Aksaray Borderline Kişilik Bozukluğu

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Aksaray Borderline Kişilik Bozukluğu İlgili Sorular

  • Panik atak

    İlginiz için çok çok teşekkür ederim berna hanım ilacımı düzenli saatinde alıyorum ara da çok nadir atak geliyor artık kendı kendime o anın gerçek olmadığını aklıma getirip izin vermiyorum dediğiniz gibi pozitif insanlarla zaman geçiriyorum yeriniz yakınmı sizinle görüşsek terapi almak için 😊😊

    Doktor Cevabı:
    Psk. Berna İNCEKARA

    Psk. Berna İNCEKARA

    Bizim klinik fatih aksaray’da haseki hast. karşısında. ulaşım ve yeri çok kolay. gelmek istersen 0212 632 69 43 numaradan çiğdem hn yardımcı olur. sevgilerimle

  • Bir sorunum var

    Merhaba bkb olduğumu düşünüyorum acaba tedavisi nasıl olur uzun süredir kötü bir dönemdeyim ne yapacağımı bilmiyorum 17 yaşındayım belirtilerin hepsi var

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Gözde ÖZÇİÇEK KALA

    Uzm. Psk. Gözde ÖZÇİÇEK KALA

    Merhaba, bunun için bir psikoterapi sürecinden geçmeniz gerekiyor. ne yazık ki kısa bir süreç değil sabırlı ve istikarlı bir şekilde devam etmeniz önemli. sevgiler.

  • Yardim edermisiniz

    Merhabalar depersonalizasyon hissinden kurtulamıyorum kurtulamıyorum yada geciyo geciyo tekrarlar diye düşünüyorum psikiyatri ve psikologa gittim hiç bi çözümü olmadı bu süreç ne kadar sürer ? yoksa takintidanmi gecmiycek hissim var nolur bana yardım edin

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Mahmut Emre KIZIL

    Uzm. Dr. Mahmut Emre KIZIL

    Merhaba, depersonalizasyon (kendine yabancılaşma) durumu etraflıca, ayrıntılı bir şekilde incelenmesi gereken bir bozukluktur zira kendi başına bir sorun olabileceği gibi başka psikiyatrik bozuklukların bir belirtisi şeklinde de ortaya çıkabilir ya da her iki durum birlikte de görülebilir. her ne ka... Cevabı gör

  • Kurtulmak istiyorum

    Merhaba oncelikle 17 yasindayim doktorum depersonalizasyon teşhisi koydu kendime yabanciyim sanki başkasının hayatını yaşıyor gibiyim aynaya baktığımda başkasına bakiyormusum gibi düşünmek istemesemde düşünüyorum ve ilaçsız tedavi olmak istediğim için o kas gevşetici rahatlatıcı ilaçlarımı icmedim b... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Metin AKSU

    Uzm. Psk. Metin AKSU

    Merhaba melis hanım. yaşadığınız rahatsızlık sizin hayatınızın kalitesini düşürüyordur. bu problemin çözümünde ilaç desteğinin etkisi olduğu gibi psikoterapi ve bilişsel davranışçı terapinin de etkisi olacaktır. şikayetler zaman zaman kendiliğinden yok olsa bile sizde devam ediyorsa kısa sürede bir... Cevabı gör

  • Psikolojik mi

    Merhaba kız kardesim 19 yaşında ve 18 günlük erken doğumla doğdu. konuşmasında da sorunlari var yaşıtlarina gore hep 2 yaş alttan gitti . kardeşim kıyafetlerini yırtıyor ve ara ara saklanıyor evden kaçıyor. birçok doktora gittik ilaç tedavisi gördü ama bi iyileşme göstermedi lütfen yardım edin.

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ali Irfan GÜL

    Doç. Dr. Ali Irfan GÜL

    Bu yas grubunda bu tur belirtiler kimlik karmasasinda veya bir davranis bozuklugunda ya da yeni baslayan bir psikozda olabilir. bu tur hastalarin tedavisi ve takibi uzundur. bu nedenle bir psikiyatri uzmaninca takip ve tedavisi gerekir.

  • Omurilik zedelenmesi ile

    Hocam cep numariniz varmi nasil görüşebiliriz yeriniz nerde hocam omurilik zedelenmesi ile ilgili saygilar hocam!!

    Doktor Cevabı:
    Fzt. Abdullah GÜDENDEDE

    Fzt. Abdullah GÜDENDEDE

    506 438 51 45 ten ulaşabilirsiniz. çok geçmiş olsun

  • Psikolojik baskı

    Merhaba hocam ben 8 yıllık evliyim ve görümcemden çok çektim sivri dilli birisi ağır konuşan ve sürekli insanlara kulp bulan birisi 7 yaşında bir kızım var şimdi artık ben artı kızıma sürekli aşağılayıcı konuşuyor 4 yaşında oğlu var oğlunun başına ne gelirse gelsin benim kızımdan biliyor halbuki bu... devamı

    Doktor Cevabı:
    Yrd. Doç. Dr. Orhan ÇELİK

    Yrd. Doç. Dr. Orhan ÇELİK

    Anladığım kadarıyla sorunlu bir aile ile evlisiniz. ailenizi o psikolojik ortamdan özgürleştirmeye ve eşinizle beraber aile terapisine ihtiyacınız var diye düşünüyorum. ilaçlar psikolojik tamirat yapmaz ayrıca cinsel yan etkiler oluşturur. o yüzden yol alamıyorsunuz.

  • Bipolar bozukluk/borderline bozukluk

    Bilgilendirici yanitiniz icin cok tesekkur ederim doktor bey, evet ister istemez doktorlarimi sevme sevmeme arasinda gidip geliyorum su anki doktorum da 3.doktorum zaten.. gecmise donuk baktigimda mani dönemiyle cok benzer bir dönem gecirdim ama boşluk hissiyle alakaliydi yani beni sinirlayici bir e... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. İbrahim SÖYLEMEZ

    Uzm. Dr. İbrahim SÖYLEMEZ

    Merhaba, manik atağınızı bir psikiyatrist gördüyse ve mani dediyse bipolar bozukluk teşhisi alırsınız. sizin o dönemi mani şeklinde anlatmanız da tabii ki dikkate değer önemli bir bilgi fakat manik ataklar genellikle hastaneye yatırmayı gerektirir. bu ilaçlar borderline kişilik bozukluğu tedavisinde... Cevabı gör

  • Acil yardım

    Hocam merhabalar. annem için yazıyorum. kalp krizi geçirdi beyninde pıhtı var felç atlattı konuşmasında sıkıntı var. 11 ay oldu şu an ciddi sorunları var sinir stres bağırma çağırma takıntılılık hali olmayan şeyleri kurgulama çok fazla problemi var içinden çıkamıyoruz. hiç huzurumuz kalmadı size gel... devamı

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ali Irfan GÜL

    Doç. Dr. Ali Irfan GÜL

    Bu gibi beynin damarsal sistemini ilgilendiren sorunlar patolojinin bulundugu yere gore belirti verirler. hastalarda depresyon kisilik degisikligiagresyon uyku duzeni bozulmalari gorulebilir. bir psikiyatriste goturmek ve yardim almak gerekir.

  • Bipolar bozukluk/borderline bozukluk

    Merhaba hocam, 20 yaşındayım bipolar teşhisi kondu, brintellix, depakin ve lamictal kullanıyorum. ama detaylı bir araştırma yaptığım zaman bipolar olmadığıma karar verdim, daha çok borderline özellikleri taşıyorum ve yanlış yere gereksiz ilaç kullanıyormuşum gibi bir his var içimde. böyle düşünme... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. İbrahim SÖYLEMEZ

    Uzm. Dr. İbrahim SÖYLEMEZ

    Merhaba, bipolar bozukluk ve borderline kişilik bozukluğu birbiri ile karışabilir. bipolar bozuklukta işlevselliği bozacak mahiyette duygudurum atakları (depresif ve hipmanik/manik ataklar) olur. ataklar arası ara dönemlerde kişinin duygudurumu ve işlevselliği normaldir. kendi kendinize bir doğrusal... Cevabı gör