Ümraniye Enfeksiyon Hastalıkları Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Dr. Sevda Babacan Altuğ

Dr. Sevda Babacan Altuğ

Tıbbi Mikrobiyoloji

İstanbul Ümraniye Eğitim Ve Araştırma Hastanesi  Kazım Karabekir Mah.  İstanbul 

Sayfa : 1/1 | Toplam 1 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Kızarma ve nabız artışı

    Iyi günler doktor bey. benim babam 6 aydır tansiyon(sabah hapı) ve nabız yüksekliğ(akşam hapı) nedeniyle 2hap kullanıyor.ancak bir aydır devam eden ve 1 ay içerisinde 5-6 defa olan ani yüz kızarma ve nabız artışı(130 a kadar varan) var özellikle akşamları (akşam nabız ilacı içmesine rağmen) enfeksiy...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Fatih TUNCA

    Prof. Dr. Fatih TUNCA

    Geçmiş olsun bu durumlarda yani çarpıntı, hipertansiyon ve yüz kızarması durumlarında mutlaka böbreküstü bezinin hormon salgılayan tümçrlerini araştırmak gerekir yaşadığınız şehirde bir endokrinoloji uzmanı varsa derhal ona başvurun yoksada endokrinoloji uzmanı olan yakın bir yere mutlaka gidin.has... Cevabı gör

  • Sedimantasyon

    Hocam 29 yasindayim genel kan testi yaptırdım herşeyim normal çıktı vücudumda da beni rahatsız eden herangi bi şikayetim yok crp 4 sedim 1/2 saatte 15 bir saatte 38 çıktı ... bu tehlikeli bi durum mudur çok önceden idrar yolları enfeksiyonum vardı ama şimdi geçmiş testte de çıkmadı zaten grip falan...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Kadri YAMAÇ

    Prof. Dr. Kadri YAMAÇ

    Merhaba, orta derecede bir sedimantasyon artışı var. sedimantasyon artışı yapabilecek sebepler sayılamayacak kadar çoktur. hastayı görüp sorular sormadan, muayene etmeden yorum yapılamaz. geçmiş olsun.

  • Kızarma ve nabız artışı

    Iyi günler doktor bey. benim babam 6 aydır tansiyon(sabah hapı) ve nabız yüksekliğ(akşam hapı) nedeniyle 2hap kullanıyor.ancak bir aydır devam eden ve 1 ay içerisinde 5-6 defa olan ani yüz kızarma ve nabız artışı(130 a kadar varan) var özellikle akşamları (akşam nabız ilacı içmesine rağmen) enfeksiy...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nurullah BÜLBÜLLER

    Prof. Dr. Nurullah BÜLBÜLLER

    Karsinoid sendrom ve böbrek üstü bezi hastalığı gibi durumlar araştırılmalı

  • Monosit yuksekligi

    Merhaba hocam 34 haftalik hamileyim ve talasemi tasiyicisiyim kan tahlilimde monosit degerim 10.5 cikti bi kac hafta once idrar yolu enfeksiyonu icin ilac kullandim bununla alakali olabilir mi internette korkunc seyler yaziyor cevaplarsaniz sevinirim simdiden tesekkurler

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Kadri YAMAÇ

    Prof. Dr. Kadri YAMAÇ

    Merhaba, monosit oranı %10'a kadar normal kabul edilmelidir. dolayısıyla %0.5 artış çok az bir değerdir ve bir anlam taşımaz. pek çok enfeksiyonda monosit artışları da olabilir. kan tetkikinde diğer değerlerde sorun yoksa sizin inernette okuduklarınızı düşünmek için bir sebep şu aşamada yok. iyi... Cevabı gör