Bilecik Cilt Kaşıntısı Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Alerjik rinit

    Merhaba hocam ben de alerjik rinit var polen zamanı artıyordu ve 3 ay gibi alerji hapı kullanıyordum bitiyordu.ama bu yıl 6 aydır alerji hapı kullanıyorum.ilaci bıraktığım an sol kulağım ve damağım kaşınıyor.ilac içmesem duramıyorum burun tıkanıklığı faranjit kaşıntı.bu tür ilaçları yıl boyu sürek...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Cengiz KIRMAZ

    Prof. Dr. Cengiz KIRMAZ

    Bu hastalığın tedavisi alerji hapları ile olmaz. hastaya alerjenini belirleyip aşı uygulamak gereklidir. selamlarımla.

  • Penis ve testis kaşintisi

    Hocam merhaba ben 23 yaşındayım eskiden beri penis ve testis in birlestiği cilt kısmı kaşıntı oluyor ve bu kaşiyinca daha çok kaşınıyor yeni aldığım pantolonlar bile on taraftan beyazlıyor lar. artık bu alışkanlık haline geldi bilgi verirseniz tesekkurler.

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Mehmet Şevki SERT

    Prof. Dr. Mehmet Şevki SERT

    Bu bir cilt sorunu cildine uzmanına basvurun

  • Kusup hastaliği

    Hocam merhaba, yaklaşık 3 yıldır lupus hastasıyım. 2 günde 2 mg kortizon kullanıyorum . fakat bu hep bu şekilde sürecek için bir tedavisi var mıdır. ne önerirsiniz. ellerimde kızarıklık ve kaşıntırlar oluşuyor.

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Cengiz KIRMAZ

    Prof. Dr. Cengiz KIRMAZ

    Değerli kardeşim, tüm tetkiklerinizi ve sizi görmeden bir şey söylemek çok zor...

  • Testis kaşıntısı

    Merhaba doktor bey. çocukluğumdan beri testis kaşıntısı var. doktora gittim hiç bir şey soylemedi alerjik olabilir dedi sadece. sadece tras oldugumda bir günlük rahatlıyor. döküntü kızarıklık falan da yok. sürekli devam ediyor kan tahlili yapılmadı. ne olabilir ?

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ali Nejat EĞİLMEZ

    Doç. Dr. Ali Nejat EĞİLMEZ

    Bir cilt hastalıkları uzmanı ile görüşmeniz gerekir