Afyon Karahisar Anksiyete Bozuklukları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Nüksetme yeniden

    Nüksetme yeniden iyi günler hocam ben kasim 2015 ten bu 2017 agustos ayina kadar anksiyete ve depresyon tedavisi gördüm agustos ayinin sonunda gittigimde doktorum artik 40 mg olan citolu 20 mg düsürüp 15 gün tam sonr yarim kullanmami söyledi dedigini yaptim hocam bnm eylul ayi biraz stresli gecti g...

    Doktor Cevabı:
    Yrd. Doç. Dr. Uğur ÇAKIR

    Yrd. Doç. Dr. Uğur ÇAKIR

    Öncelikle geçmiş olsun, henüz çekilme belirtilerini dışlamak için erken. ilacı bırakma süreciniz bir miktar hızlı olmuş, ayrıca b12 ve d vitamini bastırmanızda fayda var, tekrar geçmiş olsun

  • Göğüs agrisi

    Merhaba hocam nasılsınız? hocam size bu sefer kısacık bsy soracağım😊 2-3 gündür sıkıntı yaptığım bı durum var bn anksiyete hastasıyım anlatmıştım size sınırlı olsgm için 2 gündür sanırım ki sol kolum pazı kısmı hatta bilegim de bile hafif sizi yanma oluyor kuluncumda da aynı şekil kol altın göğüs ya...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Elyesa KARACA

    Uzm. Dr. Elyesa KARACA

    İyi akşamlar, korkma, muhtemelen selectra etkisi olabilir, zamanla düzelecek, kendine iyi bak

  • Ereksiyon problemi

    Hocam merhaba proscar adlı ilacı 3 hafta kullandım sanırım internette okuduklarımdan etkilenip ereksiyon problemi yaşadım psikolojik olarak ve korku nedeniylede anksiyete baş gösterdi geceleri uyuyamama hızlı kalp atışları vs. anında bıraktım ilacı şuan kullanmıyorum.ilacı bıraktıktan 1 hafta sonra...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Mustafa Burak HOŞCAN

    Doç. Dr. Mustafa Burak HOŞCAN

    Öncelikle bazı tahliller yapılmalı, sonuçlar normal çıkarsa da psikiyatri den destek alınmalı

  • Ereksiyon problemi

    Hocam merhaba proscar adlı ilacı 3 hafta kullandım sanırım internette okuduklarımdan etkilenip ereksiyon problemi yaşadım psikolojik olarak ve korku nedeniylede anksiyete baş gösterdi geceleri uyuyamama hızlı kalp atışları vs. anında bıraktım ilacı şuan kullanmıyorum.ilacı bıraktıktan 1 hafta sonra...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Hamdullah AYDIN

    Prof. Dr. Hamdullah AYDIN

    Daha once kullandığınız ilacın bu sekilde yan etkisi olabilir. sizde bu yan etki biraz fazla olmuş olabilir. ilacı bırakınca sorun ortadan kalkmış. doktorunuzla görüşmenizi ve kaygı konusunda ilaç kullanmanız gerekiyorsa bu şekilde yan etkisi olmayan bir ilaç önerebilir.