Tüm Kütüphaneler

karantinada dis sagligi

ile ilgili videolar, makaleler ve sorular için 203 sonuç bulundu.

Makaleler
karantinada dis sagligi 1

Sorular
karantinada dis sagligi 202

Antihiv testi

Merhaba hocam kusura bakmayın yine rahatsız ediyorum. Hocam şüpheli korunmasız bir ilişkim oldu ilişkinden sonra ...

3 Aralık 2021 18:01
Uzm. Dr. Kadri Demirel

Uzm. Dr. Kadri Demirel tarafından cevaplandı.

Kanal tedavisi

Doktor hanım cevabınız için teşekkür ederim.Bir sorum daha olacaktı.Kanal tedavisi sırasında ağzıma müthiş ekşi ve...

21 Kasım 2021 06:58
Dt. Fatma Nur Kuyucu Çelik

Dt. Fatma Nur Kuyucu Çelik tarafından cevaplandı.

Boyun fitigi ucreti

Slm eşim boyun fitigi kolu cok agriyo ve bu agrisida basina vuruyor 5 senedir cekiyor bu agriyo biz askeri ucretle ...

18 Kasım 2021 23:13
Uzm. Dr. Vildan Özdoğan

Uzm. Dr. Vildan Özdoğan tarafından cevaplandı.

Frenektomi

Doktor hanım ben üst dudak bağı ameliyatı oldum,üstünden 5 ay geçti.Buraya kadar her şey güzel ama doktorum bana iz...

6 Eylül 2021 15:55
Dt. Gonca Bayram Doğar

Dt. Gonca Bayram Doğar tarafından cevaplandı.

Randevu alma

Hocam Erzurum Ağız ve diş sağlığı merkezinden randevu almak için 182 yi arayınca sürekli yok diyorlar,başka bir yol...

24 Mayıs 2021 19:56
Dt. Yasin Odabaşı

Dt. Yasin Odabaşı tarafından cevaplandı.

Gebelik beta hcg değeri

Merhaba hocam daha önce 2 dış gebelik geçirdim 1.si kendiliğinden düştü 2. Si methotrextat ile düştü sonra laparosk...

30 Ocak 2021 16:40
Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak

Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak tarafından cevaplandı.

diş muayene

iyi günler doktor hanım biz birkaç kere ataşehir ağız ve diş sağlığı hastanesine geldik 6 yaşında bir oğlum var maa...

10 Ocak 2021 16:07
Uzm. Dr. Dt. Mutlu Elçin Yüksel

Uzm. Dr. Dt. Mutlu Elçin Yüksel tarafından cevaplandı.

Alerjik rinit ile birlikte geniz akıntısı ve tükürükten kan gelmesi

iyi günler hocam , yaşım 18. bi kaç ay önce kbb doktoruna göründüm boğazımda balgam gibi bi hissiyat vardı bu şikay...

7 Ocak 2021 19:27
Op. Dr. Neslihan Şenocak

Op. Dr. Neslihan Şenocak tarafından cevaplandı.

Diş Taşı temizliği

Merhabalar. Van Ağız Diş Sağlığı Polikliniğinde diş taşı temizliği yaptirabiliyor muyuz ? Ve birde diş diplerimde s...

7 Ocak 2021 19:11
Dt. Ayşe İnce Alagöz

Dt. Ayşe İnce Alagöz tarafından cevaplandı.

Facebook Twitter Instagram Youtube