Tüm Kütüphaneler

hipertansiyon ilaclari terlemeye sebep olurmu

ile ilgili videolar, makaleler ve sorular için 37 sonuç bulundu.

Sorular
hipertansiyon ilaclari terlemeye sebep olurmu 37

İlaç kullanımı

Merhaba,ben hepatit b sebebi ile tenofovir ilaç kullanıyorum. Psikolojik sorunlar nedeni ile fluoxetine capsule bp ...

14 Aralık 2021 18:14
Prof. Dr. Mehmet Zafer Gören

Prof. Dr. Mehmet Zafer Gören tarafından cevaplandı.

İlaç kullanımı

Merhaba,ben hepatit b sebebi ile tenofovir ilaç kullanıyorum. Psikolojik sorunlar nedeni ile fluoxetine capsule bp ...

14 Aralık 2021 11:21
Prof. Dr. Zeliha Yazıcı

Prof. Dr. Zeliha Yazıcı tarafından cevaplandı.

burun tıkanıklığı

Hocam saygılar sunarım. uzun zamandır prostat rahatsızlığı çekiyorum bundan dolayı da uzun zamandır prostat ilaçlar...

25 Ocak 2021 12:09
Doç. Dr. Hayriye Karabulut

Doç. Dr. Hayriye Karabulut tarafından cevaplandı.

İshal diyare

Hocam kusura bakmayın rahatsız ediyorum Bir sorum daha olacaktı diare varken serum taktı taktırmıştım serumdan sonr...

19 Aralık 2020 00:47
Uzm. Dr. Hayri Karaarslan

Uzm. Dr. Hayri Karaarslan tarafından cevaplandı.

Ağır gastrit reflu

Hocam Günaydınlar..Ben 38 yaşında 3 ameliyat 3 büyük Atom almış bir bayanım yaygin Tiroit kanserinden.2.Atomumda mi...

5 Kasım 2020 10:46
Uzm. Dr. Hayri Karaarslan

Uzm. Dr. Hayri Karaarslan tarafından cevaplandı.

Kronik geçmeyen kabızlık ve faydasız ilaçlar

Hocam mrblar biraz uzun ama detaylı okuyup yanitlama şansiniz olabilirmi.. 10 yıldır kronik kabızlık sorunu var Gaz...

10 Ağustos 2020 23:11
Prof. Dr. Zeliha Yazıcı

Prof. Dr. Zeliha Yazıcı tarafından cevaplandı.

Semen Sıkıntısı

İyi günler hocam. İşitme engelliyim. 35 yaşındayım. Bir tane çocuğum var. 2,5 yaşında. Çok şükür sağlıklı. İkinci ç...

23 Haziran 2020 10:53
Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız tarafından cevaplandı.

Baş da dinmeyen ses!!!

iyi akşamlar. Annem 80 yaşında .Son zamanlarda iyice artan başındaki düdüklü tencere kaynaması gibi sesin 24 s...

13 Kasım 2019 22:53
Uzm. Dr. Yeşim Abanoz

Uzm. Dr. Yeşim Abanoz tarafından cevaplandı.

Ilaç alerjisi

Hocam 1 hafta önce psikiyatr önerisi ile sitilizan secita ve grex (panik atak tedavisi icin) ilaçlarına başladım, ...

30 Haziran 2018 00:47
Prof. Dr. Atila Karaalp

Prof. Dr. Atila Karaalp tarafından cevaplandı.

Facebook Twitter Instagram Youtube