Bilecik Genel Nöroloji

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Hipoglisemi beyin hasarı

    Hocam öncelikle merhaba. benim yaşım 27 bundan 5 ay kadar önce ailem bende garip davranışlar farketmişler örneğin ağlama krizleri,sinirlilik masa ve sandalyelerin altına girme gibi daha bir sürü davranışlar fakat aslen ben bunların hiçbirini hatırlayamıyorum.daha sonra ise aynı hafta içerisinde uyku...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Fatma Pak ONGANLAR

    Uzm. Dr. Fatma Pak ONGANLAR

    Nöroloji bölümüne başvurursanız, öncelikle muayene ve ayrıntılı değerlendirme; ardından da gerekli tetkikler istenecektir. çok geçmiş olsun

  • Mr sonuçları

    Anladım teşekkür ederim hocam.

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nezih OKTAR

    Prof. Dr. Nezih OKTAR

    Kargon geldi. filmlerini ve raporlarını inceledim. bana daha önce gönderdiği resimdeki görüntü boyun eğriliğinden dolayı öyle gözüküyor. yoksa o bölgedeki sinir kökünde bası yok. zaten o olay da sol tarafta halbuki senin şikayetlerin sağ kolunda. yani bu mr görüntülerinde ameliyatlık bir durum görün... Cevabı gör

  • Başimdaki acı

    Merhabalar; 25 yasindayim ve 2-3 gundur basimda siddetli bi sekilde bıçak saplanir gibi bi acı hissediyorum bi kac saniyelik oluyo bu olay bugun yine bi kac defa tekrarlandi aciyi hissettikden sonrada basimda agirlik hissediyorum sizce ne olabilir simdiden tesekkurler.

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Fehim Arman

    Prof. Dr. Fehim Arman

    Sinir uçlarından kaynaklanan ağrıya uyuyor, nöroloji hekimince değerlendirilmekte fayda var.

  • Göz seyirmesi

    Hocam iyi günler . benim gözümde yaklaşık iki haftadır seyirme var arada yanagimda da oluyor. göz muayenesi kan tahlilleri yaptırdım temiz çıktı. nöroloji dr. 'na gorundum beyin mr 'i cektirdim temiz çıktı. psikolojik dedi dr. ama emin olamadım. birde laroxyl 10 mg verdi ama intihar eğilimi artışi...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Özlem COŞKUN

    Prof. Dr. Özlem COŞKUN

    Geçmiş olsun laroxyl özellikle ağrı tedavisinde de yaygın olarak kullandığımız bir ilaç olup size önerilen doz oldukça düşüktür. çok ciddi bir yan etki yaşayacağınızı düşünmüyorum ancak yine de endişeli iseniz bu durumu doktorunuzla görüşmeniz uygun olacaktır.