Siirt Dermatoloji Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Uzm. Dr. Neslihan ARIKAN

Uzm. Dr. Neslihan ARIKAN

Dermatoloji

Sıırt Devlet Hastanesı   
Uzm. Dr. Şeyma YILMAZ

Uzm. Dr. Şeyma YILMAZ

Dermatoloji

Sıırt Devlet Hastanesı   
Dr. Şule Öncel Öztop

Dr. Şule Öncel Öztop

Dermatoloji

Özel Siirt Hayat Hastanesi  Atatürk Bulvarı No:32 
Uzm. Dr. Mutlu ÇOBAN

Uzm. Dr. Mutlu ÇOBAN

Dermatoloji

Sıırt Devlet Hastanesı   
Uzm. Dr. Şule ÖZTOP

Uzm. Dr. Şule ÖZTOP

Dermatoloji

Özel Medlife Binsina Hastanesi   

Sayfa : 1/1 | Toplam 5 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Burundaki lekeler

    Hocam benin burnumun üstünde kıllar ve yanlarında kıllar var cımbızla alıyorum ama burnumun her tarafında benek benek noktalar var.bu oradan kıl çıktığı için mi böyle benek benek yoksa tamamen yaratılışla ilgilimi.şimdiden teşekkür ederim.

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ümit TÜRSEN

    Prof. Dr. Ümit TÜRSEN

    Mutlaka muayene edilmeniz lazim. dermoskobik inceleme yapilabilir.

  • Lazer lekesi

    Merhaba 15gun önce yuzumdeki leke icin nd yag lazer oldum.yuzumde kırmızı sivilce lekesine benzeyen izler kaldi.suan sadece fusidas kullanıyorum.bu lekeler geçer mi hangi kremi kullanmaliyim

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Şerafettin SARAÇOĞLU

    Uzm. Dr. Şerafettin SARAÇOĞLU

    Sorunları görmeden tahmin edersiniz ki yorum yapamam. bu nedenle size en yakın dermatoloji uzmanına başvurup yardım alın.

  • Sorusorusoru

    Doktor bey maddi durumdan dolayi bunu yapamiyorum. böyle yumuşak, ten rengiyle aynı renkte, uzantı şeklinde yaprak gibi inceler, sirke sürdüğümde beyazlama olmuyor. küçük dudakların her iki üst kısmındalar. birinde 4 tane diğerinde yaklaşık 10 tane var. tecrübelerinize dayanarak ne olabileceği hakkı...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Şerafettin SARAÇOĞLU

    Uzm. Dr. Şerafettin SARAÇOĞLU

    Siğil tanımlıyorsunuz. yakılması yada buz tedavisi ile yok edilmeleri gerekir.

  • Püstüler psoriasis

    Hocam ben püstüler psoriasis hastasıyım şu an lezyonlarım vücudumda yaygın durumda. daha önce a vitamini türevi ilaç kullanmıştım 2 senedir hastalığım nüksetmemişti şimdi yaşım genç olduğu için kanser ve romatizmal hastalıklar için kullanılan bir ilaç verdi yan etkileri çok fazla kullanmaktan korkuy...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Şerafettin SARAÇOĞLU

    Uzm. Dr. Şerafettin SARAÇOĞLU

    Bu tür şiddetli sorunlarda basamaklı tedavi doğru olur. retinoidler de ( a vitamini türevleri) denenebilir. yetersiz kalırsa diğer tedavilere geçilir. yada fototerapi ile birlikte uygulanır.