Op. Dr.

Murat GÖK

Kadın Hastalıkları ve Doğum - İzmir

Başlıca ilgi ve tedavi alanları: Çikolota Kisti, Myom (Miyom), Jinekolojide Laparoskopik Cerrahi, Aşılama yöntemi, Histerosalpingografi (hsg), Hpv testi... Tümü

İletişim Numarası 0 (850) 811 68 49
Randevu Al

Randevu Takvimi

Hakkında

Murat GÖK Kimdir?

Op. Dr. Murat GÖK, lisans öncesi öğrenimlerinin ardından Hacettepe Üniversitesi (İngilizce) Tıp Fakültesin'de başladığı tıp eğitimini 2000 yılında tamamlayarak tıp doktoru unvanı almıştır. İhtisasını ise Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde yapmış ve 2005 yılında Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı olmuştur. 

Uzmanlık eğitimi sonrasında Özel Gazi Hastanesi ve Bandırma Özel Hastanesi gibi birçok kurumda görev yapmış olan Op. Dr. Murat GÖK, mesleki çalışmalarına şu anda İzmir'de bulunan özel muayenehanesinde devam etmektedir.

 

Diploma aldığı kurum

  • HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Uzmanlık aldığı kurum

  • EGE ÜNIVERSITESI

Mesleki Tecrübe

Hizmete Başlangıç: 06 2001

Tecrübe: 17 yıl 2 ay

Yabancı Diller

  • İngilizce
  • Almanca
  • İtalyanca

Deneyimler

  • Özel muaynehane
    11 2016 - Şu Anda
  • Özel Gazi Hastanesi
    01 2013 - 11 2016
  • Balıkesir Gönen Devlet Hastanesi
    05 2010 - 01 2013
  • Muş Bulanık Devlet Hastanesi
    01 2006 - 06 2009
  • Ege Üniversitesi
    06 2001 - 12 2005

İlgi Alanları

Çikolota Kisti

Myom (Miyom)

Jinekolojide Laparoskopik Cerrahi

Endometriozis

Vajina Daraltma

Rahim Sarkması

Kürtaj

Kızlık Zarı

Gebelik

Sezaryen

Kısırlık / İnfertilite

Doğum Kontrol

Genital Siğil (hpv)

Rahim Kanseri

Menopoz

Hiperplazi

Pelvik Ağrı

Pelvik Inflamatuar Hastalık (PID)

Genital Kaşıntı

Tedaviler

Aşılama yöntemi

Histerosalpingografi (hsg)

Hpv testi

Rahmin alınması

Kızlık zarı dikimi (himenoplasti)

Laparoskopik over kisti ameliyatı

Ooforektomi(histerektomi)

Rahim ağzı kanseri tarama

Rahim içi araç(spiral)

Şeker yüklemesi

Diplomalar ve Sertifikalar

Hobiler

  • Dalış
  • Futbol
  • Tarih
  • Siyaset

Ücret Bilgisi

Muayene ücretlerini öğrenmek için arayın: 0 (850) 811 68 49

Son Cevapladığı Sorular

  • Kızlık zarı

    Hocam benim zarımda zaten üst tarafta bitanesi 7 yönünd yırtıldı bişi vardı ama orda koyuluk vardı yani nasıl desem morsu gibi eski sevgilim le kıyafet vardı tayt kot ama hiç çıkarmadım onun penisi açıktı galiba sürtündü ama öyle nasıl desem hocam biraz sızladı ama kan falan gelmedi yani görmedim ac... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Murat Gök

    Op. Dr. Murat Gök

      İletişim & Randevu: 0 (850) 811 68 49

    Muayene olun ve sonucu konusalim

  • Uzanınca sancı geliyor

    Hocam merhaba. 40. haftam doldu doğum 5 eylül. normal doğum için bekliyoruz 2 gündür sadece uzandığım zaman düzensiz adet sancıları oluyor. bütün gün oturuyorum sancı ağrı olmuyor ama gece yatarken bebek toplanıyor karnım sertlesiyor ve adet sancıları oluyor. bunun sebebi nedir ?

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Murat Gök

    Op. Dr. Murat Gök

      İletişim & Randevu: 0 (850) 811 68 49

    Bunlar dogum kasılmaları ancak yeterince güçlü ve uzun olmadığından aktif dogum eylemi başlamamış.gununuz dolduğu icin sıkı takip gerekir.gun gecikmesi bazen tehlikeli olabilir.sık sık net çekilmesi ve dikkatli olmak gerekir.simdiden hayirli olsun...

?

Soru sorun

Merak ettiğiniz konular hakkında danışabilirsiniz. Benzer soruları olan ziyaretçilerin bilgilenmesi amacıyla sorunuz yayınlanacaktır.

SORU SOR

Hastalarının Değerlendirmeleri (3)

3 Değerlendirme Ort. Puanı: 5
Zamanlama
İlgi
Ortam

Hasta Değerlendirmeleri

İlknur & Murat Ergün Oğuz KAĞAN

Sayın cici Doktorum Murat Bey, tanıdığım gördüğüm en cici, en sohbeti hoş güzel, insana huzur, rahatlık veren bu alemde tek geçtiğim doktorum :) her şey için çok teşekkür ederim. Sayenizde iyi bir gebelik süreci geçirerek oğluma kavuştum. Keza doğumumda öyle.. Sihirli parmaklarınız dert görmesin her şey gönlünüzce olsun. Aileniz ve sevdikleriniz ile huzurlu, sevgi dolu bir yaşam diliyorum. 07-04-2017

Semra Tugal

Murat bey ile ilk tanışmamız bir arkadaşım vasıtasıyla gazi hastanesinde oldu. Uzun süredir yaklaşık 1,5 yıldır çocuk istememiz ve sonuç alamamız ile başladı kontroller ve muayenelerimiz. Hastanede ve muayenehanede olsun, her daim sıcak ve samimi bir yaklaşımı ve çözüm odaklı tedavi yöntemiyle hep bir yaklaşımı ve çözüm odaklı tedavi yöntemiyle hep bir umut aşıladı bana. Her üzüntümde hem bir doktor hem bir abi, hemde bir psikiyatri gibi destekçimiz oldu. Minnettarım gerçekten iyi ki varsınız hocam. Şimdi bugün belki muayene çıkışında farklı ve güzel bir haberle çıkabiliriz. Sizin sabırla ve güler yüzünüzle her hastanıza umut olacağınıza gönülden inanıyorum. Çok teşekkür ederim. 02-02-2017

Dilara & Kadir & Özüm ÖZSARI

Çok sevgili murat bey. Sizi akrabamız vasıtasıyla tanıdık ailecek iyi ki tanımışız. Doktorluğunuz haricinde insanlığınız ilginiz alakanız hassasiyetleriniz sayesinde bizim için çok ama çok özel olan bu süreci güzellik ve mutluluklarla geçiriyoruz çok şükür. Özellikle bir anne adayının doktoruna sonsuz güvenmesi aklındaki sorulara tam net cevaplar alabilmesi hamilelik döneminde çok daha önemliymiş bunun farkına sizinle varabildiğimiz için çok mutluyuz. Çünkü o kadar özel bişey yaşıyoruz ki içimde bir canlı ve onun sorumluluğu tüm duyguları çifter çifter abartılı yaşamamıza sebep oluyor. Bizi size bağlayan en önemli özelliklerden bitaneside daha aklımızdakileri sormadan sizin hassasiyetiniz sayesinde öğrenmemiz oldu. Profesyonelliğinizi tam anlamıyla yaşattığınız için sonsuz teşekkürler. İnşallah bebeğimiz kucağımızda ziyaretinize geleceğimiz günleri dört gözle bekliyoruz. Sizin gibi tatlı dilli, konuşkan işinin ehli hastalarına hassasiyetle özen gösteren doktorlarımızın artmasını diliyorum. Eşimde bende ve tüm aile fertlerimizle sizden çok memnunuz. Dostluklarımızın baki olmasını diliyorum. Başarınızın devamını dileyerek her şey için teşekkür ediyoruz. 04-02-2016

3 görüş bulundu.

Hakkında değerlendirme yapın

Op. Dr. Murat GÖK tanıyorsanız ya da hastalığınızla ilgili ziyaret ettiyseniz görüşlerinizi, şikayetlerinizi yazabilirsiniz.

DEĞERLENDİRME EKLE

Ekibim

Asistan Melek Koç
Melek Koç Asistan 10 yıllık mesleki tecrübe


.