Bayburt Anjiyografi (Damar Filmi)

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Size önerdiğimiz diğer şehirler


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Bayburt Anjiyografi (Damar Filmi) İlgili Sorular

  • İşitme kaybı

    Hocam kafamın sol tarafına taş düşmesi sonucu sol kulagımda çınlama ve ileri derecede işitme kaybı oluştu acaba iletimselmidir sinirselmidir herhangi bi ameliyatla düzelme şansı varmıdır lütfen yardimci olun

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Selçuk ONART

    Prof. Dr. Selçuk ONART

    Bayburtta kb8b hekimine gidin. işitme tetkikleri ve muayene yaptırın.

  • Diş teli taktırmakla ilgili

    Merhabalar öncelikle rahatsız ettiğim için kusura bakmayın. bayburt ' ta yaşıyorum ve alt dişlerime tel taktırmak istiyorum. acaba bayburtta ortadontis var mı ? yok sa hangi şehirdeki diş hastahanesini önerirsiniz.

    Doktor Cevabı:
    Dt. Adem SAĞLAM

    Dt. Adem SAĞLAM

    Bayburtta ortodonti tedavisi yapılmıyor ben yaklaşık 8 aydır bayburtta yokum ordaylen erzurum veya trabzona yönlendiriyorduk.

  • Hemanjiom karaciğer

    Sayın doktor, usg sonucu tesadüfen karaciğerde tespit edilen kitleye mr istendi. dinamik mr sonucu aynen şöyle, "kitlelerin kontrastlanma paterni ve radyolojik görünümü öncelikle benign kriterlerde değerlendirilmiş olup hemanjiomlar lehine düşünülmüştür. doktorum hemanjiom dedi ve 6 ay sonrası için... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Bilal KAYA

    Uzm. Dr. Bilal KAYA

    Bu konuda yapılmış bir calışma var mıdir bilmiyorum açıkcası, görüntüleri değerlendirme ile ancak yorum yapılabilir, gecmiş olsun

  • Böbrek genişlemesi

    Merhaba sayın hocam, daha öncede aynı konu ile ilgili sorum olmuştu. oğluma belirli tarihler aralığı usg çekimi yapıldı sonuçları şöyle (bayburt) 26 aylıkken 01/10/2015 sol böbrek pelvikaliksiyel yapılar hafif belirgin olup pelvis ap çapı 7 mm ölçüldü.trabzonda çekilen usg sonucu 02/12/2015 sağ böbr... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ş. Kerem ÖZEL

    Prof. Dr. Ş. Kerem ÖZEL

    Murat bey en sonyapilan usg ye gore sadece böbrek boyutları artmıs yani böbrek büyümüş böbrekte genisleme bulgusu yok. yani anormal bir durum tarif edilmemiş. böbrek boyutları yaşla artar bir de ölçümler arası fark olabilir. genel tarifinize göre bir sorun görünmüyor. iyi günler

  • Böbrek genişlemesi

    Merhaba sayın hocam, oğluma belirli tarihler aralığı usg çekimi yapıldı sonuçları şöyle (bayburt) 26 aylıkken 01/10/2015 sol böbrek pelvikaliksiyel yapılar hafif belirgin olup pelvis ap çapı 7 mm ölçüldü.trabzonda çekilen usg sonucu 02/12/2015 sağ böbrek 65x29 mm renal parankim kalınlığı 10mm dir. p... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Y. Tarkan SOYGÜR

    Prof. Dr. Y. Tarkan SOYGÜR

    Merhaba, sonuçlarda endişe edecek çok önemli bir sorun görünmüyor ama ultrason ile takibe devam etmek gerekir. sünnet bu durumu değiştirmese de enfeksiyon riskini azaltması açısından iyi olur.

  • Böbrek genişlemesi

    Merhaba sayın hocam, daha öncede aynı konu ile ilgili sorum olmuştu. oğluma belirli tarihler aralığı usg çekimi yapıldı sonuçları şöyle (bayburt) 26 aylıkken 01/10/2015 sol böbrek pelvikaliksiyel yapılar hafif belirgin olup pelvis ap çapı 7 mm ölçüldü.trabzonda çekilen usg sonucu 02/12/2015 sağ bö... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Aydın YAĞMURLU

    Prof. Dr. Aydın YAĞMURLU

    Her sey iyi gorunuyor endise etmeyin yillik us ile takip yeterli

  • Böbrek genişlemesi

    Merhaba sayın hocam, oğluma belirli tarihler aralığı usg çekimi yapıldı sonuçları şöyle (bayburt) 26 aylıkken 01/10/2015 sol böbrek pelvikaliksiyel yapılar hafif belirgin olup pelvis ap çapı 7 mm ölçüldü.trabzonda çekilen usg sonucu 02/12/2015 sağ böbrek 65x29 mm renal parankim kalınlığı 10mm dir. p... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Mehmet Şevki SERT

    Prof. Dr. Mehmet Şevki SERT

    Sadece usg takipleri yapılsın şu anda sorun yok

  • Babamın anjiyo sonuçlari

    Babamın anjiyo sonuçlari babamın anjiyo sonuçlari babamın anjiyo sonuçlari koroner anjiyografi sonuçları babamı yüksek tansiyon ve hızlı kalp atışı ile acile kaldırdık. troponin degeri artmaya devam ettiği için anmiyor yaptılar. ekg si normaldi. anmiyor sonuçlarına göre sol ana koroner arter :norma... devamı

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Mehmet Adnan CELKAN

    Doç. Dr. Mehmet Adnan CELKAN

    Doğru karar için anjio filminin seyredilmesi gerekir. rapora göre üç ana damarda da ciddi darlıklar mevcut. bu durum da kararın cerrahi olması gerekiyor. klinik olarak yani ağrısı varsa diabetikse ameliyat en doğru karar olacaktır. geçmiş olsun....

  • Genu varum

    Hocam bayburtta yaşıyorum bacaklarımda kendimi bildim bileli eğrilik (genu varum ) var buradaki fizik tedavi uzm. bacaklarimin eğriliginin ileride bana kötü sonuçlar getireceğini söylüyor vücudum da egrilmelerin olabilecegimi hatta daha da önemlisi ciğerlerimde sıkışma bile olabilecegini söylüyor si... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Şeref AKTAŞ

    Prof. Dr. Şeref AKTAŞ

    Bacaklarınızdaki eğrilik ilerleyen yıllarda kireçlenmeye yol açabilir. ancak mevcut dereceniz için bir ortopedi uzmanı ile irtibata geçmeniz yerinde olacaktır.

  • Makat yirtigi

    Merhaba ahmet bey bebegim 6ay 10 günlük makatinda yirtik var dr iç kisimda değil dişinda birazida iç kisiminda dedi bize gunde 3 kezanestol bepahantol ve batikona ilik su da 5 dk bekleme banyosu önerdi günde 4 kez daha sonra tedaviye fito kremle devam ediyoz ve yaklasik 2 ay oldu doğduğundan berid... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ahmet Murat ÇAKMAK

    Prof. Dr. Ahmet Murat ÇAKMAK

    İyi günler, anne sütünden ek gıdaya geçiş zamanlarında çatlak sorunları olabilmektedir. siz doğuştan beri var diyorsunuz.tedaviniz çok isabetli programlanmış ancak hala çatlak var gibi belirtiyorsunuz .daha ayrıntılı anlatırsanız sevinirim. iyi günler.