İstanbul Enkoprezis (Kaka Kaçırma)

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Uzm. Dr. Veli KURT

Çocuk ve Ergen Psikiyatristi, İstanbul

Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu (DEHB), Otizm, Özgül Öğrenme Bozukluğu Dikkat testleri, Çocuk terapisi, Aile Terapisi

Özel Neva Çocuk ve Genç Psikiyatri Kliniği (Muayenehane)  Uphill Towers B Blok Kat: 13 Daire: 75 Ataşehir  Ataşehir, İstanbul 
Trabzondayken bende veli beyin hastasıydım 6 yaşında. Kendisinden çok büyük fayda gördüm. Doktordan öte bir ar... ...
Yrd. Doç. Dr. Neslim DOKSAT - Çocuk ve Ergen Psikiyatristi

Yrd. Doç. Dr. Neslim DOKSAT

Çocuk ve Ergen Psikiyatristi, İstanbul

Çocuk Psikiyatrisi - Genel, Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu (DEHB), Öğrenme Güçlüğü Duygu odaklı terapi (eft), Cattell 2a zeka testi, Psikoterapi

Poli Med  Meşrutiyet Mah. Rumeli Cad. No:16/6 Daire:14 Nişantaşı  Şişli, İstanbul 
0 (850) 433 39 62
Uzm. Psk. Özge Merve TÜRK - Psikoloji

Uzm. Psk. Özge Merve TÜRK

Psikoloji, İstanbul

Çocuk Psikiyatrisi - Genel, Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu (DEHB), Öğrenme Güçlüğü Ağlama ve öfke nöbetleri, Ergen terapisi, Wisc-r-çocuklar için zeka testi

  Dalyan/Fenerbahçe  Kadıköy, İstanbul 
Uzm. Dr. Veysi ÜLGEN - Çocuk ve Ergen Psikiyatristi

Uzm. Dr. Veysi ÜLGEN

Çocuk ve Ergen Psikiyatristi, İstanbul

Çocuk Psikiyatrisi - Genel, Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu (DEHB), Öğrenme Güçlüğü Çocuklarda yeme bozukluğu, Çocuklarda yeme bozukluğu, Ankara gelişim tarama envanteri

VM Medical Park Pendik Hastanesi  Fevzi Çakmak Mah. D100 Cemal Gürsel Cad. No: 9  Pendik, İstanbul 
Uzm. Dr. Leyla Benkurt ALKAŞ - Çocuk ve Ergen Psikiyatristi

Uzm. Dr. Leyla Benkurt ALKAŞ

Çocuk ve Ergen Psikiyatristi, İstanbul

Ruhsal Bunalım, Enkoprezis (Kaka Kaçırma), Bayılmalar Cattell 2a zeka testi, Sanat terapisi, Çift terapisi

Dr. Leyla Benkurt ALKAŞ Muayenehanesi  İncirli Caddesi, Mine Apt 72-17 Bakırköy  Bakırköy, İstanbul 

Uzm. Dr. Gürkan ODABAŞIOĞLU

Çocuk ve Ergen Psikiyatristi, İstanbul

Çocuk Psikiyatrisi - Genel, Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu (DEHB), Öğrenme Güçlüğü Yetişkin terapisi, Psikodinamik psikoterapi, Cattell 3a zeka testi

İstanbul Psikiyatri Enstitüsü  Hakkı Yeten Caddesi No: 13 Fulya Terrace Residence C2 Blok Kat: 16 D: 104  Şişli, İstanbul 
Hocam Gerçekten Bir Profösörsünüz Sizi Seviyorum :D ...
Uzm. Dr. Zeynep ASLAN - Çocuk ve Ergen Psikiyatristi

Uzm. Dr. Zeynep ASLAN

Çocuk ve Ergen Psikiyatristi, İstanbul

Uyum Bozuklukları, Enkoprezis (Kaka Kaçırma), Borderline Kişilik Bozukluğu Draw a person, Benton görsel bellek testi, Peabody resim (kelime eşleştirme testi)

Erenköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi  Sinan Ercan Cad. No:29 Kazasker – Erenköy  Kadıköy, İstanbul 
Uzm. Dr. Ahmet ÇEVİKASLAN - Çocuk ve Ergen Psikiyatristi

Uzm. Dr. Ahmet ÇEVİKASLAN

Çocuk ve Ergen Psikiyatristi, Antalya

Enkoprezis (Kaka Kaçırma), Baş Ağrıları, Özgüven Sorunu (Kendine Güven Sorunu) Wisc-r-çocuklar için zeka testi, Aile ve Çocuk Danışmanlığı, Psikoterapi

  Erenköy Mah Ethem Efendi CAd 3/16 Kadıköy  Kadıköy, İstanbul 
Dr. Osman Talat Sabuncuoğlu - Çocuk ve Ergen Psikiyatristi

Dr. Osman Talat Sabuncuoğlu

Çocuk ve Ergen Psikiyatristi, İstanbul

Otizm, Atipik Psikoz, İnternet Bağımlılığı Ankara gelişim tarama envanteri, Duygu odaklı terapi (eft), Dinamik psikoterapiler

T.c. Sağlık Bakanlığı Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim Ve Araştırma Hastanesi  Fevzi Çakmak Mah., Fevzi Çakmak, Muhsin yazıcıoğlu Caddesi No:10, 34899 Üst Kaynarca / Pendik/Pendik/İstanbul, Turkey 
Dr. Algun Tüfekçi - Çocuk ve Ergen Psikiyatristi

Dr. Algun Tüfekçi

Çocuk ve Ergen Psikiyatristi, Sivas

Altını Islatma Problemi, Paranoid Kişilik Bozukluğu, Yaygın Gelişimsel Bozukluklar Alexander pratik yetenek testi, Psikanalitik psikoterapi, Benton görsel bellek testi

Özel Npistanbul Nöropsikiyatri Hastanesi  Saray, Site Yolu Sk. No:27, 34768 Ümraniye/İstanbul, Turkey 
Dr. İlyas Kaya - Çocuk ve Ergen Psikiyatristi

Dr. İlyas Kaya

Çocuk ve Ergen Psikiyatristi, İstanbul

Çocuklarda Gelişme Bozuklukları, Distimik Bozukluk, Panik Atak Ankara gelişim tarama envanteri, Psikodinamik psikoterapi, Ect(elektrokonvülsif) terapi

İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi  TURGUT ÖZAL CADDESİ NO: 118 PK. 34093 FATİH/ İSTANBUL, Topkapı, Çapa Tıp Fakültesi, 34093 Fatih/İstanbul, Turkey 
Dr. Seheryeli Yılmaz - Çocuk ve Ergen Psikiyatristi

Dr. Seheryeli Yılmaz

Çocuk ve Ergen Psikiyatristi, İstanbul

Majör Depresif Bozukluk, Boşanmalar /Anne - Baba Ayrılığı, Enkoprezis (Kaka Kaçırma) Draw a person, Transaksiyonel analiz, Psikoterapi

İstanbul Bakırköy Ord.prof.dr.mazhar Osman Ruh Sağlığı Ve Hastalıkları Eği. Ve Araş. Hast.  Zuhuratbaba, Akıl Hastanesi Cd No:25, 34147 Bakırköy/İstanbul, Turkey 
S.b. Dumlupınar Üniversitesi Kütahya Evliya Çelebi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi(S)  İstiklal, Okmeydanı Cd., 43040 Merkez/Kütahya Merkez/Kütahya, Turkey 

Sayfa : 1/1 | Toplam 12 kayıt bulundu.

İstanbul Enkoprezis (Kaka Kaçırma) İlgili Sorular

  • Kalp ağrısı-çarpıntı

    Hocam öncelikle 20 yaşında bi bayanım.sigara alkol kullanmıyorum. bi gün bi arkadaşımla ciddi bi tartışma yaşadım sonra kriz gibi bişey geçirdim ama ilk defa böyle bişey yaşadığım için ne gibi bi kriz bende anlayamadım bi anda titremeye başladım hem üşüyorum hemde terliyorum nefes alamadım kalbimde... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Murat ŞENER

    Uzm. Dr. Murat ŞENER

    Svt ataklari tespit edilmiş ama ne tür bir svt olduğu yazılmamış. holteri görmek lazım.

  • Tansiyon sikintisi

    Hocam merhaba gebelik sonrası tansiyon iniyor çıkıyor nde 5 gündür basımda ağrıyor hocam dahiliye gittim tansiyon çıkmadı bu neden olur

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Murat ŞENER

    Uzm. Dr. Murat ŞENER

    Tansiyon holteri taktirmanizi öneririm

  • Kalp gec atim

    Sayin hocam,yapilan kan testinde serum folate 3.5 ug/l cikti..yasadigim problem;2 senedir dideral kullanip gayet iyiyken son 2 aydir yasadigim kalbimdeki gec atimlar ekstrasistol ,sikayetinin sebebi bu folik asit dusuklugu olabilir mi..tesekkur ederim..

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Murat ŞENER

    Uzm. Dr. Murat ŞENER

    Folik asit düşüklüğü böyle bir şikayete neden olmaz

  • Tek testis

    Merhaba hocam ,tek testisim var diğer testisimin anadan dogma olmadığını söylüyorlar doktorlar,ve olan testisim büyük ve fonksiyonlu ,bir de doktorlar ilerde kısır ve kanser olabileceğimi söylüyorlar size de sormak istedim

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ali Nejat EĞİLMEZ

    Doç. Dr. Ali Nejat EĞİLMEZ

    Spermiyogram yaptırın, kısırlık varsa anlaşılır. testiste ağrısız, sert bir şişlik oluşursa hemen doktora gidin

  • Haşimato troidi

    Iyi günler hocam. doğumdan sonra bende tiroit iltihabı gelişti. ilaç tedavisine başladım. 100 mg hipotiroit ilacı kullanıyorum. anti tpo 1000 ve anti tg 76 cikti. benim sorum şu. ben hipotiroid hastası miyim hasimato hastası mi. durumum geçici olabilir mi yoksa ömür boyu ilaç kullanmak zorunda mıyım... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Metin ALIŞ

    Uzm. Dr. Metin ALIŞ

    Merhaba deniz hanım. tiroid antikorları yüksek olup tiroid bezi çalışmayan hastalara hashimoto hastası denir. hashimoto hastaları hipotiroid olur. hashimoto hastalığın özel adıdır. keşfeden doktorun adı verilmiş. ömür boyu ilaç kullanacaksımız. tiroid nodülü ayrı bir durum. ultrasonografi ve muayen... Cevabı gör

  • Sol el kasılması

    Merhaba sol elımde dogustan gelen bı kasılma var ve bılegım ice dönüo tadavısı nedir atel takmamı soyledıler ve botox tadavısı aldım ama yeterlı sonucu ulasamadım

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Alper GÖKÇE

    Prof. Dr. Alper GÖKÇE

    Ayrıntılı fizik ve radyolojik inceleme ile hastalığın adını koymaliyiz

  • Hpv de siğil varsa basit tıp diyebilir miyiz

    Teşekkürler hocam zaten diğer dozları dr.kontrolünde yaptırcam. hocam saçma sorularım olabilir şimdiden kusura bakmayın bu konuda çok yol katettik ama önümde bir süre daha var sürekli kafaya takılan şeyler var. varsayalım ki nisanlim in ağzında bana öpüşerek hpv bulaşsa ben de bu sürede aşı ya devam... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Cengiz GÜNEY

    Uzm. Dr. Cengiz GÜNEY

    Hpv aşısını tümüyle bitrdikten sonra hpv nin dünya genelinde agresif suşlarına karşı korununmuş oluruz.bu aşının özellikle cinsel yaşama girmeden yapılması gerekir.hpv nin bir şekilde alınması aşıyı yetersiz kılar.bizim burada hedefimiz basit hpv cinslerine değil servix kanseri yapan cinslerine ka... Cevabı gör

  • Burun estetigi sonrası kızarma

    Çok tesekkürler. rüzgar estiğinde hemen koyu kırmızıya dönüşüyor. ameliyatım açık teknik ile oldu. damarlarıma zarar geldiğini düşündüm ama geçicidir diyorsunuz

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Fuat YÜKSEL

    Prof. Dr. Fuat YÜKSEL

    Evet geçicidir.

  • Kararan kanal tedavim beyaz dolgu ile beyazlatilirmi cok rahatsiz oluyorum...

    Yaklaşık 1yil once yapilan kanal tedavimin dolgusunda kararma olmus ama disimde agri yok o kararma beni rahatsiz ediyor acaba o kararan kisim yeniden dolgu ile beyazlatilirmi

    Doktor Cevabı:
    Yrd. Doç. Dr. Güzide Pelin SEZGİN

    Yrd. Doç. Dr. Güzide Pelin SEZGİN

    Dolgunun yenilenmesi yetersiz kalabilir,beyazlatma yaptırabilirsiniz dişinize eğer dolguda değil de dişin renginde koyulaşma varsa, geçmiş olsun...

  • Doğum kontrol

    1ay önce sezeryanla doğum yaptım. bebeğimi emziriyorum. 6 aya kadar da sadece anne sütü vereceğim. nasıl korunabilirim, emziren için hangi doğum kontrol hapını önerirsiniz tesekkurler

    Doktor Cevabı:
    Yrd. Doç. Dr. Seçil GÜNAY AVCI

    Yrd. Doç. Dr. Seçil GÜNAY AVCI

    Sevgili emine hanım, emziren anneler için uygun tek tip doğum kontrol hapları var. (cerasette) ancak kadın sağlığı açısından öncelik her zaman kondom-prezervatif kullanımıdır.