAMAÇ

    Prof. Dr. Kadri YAMAÇ

    Eğer özelde görünmek isterseniz sekreterimden randevu alabilirsiniz.

  • Hormon bozuklugu

    Iyi günler kadri bey..bende hormon bozukluğu var erkeklik hormonum aşırı derecede yüksekmiş test sonuclarıma göre doktor hormonlarımın çok bozuldugunu söyledi ve bana hormon ilacı verdi onu kullanmaya başladım bi yandanda kadınlık hormonum artsın diye yiyecekleri arastırıp östrojen seviyesi yüksek o...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Kadri YAMAÇ

    Prof. Dr. Kadri YAMAÇ

    Merhaba, ben hematoloji, yani kan hastalıkları uzmanıyım. sizin sorunuz "endokrinoloji" ile ilgili. o arkadaşlara danışmanızı öneririm. geçmiş olsun.