Konak Çocuk Gastroenteroloji, Hepatoloji ve Beslenme Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Prof. Dr. Raşit Vural YAĞCI

Prof. Dr. Raşit Vural YAĞCI

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları , Çocuk Gastroenteroloji, Hepatoloji ve Beslenme

41 yıl mesleki tecrübe

Özel Muayehane  Talatpaşa Bulv. No. 51/6 Alsancak  İzmir 

Sayfa : 1/1 | Toplam 1 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Kabızlık ve ek gıda

    Merhabalar hocam benim kızım 4.5 aylık ek gıdaya başla dedi doktorumuz kızım çok fazla kabiz olduğu için yoğurt ve meyve suyu olarak başlayın dedi veriyorum ama bugün çok fazla zorlandı kaka yaparken baktım çok az ama sunen bi kaka sarı rengi öyle pis korkmuyor bi sıkıntısı da yok sadece uyku proble...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ahmet AKÇAY

    Prof. Dr. Ahmet AKÇAY

    Merhaba,kaka renginden dolayı doktora gitmenize gerek yok fakat kabızlık için gidebilirsiniz.

  • Gıda ınt yoksa laktoz ınt mı

    Hocam slm cocuk dr kakada mukus oldugundan dolayı dıyet verdı calprotectın 426 cıktı bız dokuz eylül unı gastrolojıye gıttık ordakı prof çocuğunu kilosunun persentıl ıyı dedı dıyet yapmana gerek yok dedı dıyetı açtığım gun gece ateş ve kan geldı ama kanın fıtılden oldugunu soyledıler korktum dıyete...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Tufan KUTLU

    Prof. Dr. Tufan KUTLU

    Laktoz entoleransı olabilir ve çok önemli değildir. laktaz damlası doğru bir tedavi. allerji tanısı biraz daha zor olabilirse de kalprotektin veya dışkıda mukus tek başına tanı koydurmaz. dolayısıyla keyfi de yerinde ve kilo da alıyorsa gastroenterolog arkadaşların dediğini yapın.

  • Wilson hastalığı

    Hocam selamlar oğlum 18 yaşında ve 2 hafta evvel wilson hsatalığı teşhisi kondu bu hastalık ve tedavi süreci ile ilgili görüşmek isteriz hala cerrahpaşa da mı görevlisiniz

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Tufan KUTLU

    Prof. Dr. Tufan KUTLU

    18 yaş artık erişkine götürme yaşı bu nedenle doğrudan erişkin gastroenterolojiye gitmeniz gerekiyor

  • Uyku ve gaz sorunu

    Bebeğim 94 günlük geceleri 2 saatte bir uyanıyo bazen uyandıktan sonra 2 saat tekrar uyumuyo nırse harvey veriyorum gaz için ama işe yaramıyor milupanın rezene çayından versem bir zararı olur mu? ve gece uyku aralarını nasıl uzatabilriim

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Deniz ERTEM

    Prof. Dr. Deniz ERTEM

    Merhaba, geceleri bebekler 2-3 saatte bir uyanır ve emmek ister bu normaldir. rezene çayının zararı yok, mecbur kalmadıkça gaz ilacı önermiyorum. sağlıklı günler