Adıyaman Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Uzm. Dr. Gülseren DOST SÜRÜCÜ

Uzm. Dr. Gülseren DOST SÜRÜCÜ

Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon

T.C. Sağlık Bakanlığı Adıyaman Üniversitesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi   
Ass. Dr. Selma EVRAN

Ass. Dr. Selma EVRAN

Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon

T.C. Sağlık Bakanlığı Adıyaman Üniversitesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi   
Ass. Dr. Semra AKTÜRK

Ass. Dr. Semra AKTÜRK

Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon

T.C. Sağlık Bakanlığı Adıyaman Üniversitesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi   
Uzm. Dr. Adem YILDIRIM

Uzm. Dr. Adem YILDIRIM

Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon

T.C. Sağlık Bakanlığı Adıyaman Üniversitesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi   

Uzm. Dr. Dilay EKEN GEDİK

Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon

Park Hospital  Yeni Sanayi Mahallesi 2819 Sk. No:13 
Evet bursa da tanım fakat süper bir kişi ...
Dr. Mehmet KARABİBER

Dr. Mehmet KARABİBER

Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon

T.C. Sağlık Bakanlığı Adıyaman Üniversitesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi   
Dr. Selma Uzun

Dr. Selma Uzun

Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon

Adıyaman Üniversitesi Tıp Fakültesi  Altınşehir Mh. 3005 Sokak No:13 02040 
Dr. Abdullah Canataroğlu

Dr. Abdullah Canataroğlu

Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon , Romatoloji (Fiziksel tıp ve Rehabilitasyon)

Adıyaman Üniversitesi Tıp Fakültesi  Altınşehir Mh. 3005 Sokak No:13 02040 

Sayfa : 1/1 | Toplam 8 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Mr sonucu danışmak

    Hocam merhaba yaş 40 benim sag dizim agrıyordu mr çektirdim ortopedi ameliyat dedi ben olmak istemedim size danışmak istedim sonucum yag baskılı t2w aksial koronal t2- t1w sagital kesitler olunmuştur medial menisküs posterior hornunda longitudinal yırtık izlenmektedir lateral menisküs ön ve arka bo...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Salih ÜRPER

    Uzm. Dr. Salih ÜRPER

    Merhaba tamer bey; medial menisküs posterior hornunda longitudinal yırtık raporlanmış. yani iç menisküs yırtığınız varmış. 40 yaşında ve aktif bir insansınız. profesyonel sporcular dışında genellikle eklemde kilitlenme ve eklem şişliği olmayan yırtıklara operasyonel müdahale düşünülmez. size ön... Cevabı gör

  • Proloterapi tedavisi

    Selam aleyküm ben bedensel engelliyim annem bana baktıgı için sürekli belinde ağrı oluyor bel fıtıgı var proloterapi tedavisi ile ilgili bilgi almak istiyorum 544 513 98 91

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Mehmet Sıddık TUNÇAY

    Uzm. Dr. Mehmet Sıddık TUNÇAY

    Sadece yazı ile anlatılacak bir konu değil benzer bir sürü siteye ulaşabilirsiniz fakat en önemlisi hastanın muayenesinin proloterapi tedavisine uygun olup olmadığını netleştirmektir. özel tammed hastanesine gelirseniz konuşuruz teşekkür ederim geçmiş olsun.

  • Vucut agrısı

    Hocam 19yasındayım 6aydır vucudumda agrılar var ilk önce bir dizlerimde agrı kollarımda gucsuzluk vardı sonra parmaklarım belim kalcalarım agrımaya basladı agrı bes dakika sürüyo sonra geciyo sabah kalktıgımda yorgunlugum olmuyo ama bazen tek elim uyusmus oluyo agrı gezici şekilde agrı kesicide içmi...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. İlker Önder FERAH

    Uzm. Dr. İlker Önder FERAH

    Ben ayrıntılı kan tahlili yapılıp gerekli filmlerin görülüp tekrar muayene edilerek , örneğin :sinir sıkışmasımı , fibromyalji sendromumu , myofasiyal ağrı sendromu mu, kronik ağrı sendromu mu , vitamin veya hormon düzensizliğimi gibi bir çok ayırıcı tanı yönünden tekrar incelenmesini öneriyorum ,... Cevabı gör

  • Kalca sorunu

    Hocam merhaba benim bir süredir kalçamdan dizimin dış üst kismina vuran bir ağrın oluyor.kalcam daki ağrı çok şiddetli olmamasına rağmen otururken sürekli oluyor dizimin dış üst kısmına vuran agri ise koşuda belli bir mesafeden sonra ortaya çıkıyor ve sonrasında da bir kaç gün ozelliklede yokuş aşağ...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Cengiz BAHADIR

    Prof. Dr. Cengiz BAHADIR

    Kalça derken popo kımını mı kastediyorsunuz yeterince açık değil. eğer kalçanın arkasında geliyorsa ağrı bel mr ınızın çekilmesi lazım gibi.eğer kasıktan dize iniyorsa kalça eleei mr ı çekilmeli. pek iliotibial bant sendromu gibi değil. priformis sendromuna hiç uymuyor zaten.