Afyon Karahisar Evlilik Ve Cinsel Sorunlar

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Uzm. Dr. Ekrem HASBEK

Psikiyatri

Aile Terapisi, Altını Islatma Problemi, Anksiyete Bozukluğu GAPS (bağırsak ve psikoloji-fizyoloji sendromu), Eklektik yaklaşım, Hamilton anksiyete değerlendirme ölçeği

Afyonkarahisar Özel Fuar Hastanesi  Fuar Alanı. Merkez  merkez, Afyon Karahisar 
Ekrem hocama tesekkur ediyorum cok yardimci oldu kendisi allah razi olsun ...
Dr. Ahmet Hakkı AŞIK - Psikiyatri

Dr. Ahmet Hakkı AŞIK

Psikiyatri

Psikotik Bozukluklar (Şizofreni vb.), Atipik Psikoz, Uyku Bozukluğu Yetişkin hasta pskiyatrik muayenesi, Çift terapisi, Hamilton anksiyete değerlendirme ölçeği

Afyonkarahisar Kocatepe Devlet Hastanesi  Orhangazi, Nedim Helvacıoğlu Blv. No:73  Başmakçı, Afyon Karahisar 

Sayfa : 1/1 | Toplam 2 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Fetişizm ve tedavisi hakkında

    Merhaba hocam. transvestik fetişizmin kesin tedavisi var mıdır? nasıl bir yol izlenmelidir? not: şikayetçi kişi bir kadınla duygusal ilişki kurduğunda transvestik düşünceleri geçiyor. ama ileride tekrar aynı duygular gelirse diye evlenmekten korkuyor ve gelecek planları kuramıyor. cevaplarsanız çok...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Yunus Emre KOÇAK

    Uzm. Dr. Yunus Emre KOÇAK

    Merhaba, şikayet sahibi kişinin bir uzmanla detaylı görüşme yapması gerekir. cinsel konularda danışmak üzere öncelikle cetad adlı kurumdan eğitim almış bir uzman araştırmasını öneririm. internetten bulunduğu ilde cetad eğitimi almış uzman araştırm

  • Bu penis fazldan bende

    Sayin hocam cevabiniz için size minnetarim fakat 7 yildir bu bunalim içindeyim .psikyatriye gidimeyecek kadar utangacim .affedersiniz bir kadin bir erkek ikisi arasinda 1 hafta da bir ikilem yapmaktan çok bunaldim .sonumun intihar olmasini istemiyorum .bu psikolojiden çikti tibbi mudahale gerekli .t...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Göksel BAYAR

    Op. Dr. Göksel BAYAR

    Sevgili berkay, alkol veya uyuşturucu madde ile sorunlarini çözemezsin. bir an önce psikiyatriye başvurmani öneririm. sen tibbin tani sistemini ve aile mahalle baskisini hiç düşünme şimdilik.

  • Sosyal mesya

    Merhabalar benim erkek arkadaşım instagram sürekli güzel kadınları takip ediyo. bunlar ünlü kişiler de olabiliyo, çevresindeki kadınlar da. ama çevresinde görüp beğendiği kadınları takip ediyo belli, karşı taraf takip etmiyo. kavga ediyoruz takipten çıkıyo, başka birini takip ediyo. bunlar fiziği gü...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Mahmut Onur KARAYTUĞ

    Uzm. Dr. Mahmut Onur KARAYTUĞ

    Merhaba, sevgilinizin yaptığı şeyleri neden yaptığını bilme şansımız onunla görüşmeden çok olası değil. aynı zamanda bu soruna kafa yormak sanırım sizi üzmeye başlamış. aklınızdan geçen yetersizlik,çirkinlik gibi düşünceler üzerine bir psikiyatrist veya psikolog ile çalışmanızın faydalı olacağını dü... Cevabı gör

  • Sevgilimin instagramı

    Merhabalar benim erkek arkadaşım instagram sürekli güzel kadınları takip ediyo. bunlar ünlü kişiler de olabiliyo, çevresindeki kadınlar da. ama çevresinde görüp beğendiği kadınları takip ediyo belli, karşı taraf takip etmiyo. kavga ediyoruz takipten çıkıyo, başka birini takip ediyo. bunlar fiziği gü...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Uğur HATILOĞLU

    Uzm. Dr. Uğur HATILOĞLU

    Merhabalar, anlattığınız durumla ilgili hislerinizi ve düşüncelerinizi paylaşmışsınız fakat sorunuza cevap erkek arkadaşınızın ve sizin nasıl insanlar olduğunuza, ilişkinize göre verilebilir.