Konya Ereksiyon Sorunu

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Uzm. Dr. TC Nazlısöz - Psikiyatri

Uzm. Dr. TC Nazlısöz

Psikiyatri

Alkol Bağımlılığı, Asperger Sendromu, Ereksiyon Sorunu Cattell 2a zeka testi, Tematik algı testi (tat), Eklektik yaklaşım

  Hacı Fettah Mah. Furgan Dede Cad. Gümüş Han 4. Kat No:48/405 Meram/KONYA  Meram, Konya 
Dr. Duygu GÖKTAŞ - Psikiyatri

Dr. Duygu GÖKTAŞ

Psikiyatri

Ereksiyon Sorunu, Majör Depresif Bozukluk, Dikkat Eksikliği Ve Hiperaktivite Nutritional terapi, Mmpi- minnesota çok yönlü kişilik envanteri, Transaksiyonel analiz

Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi  Necip Fazıl Mah. Ateşbazı Sok. Meram Yeniyol   Meram, Konya 
Ass. Dr. Medine GIYNAŞ AYHAN - Psikiyatri

Ass. Dr. Medine GIYNAŞ AYHAN

Psikiyatri

Otizm, Sinir Bozuklukları-Anksiyete, Dissosiyatif Bozukluklar Alexander pratik yetenek testi, Ect(elektrokonvülsif) terapi, Porteus labirentleri testi

Konya Eğıtım Ve Araştirma Hastanesı(S)  Konya Eğitim ve Araştırma Hst., 42090 Meram/Konya, Turkey 

Sayfa : 1/1 | Toplam 3 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Ereksiyon problemi

    Hocam merhaba teşekkür ederim cevap verdiğiniz için anksiyete korku panik durumunda penisin içeri kaçması küçülmesi normalmidir geçen seferde aynı şeyleri yaşamıştım 1 hafta içinde atlattım hep böyle kalmam değilmi sorunum geçicidir ?

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Evet. tamamen aşırı sempatik sistem uyarımı ile düz kaslar ve damarlar büzüldüğü için küçülme beklenir. geçici bir durumdur.

  • Ereksiyon problemi

    Hocam merhaba proscar adlı ilacı 3 hafta kullandım sanırım internette okuduklarımdan etkilenip ereksiyon problemi yaşadım psikolojik olarak ve korku nedeniylede anksiyete baş gösterdi geceleri uyuyamama hızlı kalp atışları vs. anında bıraktım ilacı şuan kullanmıyorum.ilacı bıraktıktan 1 hafta sonra...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Mustafa Burak HOŞCAN

    Doç. Dr. Mustafa Burak HOŞCAN

    Öncelikle bazı tahliller yapılmalı, sonuçlar normal çıkarsa da psikiyatri den destek alınmalı

  • Ereksiyon problemi

    Hocam hiçbir hastalığım yok 20 yaşındayım her şey gayet normaldi ilacın yan etkilerini kafama takmış olabilirim bir sabah uyandığımda penisim orta derecede sertleşmişti ne kadar denesemde tam ereksiyona ulaşamadım o yüzden böyle oldum sonrasında ise yine kafama takıp tam ereksiyon olamadım dediğim g...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Haluk SÖYLEMEZ

    Doç. Dr. Haluk SÖYLEMEZ

    Geçmiş olsun, bu yaşlarda bu tür problemler olabilir, ve ve genellikle psikolojik kaynaklı olur, bir miktar kendine zaman ver, herşey düzelecektir. iyi günler.

  • Ereksiyon problemi

    Hocam merhaba proscar adlı ilacı 3 hafta kullandım sanırım internette okuduklarımdan etkilenip ereksiyon problemi yaşadım psikolojik olarak ve korku nedeniylede anksiyete baş gösterdi geceleri uyuyamama hızlı kalp atışları vs. anında bıraktım ilacı şuan kullanmıyorum.ilacı bıraktıktan 1 hafta sonra...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Serkan ALTINOVA

    Doç. Dr. Serkan ALTINOVA

    İlaç bırakılınca tüm etkiler geri döner bir daha olmaz rahat olun.