Bayburt Beyin Kanaması

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Bayburt Beyin Kanaması İlgili Sorular

  • Dvt+pulmoner emboli

    Çok kıymetli hocam iyi günler saygılar,annemin hastalığıyla ilgili sizle görüşmüştük.çok kıymetli fikirlerinizden tavsiyelerinizden yararlanmıştık.allah razı olsun çok teşekkür ederiz.hocam sizle en son görüşmemizden sonra sizin tavsiyenizle muayenenizi birkaç kez aradım.yerinizde olmadığınız için n... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Osman Eren KARPUZOĞLU

    Op. Dr. Osman Eren KARPUZOĞLU

    Kullanacağınız tüm kan sulandırıcıların değişik oranlarda kanama riski vardır. xareltoda da kanama riski olmasına rağmen nispeten güvenilir bir ilaçtır. bacak damarlarında halen tam açıklık olmaması ve dvt sekelllerinin bulunması nedeniyle kan sulandırıcı kullanması tekrar dvt veya pılmoner emboli g... Cevabı gör

  • Beyin kanaması

    Kadir inanırın durumunun aynısı adanada bir hastamızda mevcut önce beyin kanaması geçirdi sonra anjiyo oldu yoğun bakımda kaldı ilaç kullanıldı beyne pıhtı aktı dendi şu an durumu kritik deniyor ne yapılabilir

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Yunus AYDIN

    Prof. Dr. Yunus AYDIN

    Aynı şey değil. takip eden doktor cevap verebilir geçmiş olsun dr. yunus aydin

  • Beyinde pinti kanama

    Merhaba! hocam kız kardeşim 22yasında 2 doğum yaptı ikisinde olü biz sonra öğrendik damar tıkanıklığı olmuş ayağına pinto atmış sonra rahimime atmış kan sulandırıcı kullanıldı 3ye hamile kaldı hep kan sulandırıcı kullandı onuda 27haftalık doğum yaptı sonra hep bi bas agrısı dinmek bilmeyen s 5 gün s... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nihat EGEMEN

    Prof. Dr. Nihat EGEMEN

    Böyle bir hasta ile ilgili yorum yapmayı doğru bulmuyorum. bir hasta hakkında konusabilmek için hastayı ve tetkiklerini görmek gerekir. tedavisini yapan doktorlarına sormanızda yarar var.

  • Hemen hastaneye gitmemiz gerek mi

    Doktor bey babam 56 yaşında 22 gün önce bypass oldu ve kan sulandirici kullanıyor 1 gün önce tansiyonu yükseldiği için 4 saat bürun kanaması oldu hastanede tampon ve iğne yaptılar kkb doktoruna gorunduk tahlil yapildi sorun çıkmadı ertesi gün sabah ilk önce 7 de 3 damla kan geldi birde saat 9 da... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Şenol BAŞ

    Op. Dr. Şenol BAŞ

    Merhaba. tampon varken ara ara damlama olması normal. ama genize veya burun ucuna devamlı akıntı halinde kanama olursa tamponu güçlendirmek gerekir. öne eğilme, ıkınma gibi basınç artıcı hareketler yapmamalı hastamız. geçmiş olsun...

  • İşitme kaybı

    Hocam kafamın sol tarafına taş düşmesi sonucu sol kulagımda çınlama ve ileri derecede işitme kaybı oluştu acaba iletimselmidir sinirselmidir herhangi bi ameliyatla düzelme şansı varmıdır lütfen yardimci olun

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Selçuk ONART

    Prof. Dr. Selçuk ONART

    Bayburtta kb8b hekimine gidin. işitme tetkikleri ve muayene yaptırın.

  • Şakak ağrısı

    Merhaba efendim benim bir hafta on gündür günün herhangi bir saatinde sol şakağıma ani ve çok şiddetli ağrı saplanıyor yarım saat kadar sürüyor rahatsız edici bu ağrının sebebi nedir beyin kanaması durumu olabilir mi iyi günler dilerim

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Murad BAVBEK

    Prof. Dr. Murad BAVBEK

    Mutlaka bir muayene olmanızı öneririm

  • Panik atak ve korku

    Hocam öncelikle merhaba yaşım 15 panik atak hastasıyım ve sürekli her hastalığın belirtisi bende varmış gibi hissediyorum psikolejik ilaç kullanıyorum.bundan önce kafamı kalbime taktım 2 defa ultrason ve 4 defa ekg çektirdim birşey çıkmadı allah’a şükür.kalbimi atlattım şuan kafama taktım acaba beyi... devamı

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Cem ATABEY

    Doç. Dr. Cem ATABEY

    Beyin kanaması bu şekilde olmaz sen zaten şuur ve bilinciniömaybettiğün için seni acil ambulansla hastaneye getirirler merak etme geçmiş olsun

  • Meme da kemik ve beyin metastasi

    Doktor doktor / kurum bul içerik bul örn: hikmet duru, genel cerrahi, tüp bebek örn: istanbul keşfedin hesabimtoggle dropdown sayfam yeni soru sorularım 1 meme ca kemik ve beyin metastazı merhabalar...önceden size yazmıştım.hastamiz meme ca kemik beyin metastazı var.kusma ve mid... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Serdar TURHAL

    Prof. Dr. Serdar TURHAL

    Bu tablo kanserin son evresimi..muhtemelen evet yoksa terminal dönem mi. ayni anlamda bir soru, evet bizim yapmamız gereken başka neler vardir.... sikintilarini gidermeye yönelik mücadeleye devam etmek uygun olur, kolay gelsin

  • Beynimde sorun varmıdır

    Hocam öncelikle merhaba ben 15 yalındayım panik atak hastasıyım bundan önce kafamı kalbe taktım.5 defa ekg 2 defa kalp ultrasonu çekildim.birşey çıkmadı psikolojik denildi.bende atlattım kalbi sonra kafama taktım beyin kanaması geçirirmiyim diye beynim uyuşuyor ara sıra ağrıyor ve geçmiyor herhangi... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Candan HUNDEMİR

    Op. Dr. Candan HUNDEMİR

    En iyisi bir psikiyatri uzmanı ile görüşmelisiniz.

  • Beyin kanaması

    Teşekkürler

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Halil İbrahim SÜNER

    Uzm. Dr. Halil İbrahim SÜNER

    Rica ederim, geçmiş olsun.