Bilecik Akne Vulgaris Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Sivilce akne vs tedavisi

    Merhaba. 13 yaşında kızım var ve yüzünde çok aşırı akne var. bunun bir tedavisi var mı? ciğerden sivilce çıkmasını önleyen bazı ilaçlar duydum bu ilaçların ciğerlere zararı var mı? teşekkürler.

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Ayşe NARİN

    Uzm. Dr. Ayşe NARİN

    Merhaba. çocuğunuz büyüme çağında. sorularınızın cevapları da detaylı. bu nedenle mutlaka dermatolog muayenesi şart. geçmiş olsun.

  • Sivilce devamlılığı

    Hocam 24 yaşında bir erkeğim . sivilceler hala çıkmakta kremler çare olmuyor zoretanin gibi yan etkısı çok ilaçlarda kullanmak istemiyorum ne yapmalıyım ? kaç yaşına kadar devam eder bu sivilceler ?

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Sevgi EKMEN ÇAVUŞ

    Uzm. Dr. Sevgi EKMEN ÇAVUŞ

    Erkan bey merhabalar, sivilce tedavisi, uzun ve zorlu bir süreçtir. krem tedavilerini uzun vadelerde kullanma gerekliliği vardır. bahsettiğiniz ilaç doktor kontrolü altında takip ile güvenle kullanılabilir. tedaviniz için bir dermatoloji kliniğine başvurmanızı öneririm. sevgiler.

  • Zoretanin çukurluklar

    Merhaba 4 sene önce zoretanin adında bir sivilce hapı kullandım. sivilcelerim geçti ama yüzümde çukurlu halde izler kaldı özellikle 2 tane biraz derin. bunları tamamen ortada kaldırmak mümkün mü? bu işlemi nerede güvenli bir şekilde yaptırabilirim. haptan sonra çok pişman oldum ama iş işten geçmişti...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Sevgi EKMEN ÇAVUŞ

    Uzm. Dr. Sevgi EKMEN ÇAVUŞ

    Bedirhan bey merhabalar, öncelikle bir yanlış algıyı düzeltmek istiyorum.izleriniz ilaç yüzünden değil hastalığınız yüzünden kalıyor. tam tersine ilacı kullanmış olmanız yeni izlerinizin oluşmasını engellemiştir. biz de kliniğimizde şiddetli akne hastalarına önce ilaç tedavisi uyguluyoruz. sonra ka... Cevabı gör

  • Hap kullanımı

    Çok teşekkür ederim mesajınızi aldım bir şey daha sorabilir miyim benim burnum 1 gün de 2 3 defa çok fazla kanadı sizce bu kötü bir şey mi

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Sema KARAOĞLU

    Uzm. Dr. Sema KARAOĞLU

    Sevgili seda, bu ilaç deri ve mukozada kuruluk yapıyor. o nedenle burun mukazan kuruyup çatlayınca kanama olabilir. kötü bişey değil bir yan etki ama mutlaka önlem alınması gereken bir yan etki. durumu doktoruna bildirirsen burun içine ilaç yazar bu sorunun da ortadan kalkar canım.sevgilerimle