Bilecik Ateşli Silah Yaralanmaları Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Dr. Erhan Arıkan - Acil Tıp

Dr. Erhan Arıkan

Acil Tıp

Kırık - Çıkık, Yanık, Genel Acil Tıp

Bılecık Devlet Hastanesı  Ertuğrulgazi, Bilecik Devlet Hst., 11130 Bilecik Merkez/Bilecik, Turkey 

Sayfa : 1/1 | Toplam 1 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Omirilik sikahlı yaralanma

    Hocam merhaba benim kardeşim bir ay önce omiriliğinden silahla yaralandı omiriliğide l1 total lamnektomi + l2 seviyesi sağ paramedian kesi ile mermi çekirdeği çıkarma işlemi yapıldı ayaklarında his var sağ ayağını kendine çekiyo ama sol ayağını sadece bilinçli şekilde kasıyo ama hareket ettiremiyo...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Sedat KURTAR

    Op. Dr. Ahmet Sedat KURTAR

    Maalesef ateşli silah ile gerçekleşen omurilik yaralanmalarında sonuçlar pek iyi değildir. hastanıza anladığım kadar ile cerrahi olarak gereken yapılmış. iyi bir fizik tedavi merkezinde fizik tedavi görmesini öneririim. saygılarımla.

  • Hocam merhaba

    Hocam merhaba benim eşim 15 gün önce bacağından vuruldu fakat içindeki mermiyi almıyorlar kemiğe yapışık diye 15 gün sonra gelin dediler gittik alçıyı kırdılar aynı 5 gün sonra gelin dediler fakat ayak mor ve şiş bunun sebebi nedir ve o mermi ne olacak ?

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Nevzat Selim GÖKAY

    Doç. Dr. Nevzat Selim GÖKAY

    Sayın nalan hanım, ateşli silah yaralanmaları sonrasında, kemiğin veya yumuşak dokunun içerisindeki saçma, mermi gibi materyallerin çıkarılmasının, yerinde bırakılmasına göre hastanıza daha fazla zarar vereceği düşünülmüş olmalı ki çıkartılması önerilmemiş. bu ateşli silah yaralanmaları sonrasında s... Cevabı gör

  • Ense kökümde ağrılı bir şişlik var

    Ense kökümde ağrılı bir şişlik var. baş ağrısıyla beraber seyredıyor yastığa yatınca acıyor. ve ensemden basımın uzerıne doğru ağrı geliyor. midemde de bulantı var sanki.

    Doktor Cevabı:
    Dr. Tuğrul CEYLAN

    Dr. Tuğrul CEYLAN

    Bu bir apse olabilir. aile hekiminin ya da bir cildine hekiminin görerek değerlendirmesi gerekir

  • Epididim kistik lezyon

    Cevap için teşekkür ederim hocam. bu sorun ateşli silah yaralanmasından sonra meydana geldi. evet 2 yaşında çocuğum var. bacak arasında damar sertleşmesinde meydana geldi bu sorunum son 2 aydır vardır hocam şimdiden teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Güven ASLAN

    Prof. Dr. Güven ASLAN

    Madem ateşli silah yaralanması olmuş testis usg ile testis dokusu görülmesinde yarar var eğer normalse takip altında kalmanız yeterli