Iğdır Göz Alerjisi

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Dr. Kenan Yıldırım - Göz Hastalıkları

Dr. Kenan Yıldırım

Göz Hastalıkları, Erzurum

Keratoplasti-Kornea Nakli, Göz Alerjisi, Keratit Retina laser fotokoagulasyonu, Katarakt ameliyatı, Korneal ring (kornea içi halka)

Atatürk Üniversitesi  Atatürk Üniversitesi Kampüsü, Atatürk, 25030 Yakutiye/Erzurum, Turkey 
Iğdir Devlet Hastanesı  Kışla, Melekli Yolu Cd., 76000 Merkez/Iğdır Merkez/Iğdır, Turkey 

Sayfa : 1/1 | Toplam 1 kayıt bulundu.

Iğdır Göz Alerjisi İlgili Sorular

  • Gözde batma

    Merhaba hocam.ben 19 yaşındayım yaklaşık 10 gündür gözümde ağrı batma var.mühendislik öğrencisi olduğumdan bazen 3 4 saat bilgisayar başında kalabiliyorum.1 sene önce hekime gittigimde alerjiden diyip damla vermisti kullandım geçti.bugun doktora muayeneye gittiğimde gözümde sorun olmadığını batma ve... devamı

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Seyhmus Arı

    Doç. Dr. Seyhmus Arı

    Merhaba, gecmis olsun. uzun süre bilgisayar kullanımında belirttiğiniz numara bariyer görevi ile goze işi ve ışık gelmesini azaltarak göz kurumasını önler. kullanmanızı bir sakıncası olacağını sanmıyorum.iyi akşamlar

  • Uykuda sicrama

    Merhaba hocam,2 ay 5 gunluk bebegim uykusunda kollarinı ,saga sola savurarak korkmus bi yuz ifadesiyle,gözleri bi yere sabitleyip, aglayarak uyaniyr bazen. bi kac saniye suruyr.hemen kaldiriyrz gaz cıkiyr agzından.sara nobet ihtimali korkutyr beni?bunun sebebi ne olabilir? ani gaz sıkısmalari bu kad... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ferhat ÇATAL

    Prof. Dr. Ferhat ÇATAL

    Çocuk nöroloji bölümünün değerlendirip, eeg çekilmesinde fayda var. geçmiş olsun.

  • Göz yaşarması

    Merhabalar tiroid kanseri tedavisi gördükten sonra sağ gözümde dediğiniz gibi sulanma kaşıntı batma gibi şikayetler çıktı son 1 yıldır bir çok dr gittikten sonra göz alerjisi var dediler ve göz yaşı damlası kullanmamı önerdiler oda çok etkili olmuyor sürekli yaşarıyor elimde selpakla geziyorum aynı... devamı

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Gölge ACAROĞLU

    Doç. Dr. Gölge ACAROĞLU

    Iki olayın bir biri ile ilgisi olduğunu sanmıyorum. sürekli yaşlanan, akan gözünüze "lavaj" yaptırın, belki göz yaşı kanalında tıkanıklık vardır ve ondan sürekli akıyordur.

  • Parasetamol alerjisi

    Hocam merhaba, daha önce oğlumun alerji testlerini sizde yaptırmıştık. alerjik bir durumu yoktu fakat yaşı daha küçüktü. okula başladık ve bu süreçte çok sık enfeksiyonlu hastalıklar yaşamaya başladık. ateşini kontrol altına almak için dönüşümlü parasetamol kullandığımda gözlerinde şişlikler meydana... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ahmet AKÇAY

    Prof. Dr. Ahmet AKÇAY

    Merhaba,ilaç alerji testi yaptırmanız gerekir.alerji değişen bir durum daha önce yoksa bile sonradan oluşabilir.

  • Alerjik rinit göz alerjisi

    Merhaba hocam benim toza küfe ıhlamur gibi bitkilere alerjim var yıl boyu süren burun akıntım burun kaşıntsı gözlerimde şişme var alerji tedavisi görmek istiyorum hastanelerin immünoloji ve alerjik hastalıklar bölümüne randevu alamıyorum bunun için dahiliyeye mi kbb ye mi yoksa göz hastalıklarına mı... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Ali Kaya ERSOY

    Uzm. Dr. Ali Kaya ERSOY

    Iyi günler sevinç hanım kgb veya dahiliye 'ye gidebilirsiniz sağlıkla kalın

  • Göz rahatsızlığı

    Hocam ben üç yaşında kızım var ve gözleri bi anda sulanıp çapak oluyor neden acaba tşk ederim iyi günler dilerim kolay gelsin

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Müslime AKBABA

    Prof. Dr. Müslime AKBABA

    Alerjisi olabilir

  • İlaç alerjisi

    Merhaba hocam. 2001 doğumlu erkek kardeşimin ilk okul yaşlarında farkına vardığımız, ilaca karşı alerjisi var. mesela bizimde kullandığımız ağrı kesici bizlere dokunmazken kardeşimin gözlerinin şişmesine sebep oluyor. doğal olarak bizde ilaç kullanmaya korkuyoruz. bize tavsiyeniz ne olur acaba nasıl... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Atila KARAALP

    Prof. Dr. Atila KARAALP

    Sayın lale hanım: ilaç alerjisi önemli ama bir o kadar da çaresi olmayan bir durum. test ile bunu kanıtlamak ve mantıksal bilimsel olarak doğru değil (yani, test sırasında verilen ilaç da son derece tehlikeli olabilir). tedavisi anlık belirtileri gidermek için semptomatik tedaviden başka bir şey... Cevabı gör

  • Prematüree

    Iyi gunler prematüre bebeklerin duzenli kontrolleri varmidir prematüre doğan bebeklere bakiyormusunuz. birde muayne ücreti ne kadar acaba..

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Muzaffer OCAK

    Uzm. Dr. Muzaffer OCAK

    Merhaba. uzun süredir yoğunluktan bu sitedeki sorulara bakamadım. prematüre bebeklerin mutlaka kontrolleri düzenli olarak yapılmalıdır. ayrıca çocuk kardiyoloji, göz, gerekirse nöroloji ve fizik tedavi bölümlerinin de görmesi gerekir

  • Mpv ve wbc degerlerinde düşüklük

    Merhaba doktor hanım ben kızımı dün doktora götürdüm bacaklarında bir haftadır olan kaşıntı ve sivilce çıkması sebebiyle çok kaşınıyor sadece bacakları ve kalçası alerji testi yapıldı alerjisi yok yanlız hemogram testinde dikkatimi çeken wbc değeri 3,5-11 arası olması gerekiyorken 11,3 çıkması ve mp... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hale ÖKMEN

    Uzm. Dr. Hale ÖKMEN

    Öncelikle geçmiş olsun, kızınızın yaşını yazmamışsınız söylediklerinizden anladığım kadarıyla hafif bir enfeksiyonu var viral bir enfeksiyon da olabilir tahlili isteyen doktorunuz bunu değerlendirmiştir zaten mevsim itibarıyla olabilecek bir durum kafanıza takmanıza gerek yok, kaşıntısı giydiği kıya... Cevabı gör

  • Goz yanmasi

    Gece uyudun 1 2 saat sonra agridan kalktim gozumu acamiyodum acmaya calistikca yanma ve yas geliyodu neden acaba askerdeyim ne yapmam gerekir yardimci olurmusunuz

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Müslime AKBABA

    Prof. Dr. Müslime AKBABA

    Gözünüz açıkta kalmış olabilir. suni gözyaşı damlatın geçer