Op. Dr. Ertuğrul AYDIN

Op. Dr. Ertuğrul  AYDIN
Teyit edilmiştir.
Bağlantıma Ekle Takip Et Teşekkür Gönder

Branşı

Ortopedi ve Travmatoloji

İl / İlçe

Bursa

Meslek Grubu

Tıp Doktoru

Üyelik Tarihi

05.04.2011

Son Giriş Tarihi

29.05.2014 21:36:13

Kamu/Özel Sağlık Kuruluşu

0224.2339564

Bursa

!980 Bursa Tıp Fakültesi mezunuyum.!985 yılında Uzman oldum.Bursa Devlet Hastanesindeki görevimden Şubat - 2011 de ayrıldım.Halen ÖZEL ÇEKİRGE DORUK HASTANESİNDE çalışmaktayım.

 

Doktor bey iyi gunler, ozellikle sabahlari yataktan kalktigimda, ayagimin uzerine bastigim an agrilar hissediyorum (yorgunluk hisside buna eklenebilir). bu agrilar bir sure sonra gun icerisinde yok olacak kadar azaliyor. gun icerisinde havalan...

ziyaretci-572465 tarafından 08.10.2013 tarihinde soruldu.

Iyi günler.hocam ben 1.5 yıl once omzumu cıkarmıstım tam duzeldı derken cumartesı gecesı tekrardan cıktı su an sargıda ılk cıktıgında omzumu kıpırtatamıyodum ama 2. de kıpırtata bılıyodum. 2.cıkık oldugu ıcın korkuyorum tekrarlarsa dıye dıkkatlı davr...

furkan tarafından 07.10.2013 tarihinde soruldu.

Merhaba, ertuğrul bey, nasılsınız? doktora gitmeden önce size bir soru sormak istiyorum. boyum. 1.87 - kilom: 80 ., vücudum normal fakat sağ kaburgamın en alt kısmındaki kemikte küçük çöküklük var , bunun sebebi ne olabilir.? kendimi bildim bileli va...

ziyaretci-1061414 tarafından 27.11.2011 tarihinde soruldu.

Ertuğrul bey merhaba ben 8+1 günlük hamileyim hamileliğimi öğrendiğimden beri kalça kemiklerim ağrıyor bazen bele vuruyor genelikle kalça tarfındaki kemiklerim ağrıyor yatıığımda yürüdüğümde baya ağrısı oluyor hamile olduğum için herhangi bir uzmana ...

ziyaretci-221924 tarafından 25.11.2011 tarihinde soruldu.

Merhaba hocam. bn 15 yaşında bir erkeğim ve bnm her iki ayağımın kuş parmaklarında bunyon adı verilen kemik çıkıntısı var. doktora gittiğimde ameliyatla kemiği alırız dedi. fakat bu ameliyatın çözüm olmadığını öğrendim. benim annemdede aynı durum var...

furkan tarafından 24.11.2011 tarihinde soruldu.

Sayın hocam ıyı gunler..sporcu kımlıgı olan bırısıyım.futbolu bıraktıktan sonra sol dızımde dıs menıskus yırtıgı oldugu tespıt edıldı..spor yapıyor egzersız yapıyordum.son çalışmamda sol dızımde buyuk bır agrı meydana geldı ve sol dızımi 15 gun kulla...

ziyaretci-356131 tarafından 21.11.2011 tarihinde soruldu.

Iyi günler doktor bey ben 3 ay önce aşil tendonu ameliyatı oldum. şuan normale yakın yürüyebiliyorum . ilk yürümeye başladığımda biraz zorlanıyorum 5 dakka sonra yürüyüşüm düzeliyor.ancak hala tendonumda ağrı mevcut yürürken vucudu itme pozüsyonunda...

ziyaretci-1023017 tarafından 20.11.2011 tarihinde soruldu.

Merhabalar hocam benim rahatsızlığım.çok yorulduğumda sol bacağımda kasılma oluyo. çok şiddetli deil. bu bel bıtığı başlangıcının belirtisimidir? bilgilendirirseniz memnun olurum teşekürler....

ziyaretci-934433 tarafından 18.11.2011 tarihinde soruldu.

Merhabalar sayın hocam ben 33 yaşında yım bundan 15 yıl önce top oynarken aşırı zorlamadan kaynaklı diz kapağın çıkıp yerine tekrar oturdu ancak gün geçtikçe bu her adımda olmaya başlayınca bende istanbul baltalimanı kemik hastanesine başvurdum dokto...

ziyaretci-1066913 tarafından 17.11.2011 tarihinde soruldu.

Merhaba ertuğrul bey 23 yasinda kasli(yapili) bir erkegim. travma sonucu omuzum çikti ve 20 gündür sargidayim, sagdan soldan internetten o kadar çok sey okudum ki güvensizligin dibindeyim. spor asigiyim yüzme ve fitness ile ugrasiyorum ve bunlari ...

ziyaretci-1064287 tarafından 16.11.2011 tarihinde soruldu.

63 yaşındaki annemin sol bacağında, özellikle dizde 5 aydır şiddetli ağrı var.dizden bir kütleme sesi geldikten sonra ağrımaya başladığını söylüyor.mr çekildi,ortopedi uzmanı ciddi birşey olmadığını söyleyerek kas gevşetici verdi.ağrı çok arttı, artı...

ziyaretci-990176 tarafından 15.11.2011 tarihinde soruldu.

Iyi çalışmalar doktor bey, 5 aylık bir kız bebeğim var... 2aylıkken çekilen kalça ultrasonografisine doktorumuz iyi demişti... bir sorun gözükmedi usg.de... yalnız bugün farkettim bacak boğumları asimetrik... bu durum bir sorun teşkil eder mi? sonrad...

ziyaretci-81100 tarafından 14.11.2011 tarihinde soruldu.

Benim ayğımın altında kocaman bir nasır çıktı ve gitigide büyüyor bu konuda ne yapabilirim?...

ziyaretci-1018249 tarafından 13.11.2011 tarihinde soruldu.

Ertuğrul bey çok uzun bir zamandır omuzumun üzerine yatarken ağrıyor ve artık yan yatarak uyuyamıyorum doktora gittim bu hastalığın omuz sıkışması olduğunu söyledi ilaç verdi kullandım fakat tam anlamıyla geçmediğini söyledim bir ilaç daha verdi kul...

ziyaretci-843252 tarafından 11.11.2011 tarihinde soruldu.

Mrb şu anda 3 aylık olan bi kızım var henüz 1 buçuk aylıkken ultrasonla kalça çıkığı taramasında herhangi bişey izlenmedi sağ alfa 64,5 sol 61-62 beta açısı sağ 50 sol 52 normal yazıyor ama aile hekimimize gittiğimizde bacaktaki çizgileri simetrik de...

ziyaretci-256614 tarafından 10.11.2011 tarihinde soruldu.

Merhaba doktor bey,ayagımda alt kısmında parmkalrımın hemen arkasında yere basan kısımda bi nasır var ve 1,5 yıl once ameliyat oldum ve tekrar çıktı daha sonra cildiye ye gittim tedavi gördüm kremler kullandım fakat bi sonuç alamadım,daha derinden na...

ziyaretci-20643 tarafından 09.11.2011 tarihinde soruldu.

Merhaba benim bacaklarım çarpık yani o bacak ve ben bundan gerçekten çok rahatsızlık duyuyorum.14 yaşındayım ve annemle babama da ilizarov yöntemine benzer yani bacağa çivi yerleştirilmesi yöntemini anlattım.ben istanbulda yaşıyorum ve bu ameliyatlar...

ziyaretci-1037970 tarafından 07.11.2011 tarihinde soruldu.

Iyi günler bende doktorlar pöçük kayması tesirini koydular..pöçük çektirdim daha sonra kalçam arasında çimana benzeyen yaralar çıktı..ilaçlar la geçti yaram ama bazen kalçam arasındaki kemik çok ağrıyor...yatamıyorm...ne yapmam lazım bilemedim......

ziyaretci-548784 tarafından 06.11.2011 tarihinde soruldu.

Hocam öncelikle merhaba. sağ ve sol kol ön kaslarımda (aşı yapılan kısımlarda) şiddetli ağrılarım var. kramp şeklinde giriyor ve yaklaşık 4-5 sn. sürüyor. bu esnada parmaklarım hissizleşiyor ve hareket ettiremiyorum. ağrı bittiği anda parmaklarım da ...

ziyaretci-867668 tarafından 04.11.2011 tarihinde soruldu.

Hocam merhabalar. altıparmak ta oturuyorum. yaklaşık 3 ay önce halısaha maçında kolumun üzerine düştüm. sağ radius başı kırığı tespit edildi. mikro vida takıldı ve 42 gün kadar alçıda kaldı. daha sonra alçıyı çıkardığımızda kolum çok az açılıp kapanı...

ziyaretci-1046654 tarafından 05.11.2011 tarihinde soruldu.