Prof. Dr.

Çetin KARACA

Dahiliye - İç Hastalıkları, Gastroenteroloji - İstanbul

Başlıca ilgi ve tedavi alanları: Yolculuk İshali (Turist Diyaresi, Seyehat İshali), Gastroparezi (Mide Felci), Biyopsi (Karaciğer), Balon dilatasyon, Hidrojen nefes testi, Üst gastrointestinal endoskopi... Tümü

İletişim Numarası 0 (850) 433 38 77
Randevu Al

Randevu Takvimi

Hakkında

Diploma aldığı kurum

  • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Uzmanlık aldığı kurum

  • ISTANBUL ÜNIVERSITESI TIP FAKÜLTESİ

Ücret Bilgisi

Muayene ücretlerini öğrenmek için arayın: 0 (850) 433 38 77

Son Cevapladığı Sorular

  • Karın alt bölgesinde üşüme buna bağlı ağrılar gaz ve sıkıntı

    Soğuk havalarda hiçbiryerim okadar üşümezken sadece karnım üşüyo hemde aşırı üşüyo göbeğimden altı daha sonrada ishal gaz kötü kokulu üzüntü stres sıkıntı durumlarındada karnıma ağrılar giriyo 10 yıldır geçmiyo yazın bile üşüyo karnım cok sinir bozucu lütfen yardım

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Çetin Karaca

    Prof. Dr. Çetin Karaca

      İletişim & Randevu: 0 (850) 433 38 77

    Hastalığınız irritabl barsak sendromuna uyuyor. çölyak hastalığı için test yaptırırsanız iyi olur. geçmiş olsun

  • Karaciğer yağlanması

    Hocam merhaba oğlum 15 yaşında.185 boy 100 kg ağırlığında 10 yaşında 2.dereceden karaciğer yağlanması ve büyümesi tespit edildi.en son 3yıl önce yaptırmış olduğumuz tahlillerde karaciğer tahlilleri normal çıktı.yağlanma ve büyüme 1.derece inmişti.yanlız bu sene epey kilo aldı tektar tahlilleri ve ul... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Çetin Karaca

    Prof. Dr. Çetin Karaca

      İletişim & Randevu: 0 (850) 433 38 77

    Kesin tedavisi kilo vermek. ayrıca 24 saatlik idrarda bakır düzeyi baktırın. geçmiş olsun.

?

Merak ettiğiniz konular hakkında danışabilirsiniz. Benzer soruları olan ziyaretçilerin bilgilenmesi amacıyla sorunuz yayınlanacaktır.

Soru sorma kapalıdır.

Hastalarının Yorumları (1)

1 Yorum Ort. Puanı: 5
Zamanlama
İlgi
Ortam

Hasta Değerlendirmeleri

Sayin hocami internetten tavsiyeler uzere buldum. Alaninda tam bir uzman. Hocam tarafindan Irritabil barsak sendromu (ishal boyutu ) teshisi konuldu. Gerekli ilaclari verdi. Kefir icmemi onerdi. Simdi cok daha iyiyim. İlim, samimiyet, ilgi, sicakligin bir arada oldugu nadir bir insan. Hocama cok teşekkur ediyorum. ~ sicakkanli bir sekilde hastasini dinler ve ilgilenir. ~Benim icin en onemlisi olan, samimi birisidir ~gereksiz hicbir tahlil vb. istemez. ~tam bir abi kardeş iliskisi icerisinde yürütür tedavi surecini. ~Alaninda en iyi doktor diyorum ben. Herkese kesinlikle tavsiye ederim 05-11-2017

1 görüş bulundu.

Hakkında yorum yazın

Uzmanı tanıyorsanız ya da hastalığınızla ilgili ziyaret ettiyseniz görüşlerinizi, şikayetlerinizi yazabilirsiniz.

YORUM EKLE


.