Malatya Demir Eksikliği

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Uzm. Dr. Mehmet TURFANDA

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları

Büyüme Ve Gelişme, Beslenme, Aşılama Ve Bağışıklama Çocuk beslenme, Prematürite, Çocuk beslenme bozuklukları izleme

CMT Çocuk Sağlığı Ve Hastalıkları Kliniği  Özalper Mah. Deniz Kızı Sok. No: 33/ 1 (Beydağı Devlet Hastanesi Civarı Eski Toprak Peyzaj Arkası, Sevgi Anaokulu Bitişiğinde)  Yeşilyurt, Malatya 
0 (850) 811 67 22
Mehmet bey Ender raslanılan doktorlardan biridir. Kardeşim doğduğumda lösemi yaptılar 3 yaşına kadar yaşamaz d... ...
Dr. Hakkı ULUTAŞ - Göğüs Cerrahisi

Dr. Hakkı ULUTAŞ

Göğüs Cerrahisi

Demir Eksikliği, Pıhtılaşma Bozuklukları, Kötü Huylu Hematolojik Hastalıklar Meme kanseri genetik testi, Vakum destekli çekirdek biyopsisi(meme biyopsisi), Radyofrekanslı ablasyon

İnönü Üniversitesi Turgut Özal Tıp Merkezi  İnönü Ünv., 44000 Üzümlü/Malatya Merkez/Malatya, Turkey 
Dr. Mehmet ÖZGEL - Göğüs Cerrahisi

Dr. Mehmet ÖZGEL

Göğüs Cerrahisi

Kısıtlayıcı Akciğer Hastalıkları, Asya Gribi, Kunduracı Göğsü Anterior mediastinotomi, Fibröz tümörün cerrahi olarak çıkarılması, Meme mr'ı

Malatya Eğitim Araştırma Hastanesı  Özalper, Turgut Özal 1. Cd. No:4, 44330 Yeşilyurt/Malatya Merkez/Malatya, Turkey 
Yrd. Doç. Dr. Muhammet Reha ÇELİK - Göğüs Cerrahisi

Yrd. Doç. Dr. Muhammet Reha ÇELİK

Göğüs Cerrahisi

Epstein-Barr Virüsü (ebv), Bronşektazi, Genel Göğüs Cerrahisi Redüksiyon mammoplasti (meme küçültme), Cea(karsinoembriyonik antijen), Tiroid kan testleri

İnönü Üniversitesi Turgut Özal Tıp Merkezi  İnönü Ünv., 44000 Üzümlü/Malatya Merkez/Malatya, Turkey 
Uzm. Dr. İsmail DÜNDAR - Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları

Uzm. Dr. İsmail DÜNDAR

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları

Göbek İltihabı, Kansızlık (Anemi), Böbrek Ve İdrar Yolları Travması Çocukta gelişimi izleme, Çocuk beslenme bozuklukları izleme, Büyüme takibi

İnönü Üniversitesi Turgut Özal Tıp Merkezi  Ankara - Gaziantep Karayolu 44000 

Sayfa : 1/1 | Toplam 5 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Akdeniz anemisi mi? kanser mi?

    Hocam merhabalar size bi sorum olucak 4 yaşında bi oğlum var sürekli yüksek ateşli hastalık geçiriyor devamında öksürük ve üst solunum yolu enfeksiyonu en son hastalığında da kilo vermeye başladı 4 yaşında 11 kilo şuanda tahliller yapıldı sonuçlar: alp:126, kalsiyum: 9,2, fosfor: 4,3, total iqe: 14,...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Duran CANATAN

    Prof. Dr. Duran CANATAN

    Sayın deniz çamurlu akdeniz anemisi kalıtsal geçen bir kan hastalığıdır. çocuğunuzda yineleyen sık ateşli hastalık var ise, bu konuda yineleyen ateş sendromlari yönünden genetik testimiz mevcuttur. kansızlık problemi demir eksikliği veya talasemi taşıyıcılığına bağlı olabilir. gönderdiğiniz testle... Cevabı gör

  • Karıncalanma

    Hocam mrblar 2 aydır karın sırt bölgem el ve ayaklarımda geçmeyen karıncalanma var aynı zamanda el ve ayaklarımda uyuşma. emg yaptırdım bişey çıkmadı. nöroloji üroloji enfeksiyon dahiliye doktorlarına gittim. çare bulunamadı sadece testlerimde d vitamini ve demir eksikliği çıkıyor. bununla alakalı i...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Aybanu GÖKÇEN

    Op. Dr. Aybanu GÖKÇEN

    Merhaba öncelikle mutlaka d vit ve demir takviyelerini yapın. vitamin eksiklikleri böyle müphem tam bir yere oturtulamayan şikayetler yapabilir. damarlarla ilgili olduğunu düşünmüyorum. nöroloji ve ortopediye danışmanız gerekir sanırım. çok geçmiş olsun

  • Saç dökülmesi tahlil

    Saçımda aşırı kaşıntı var.%1 climbazol ve zinc pyrithione içeren şampuan kullanıyorumkepek vardı gözle görülür düzeyde azaldı ama kaşıntı devam ediyor.saç dökülmesi içinde troid testleri yaptırdım.çinko yüksek çıktı t.testosteron 946 (min142/max923 arası) kortizol 9,08 adrenokortikotropik hormon (ac...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Aida BERENJIAN

    Uzm. Dr. Aida BERENJIAN

    Merhabalar,saç dökülme probleminiz tahlilere göre ferritin eksikliğinden kaynaklanıyo mutlaka günde 1-2 demir hapı kullanın,bunun dışında birde genetik dökülme sebebi olabilir.bunu net bi şekilde söyleyebilmem için saçlı derinizi muayene etmem lazım.sevgiler

  • Tahlil onuçlarım

    Sayın hocam öncelikle ilgi ve bilginize teşekkürler şuan itibariyle hiç bir ağrım sızım rahatsızlığım yok kansızlık sorunu vardı demir ve b12 kullandıktan sonra yapılan testler ve kemik iliği ile yapılan tahlilllerim ile ilgili tavsiye bilgi verirseniz minnettar kalırım selam ve saygılarla...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Vasıf Akın UYSAL

    Prof. Dr. Vasıf Akın UYSAL

    Sayın ismail çavuş, sayın hocam öncelikle geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum. sonuçlarınızı ayrıntılı bir şekilde yazmışsınız. tanı ve ayırıcı tanılar olarak demir eksikliği, megaloblastik anemi ( b12, folik asit eksiklikleri...), myelodisplastik sendrom ( mds ) gibi tanılar üzerinde durulmakta. so... Cevabı gör