Afyon Karahisar Cilt Yenileme

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Juvenil ksantogrünüloma

    İyi akşamlar burhan bey kizim 3 aylıkken juvenil ksantorünülom tanısı konuldu şuanda 32 aylık ve süreç devam ediyor bütün tetkiklerimiz ve genetik testlerimiz temiz görüştüğümüz doktorlar bunun 3-5 yıl arasında bir süreç olduğunu söylediler bize bu konuda yardımcı olabilirlisiniz cvbınızı merakla b...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Burhan ENGİN

    Prof. Dr. Burhan ENGİN

    Jüvenil ksantogranüloma deriye sınırlı olduğunda 1-5 yıl içerisinde kendiliğinden iyileşir. sistemik tutulum açısından zaten hastanız değerlendirilmiş. geçmiş olsun

  • Sivilce problemi

    Hocam merhabalar tam bir sene önce burnumda sivilce çıkmıştı o zaman ne olduğunu bilmiyodum patlatmıştım iz kaldı ama iki üç güne geçti bundan iki ay sonra bidaha çıktı ona da aynı şekikde yaptım ama onda iz geçmedi ufak bi sivrilik kaldı ve iki hafta önce aynı yerde bidaha çıktı bu sefer hiç dokunm...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Burhan ENGİN

    Prof. Dr. Burhan ENGİN

    Sivilce ergenlik döneminde tekrarlayıcı özellikte olabilir. hekiminize başvurarak uygun tedaviyi alabilirsiniz. geçmiş olsun

  • Tırnak kopmasi

    Merhaba mukaddes hanım benim ikibucuk yaşında bir kızım var el tırnakları tek tek kökünden kopmaya başladı aci da yk bunun sebebi ne olabilir

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Mukaddes ÖZCAN

    Uzm. Dr. Mukaddes ÖZCAN

    Merhaba, bu durumda görmeden bir tanı koymam ve tedavi önermem mümkün değil. doğru bir tedavi için takip etmemiz gerekir.dilerseniz kliniğimizden muayene randevusu alabilirsiniz. sağlıklı, güzel günler diliyorum.

  • Kortizonlu krem

    Ben 2008 de mersine yerleştim.kasık mantarı oldum.sürekli hocalar bana kortizonlu kremler yazdı . bende onları kullandım. yaklaşık 5 sene gecmedi. bu arada deri de mahfoldu. deri çok ınceldi. vandayım 4 senedir hiç toparlanmadi. madecasol krem ile bepanthol kremi karıştırıp sürüyorum 20 gündür a...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Burhan ENGİN

    Prof. Dr. Burhan ENGİN

    Kasık bölgesine kortizonlu kremlerin uygulanması deride atrofiye neden olabilir. hekiminizden yardım alabilirsiniz. geçmiş olsun