Aksaray Endişe bozukluğu

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Ass. Dr. Cemil Işık SÖNMEZ - Aile Hekimliği

Ass. Dr. Cemil Işık SÖNMEZ

Aile Hekimliği, Aksaray

Eklem Şişliği, Endişe bozukluğu, Genel Aile Hekimliği Diyafram yöntemi(doğum kontrol), Immunizasyon(aşılama), Difteri/tetanoz/aselüler boğmaca aşısı

Aile Hekimliği   
Aksaray Üniversitesi Aksaray Eğitim Ve Araştırma Hastanesi  Zafer Mah., Şifahane, Nevşehir Cad. N:117/A, 68200 Aksaray Merkez/Aksaray, Turkey 
Düzce Üniversitesi Araştırma Ve Uygulama Hastanesi  Düzce Üniversitesi Konuralp Yerleşkesi, Beçiyörükler Mevkii, 81620 Merkez/Düzce Merkez/Düzce, Turkey 

Sayfa : 1/1 | Toplam 1 kayıt bulundu.

Aksaray Endişe bozukluğu İlgili Sorular

  • Derste aglıyor

    Sınıfta oğlum aglıyor sayın hocam 7 yaşında oğlum 4 aydır medikinet kullanıyoruz çokta ilerleme oldu yarıyıl tatilde kullanmadım bu ikinci dönemde sınıfta yazamıyorum geri kalıyorum diye ağlıyormuş düzelir dedik öğretmeni konuştu biz konuşuyoruz hala devam ediyor bu sorun kullandığımız ilaç tan ola... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Seçil GASSALOĞLU

    Uzm. Dr. Seçil GASSALOĞLU

    Merhaba. dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu olan çocuklarda kaygı bozuklukları sıklıkla görülür. dikkat sorunları, hem akademik güçlüklere hem de arkadaş ilişki sorunlarına yol açabilir, bu sorunlar zaman zaman üzüntü, endişe, kaygı belirtileri ortaya çıkarır. yaptığı olumlu şeylerin destekle... Cevabı gör

  • Panik atak

    İlginiz için çok çok teşekkür ederim berna hanım ilacımı düzenli saatinde alıyorum ara da çok nadir atak geliyor artık kendı kendime o anın gerçek olmadığını aklıma getirip izin vermiyorum dediğiniz gibi pozitif insanlarla zaman geçiriyorum yeriniz yakınmı sizinle görüşsek terapi almak için 😊😊

    Doktor Cevabı:
    Psk. Berna İNCEKARA

    Psk. Berna İNCEKARA

    Bizim klinik fatih aksaray’da haseki hast. karşısında. ulaşım ve yeri çok kolay. gelmek istersen 0212 632 69 43 numaradan çiğdem hn yardımcı olur. sevgilerimle

  • Ruhsal çöküntü ...

    Merhabalar hocam bende uzun zamandır (sosyal fobi-okb-depresyon-aşırı kin ve öfke ) problemi var ve hiç tedavi görmedim sürekli ve nefes darlığı çekiyorum şu anda bile özellikle aklıma kötü anılarım geldikçe kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor bazende hiç sebepsiz yere endişe ve kaygı yaşıyorum herş... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Suat BAYRAM

    Dr. Suat BAYRAM

    Murat bey, paylaştığınız şikayetler, bir çok ruhsal rahatsızlığın belirtisi olabilir. anksiyete bozukluğu ve depresyon başta olmak üzere. öncelikle sizinle psikiyatrik bir görüşme yapılıp, tanı ve tedavi konusunda netlesmek gerek. anladığım kadarıyla psikiyatriste gitmeyle ilgili de kaygılarınız var... Cevabı gör

  • Piskolojik yardım ....

    Merhabalar hocam bende uzun zamandır (sosyal fobi-okb-depresyon-aşırı kin ve öfke ) problemi var ve hiç tedavi görmedim sürekli ve nefes darlığı çekiyorum şu anda bile özellikle aklıma kötü anılarım geldikçe kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor bazende hiç sebepsiz yere endişe ve kaygı yaşıyorum herş... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Ali Faik KAYA

    Uzm. Dr. Ali Faik KAYA

    Merhabalar murat bey, sizinçok zor bir dönem gibi görünüyor.depresyon belirtileri yaşadığınızı düşünüyorum.bir psikiyatriste mutlaka başvurun, yardımı olucaktır. ayrıca hatırladıkça rahatsız eden travmatik anılarınız varsa emdr tedavisini de araştırabilirsiniz.geçmiş olsun...

  • Anksiyete bozukluğu

    Hocam merhabalr benim anksiyitem vardı sürekli endişe halindeyim kötü hissediyorum internetten araştırırken anti deprasan kullanmam gerektiğini düşündüm atlatmam için fakat internette o kadar korkunç şeyler okudum ki örneğin antideprasanın intihara yol açtığını veya anksiyetinin intihara sürüklediği... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Dan. Güzide TÜRKYILMAZ

    Uzm. Psk. Dan. Güzide TÜRKYILMAZ

    Ali bey merhaba. doktorunuz ilacı verdiyse kullanabilirsiniz. hiç intihar düşünceleri yokken, ilaca başlayınca bu düşünceler gelmez. ilaç kullanımının yanında psikoterapi alın. ayrıca internette yazan çoğu şeye itimat etmemenizi, hatta yorumları okumamanızı öneririm. iyi günler..

  • Dideral kullanımı

    Doktor hanım merhaba, ben bundan 5 ay önce aşırı heyecan, sürekli endişe, el titremesi ve boyunda kasılma şikayetleriyle psikiyatriye başvurdum. yaşım küçük olduğu için selectra 25 mg ile başlattı doktorum. haftada 3-4 gün, günde 20mg, bazen dideral de kullanıyorum ve titreme şikayetime iyi geliyor.... devamı

    Doktor Cevabı:
    Yrd. Doç. Dr. Selin BARAN

    Yrd. Doç. Dr. Selin BARAN

    Herhangi bir sorun olmaz

  • Yoğun kaygı

    Hocam iyi gunler yaklasik 40 gun once elime kirli ve pasli çivi batti.o gunden beri tetanoz belirtileri yasiyorum en az 5 kez kan tahlili yapildi bir belirti goremiyoruz dediler ve 3 ay oncede tetanoz asisi yaptirmistim, ama bende kaslarda segirme ve acayip halsizlik var kan degerlerim normal, 25 g... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Zelkif AKGÜL

    Uzm. Dr. Zelkif AKGÜL

    Muhtemelen tetanoz değilsiniz.fakat endişe ve kaygınız çok yüksek.bu durumu biraz yumuşatmak lazım.ilaç değiştirilebilir veya ilave terapötik destek sağlanabilir.selamlar. uzm.dr.zelkif akgül

  • Ck yüksekliği

    Ben alkol zehirlenmesi yaşadım yüksek dozda aldım hocam. wernicke korsakof olma ihtimalim varmı hocam?? ck 3500 olmuş acile gitmedim. korkumdan.1 hafta sonra ck normal değere düştü hocam ben hiçbir hekime alkol zehirlenmesi yaşadım demedim. 4 aydır kendimi toplayamadım kaslarımda kasılma seğirme va... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Özlem COŞKUN

    Prof. Dr. Özlem COŞKUN

    Geçmiş olsun alkole bağlı görme bozukluğunu hemen olayla birlikte görüyoruz. wernicke korsakof olacağınızı da düşünmüyorum. bununla birlikte yoğun endişe yaşamanız uyku sorununa sebep oluyor gibi duruyor. bir psikiyatri doktorundan yardım almanız endişelerinizi azaltacaktır.

  • Bağımlılık oldum acaba

    Merhaba doktor hanım ben sizin hastanızdım cıtol 40 mg kullanıyorum 6 aydır zestat 15 mg kullandım 2 ay kadar zestat ı bıraktım 1 aydır ama kendimi zor toparlıyorum hep bı yorgunluk bı sınır hali var üzerimde acaba tekrar başlamalı mıyım size nasıl ulaşabilirim

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Gökçe ERYILMAZ

    Uzm. Dr. Gökçe ERYILMAZ

    Merhaba zeynep hanım. psikiyatrik ilaçlar bir anda bırakıldığında çekilme belirtileri dediğimiz bir takım sıkıntılar ortaya çıkabilir. bu bağımlılık değil endişe etmeyin. bu ilaçlar bağımlılık oluşturmaz. durumunuz tekrardan değerlendirilmiş tedavi başlanacaksa karar verilmeli, uygun süre uygun doz... Cevabı gör

  • Aşiri heyecan stres ve kaygi

    Hocam ben heyecan kontrolü stres aşırı kaygı endişe huzursuzluk için doktora gittim bana misol ve modiodal verdi.hergün başım ağrıyor hocam ıyi veya kötü birşey düşünemiyorum.15 gündür wellbutrin kullanıyorum baş afrika yoktu ama.bir kaç gündür tekrar devam etmeye başladı ilaç da ise tarafımı bilmiy... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Hamdullah AYDIN

    Prof. Dr. Hamdullah AYDIN

    Doktorunuzla yeniden görüşmenizi öneririm.