Doç. Dr. Ercan ÖZMEN

Doç. Dr. Ercan  ÖZMEN
Teyit edilmiştir.
Bağlantıma Ekle Takip Et Teşekkür Gönder

Branşı

Ruh Sağlığı ve Hastalıkları

İl / İlçe

İstanbul / Beyoğlu

Meslek Grubu

Tıp Doktoru

Üyelik Tarihi

07.02.2011

Son Giriş Tarihi

19.08.2014 17:02:41

Özel Muayenehane

Özel Muayenehane

İstanbul / Beyoğlu

                                       ÖZGEÇMİŞ              

                 Doç.Dr. Haşim Ercan Özmen      

                             Psikiyatrist    

Orta ve Yüksek Eğitim          : İstanbul Amerikan Robert Lisesi

                                                    İ.Ü. İstanbul Tıp Fakültesi  (1979-1985)

                                                               

İhtisas                                    : Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları    

                                                    Hastanesi (1987-1991)

                                                 Baylor College of Medicine, Texas 

                                                 Medical Center, Houston, USA

                                                                 

Geçmiş Görevler                 : TC Sağlık Bakanlığı , zorunlu hizmet,                                     

                                          Kandıra Akçaova sağlık ocağı 1985-1986            

                                          Araştırma görevlisi

                                          Baylor College of Medicine

                                             Sleep Disorders Center

                                             Houston, Texas, A.B.D. (1989-1990)

                                         

                                                 Başasistan,Bakırköy Ruh ve Sinir  H.

                                  Hastanesi (1991-1999) .

 

                                          Psikiyatri Doçenti (1998)

                                                     

                                          Muayenehane   hekimliği                   

                                          (1999-        )

                                        

Üyelikler                                  Türk Tabipler Birliği

                                                Türkiye  Psikiyatri Derneği

                                                Uyku Tıbbı Derneği

                                                Cinsel Eğitim, Araştırma, Tedavi Derneği

                                                Amerikan Psikiyatri Birliği                                                

      Yayınlar                                  Türkiye ve Uluslararası hakemli dergilerde

                                                      Yayınlanmış 60'ı aşkın bilimsel makale

                     

Merhaba sayın hocam ben son uç aydır piskiyatriye gidemıyorum uç aydır hep paxara 20 ml gram hapı kullanıyorum çünkü en son onu vermıştı gıtmedıyım ıçın deyıştıremıyorum sgortam ıptal olmuş ondan acaba aynı hapı uç aydır kullanmam sakıncalımı sağlığı...

ziyaretci-442757 tarafından 19.12.2011 tarihinde soruldu.

Sayın doktorum, geçmişte yaşadığım bir olayı kafaya taktım ve bu beni bayağı sarstı. yaklaşık 2 senedir doktor kontrolünde cynblata 60 (günde 1 adet) kullanıyorum. ancak sürekli bir iyileşme sağlanmadı henüz. doktorum psikoterapi önermedi aban. ke...

ziyaretci-487993 tarafından 13.12.2011 tarihinde soruldu.

Iyi akşamlar bende sürekli bir sinirlilik hali var herşeye bağırır oldum 4 yaşındaki çocuğuma devamlı bağrıyorum, kızıyorum ,vuruyorum her defasında yapmayacağım diyorum ama o an gözüm hiçbirşey görmüyor.birde sürekli ağlama hissi var devamlı ağlamak...

ziyaretci-215520 tarafından 08.09.2011 tarihinde soruldu.

Merhaba hocam ben 3 4 yıl önce depresyon yaşadım ve gitgide ruhum acayip haller almaya başladı iki sene öncede tedaviye başladım doktor ilk başta bana lustral verdi faydasını görmedim daha sonra efxsor faverin depakin ve meresa kullandım yine faydası...

ziyaretci-1026710 tarafından 06.09.2011 tarihinde soruldu.

Merhaba bn 16 yaşındayım.size ilginç bir sorum olacak.küçüklüğümdn beri kendimi savunma mekanizmam gelişmedi yani kendimi savunamıyorum.mesela küçükken bndn küçük biriyle kavga etmiştim fakat herhangibir savunmada bulunmadığım için o arkadaş bni dövm...

ziyaretci-982144 tarafından 15.08.2011 tarihinde soruldu.

Iyi yakşamlar sayın hocam benim sorunum panik atak ateş basması bayılacakmışım gıbı falan paxsil kullanıyorum ama çok şey kafama takıyorum bide heran kalp kırızı geçıreceğım öleceğim diye korkuyorum bide insan kalp kırızını düşünürse geçirirmi paxsi...

ziyaretci-442757 tarafından 15.08.2011 tarihinde soruldu.

Slm hocam ben 10 seneden beri depresyon ilacları kullanıyom bırakıyom başlıyon en son doktora gittim lusrtral 50 mgverdi iştahı kapatıyo dedi ve kilo kaybıda yapabiliyo dedi bu doğrumu pisikiyatrik ilaçlarda en önemli sorun kilo alma bu ilaçları ...

ziyaretci-114623 tarafından 04.08.2011 tarihinde soruldu.

2 sene önce yaptığım bir idari soruşturmayı kafaya taktım ve soruşturmada eksik bir şeyler yaptığım korkusuna kapıldım ve bunun beni bayağı rahatsız etti. doktora gittim ve önce efexorla başlaım , şu anda ise cynbalta 60 kullanıyırum. teşhis yab. şu ...

ziyaretci-487993 tarafından 03.08.2011 tarihinde soruldu.

Merhaba ercan bey aşırı sinirlilik uykusuzluk unutkanlık gibi şikayetlerden dolayı psikiyatriye gittim dr.depresyon dedi paxera verdi ilk başlarda ilaç yan etki yaptı 6 7 gün kullandım bıraktım aile hekimimiz ilk başlarda yapar yarım yarım al başlar...

ziyaretci-596235 tarafından 02.08.2011 tarihinde soruldu.

Merhabalar, anksiyete bozukluklarinda ortak belirtilere anksiyete deniyor sanirsam? ben yaygin anksiyete bozuklugu teshisiyle tedavi goruyorum bu hastalik gecince eger diger anksiyete bozukluklari da varsa otomatikmen diger anksiyete bozukluklarida g...

ziyaretci-922264 tarafından 20.07.2011 tarihinde soruldu.

Hocam doktorum majör depresyondan ötürü ekt olabilirsin dedi ama ben bu tedaviden çok korkuyorum.bu tedavideki ölüm oranı nedir.ve bu tedavi yeterince güvenli midir?teşekkürler....

ziyaretci-412014 tarafından 19.07.2011 tarihinde soruldu.

Hocam hayırlı günler, size sorum olaak cevaplarsanız çok sevinirim. 6 ay önce yakın arkadaş kaybından sonra bende piskiyatrik rahatsızlık oldu kalp ağrısı ateş basmaları uykusuzluk ölüm düşüncesi gibi.. 2 ay bekledim geçmedi sonra doktora gittim lust...

ziyaretci-543012 tarafından 01.07.2011 tarihinde soruldu.

Iyi günler ben kpss ye hazırlanan 1 çocuk annesi bir bayanım. evde çalışma şartlarım müsait olmadığı için dersaneye gidiyorum. psikolojik sorunlarımdan dolayı geçen sene girdiğim sınavda rahatsızlandım şuan bunları yaşamamak için çabalıyorum ama bu d...

ziyaretci-277720 tarafından 22.06.2011 tarihinde soruldu.

Merhaba doktor bey, benim sorum kaygı bozukluğu almış panik atak tedavisi gören 34 yaşında bir erkek ile ilgili. geçmişte deprem ve yangın gibi 2 defa ciddi travma geçirmiş. son 7 yıldır belli dönemlerde sık olmakla birlikte ataklar tekrarlama eğilim...

ziyaretci-638749 tarafından 21.06.2011 tarihinde soruldu.

Merhaba hocam; kardeşim 31 yaşında .ellerinde titreme,kollarında kasılma ve avuç içlerinde terleme oluyor.kasılma olunca bir iş yapmakta güçlük çekiyor.sürekli heyecan var. konuşurken ses tonu değişiyor.bu rahatsızlık geçer mi? ne önerebilirsiniz? şi...

ziyaretci-288848 tarafından 18.06.2011 tarihinde soruldu.

Merhaba 6 aydır cymbalta 60 mg kullanıyorum tedaviye 30 mg ile başladım 60 mg a geçince ciddii yan etkiler gördüm ve bu etkiler 15 gün sürdü. şiddetli denecek baş ağrılarımı geçiridği için bu ilaçtan memmundum . ancak son 1 haftadır baş ağrılarım b...

ziyaretci-853046 tarafından 17.06.2011 tarihinde soruldu.

Hocam öncelikle merhaba.ben de aşırı unutkanlık var 1 dakika öncesine kadar yaptığım şeyi unutabiliyorum kafam hep başka şeylere gidiyor işime bi türlü konsatre olamıyorum.yaptığım şeylerde teredüte giriyorum . hep acaba ...acaba soruları kendi ke...

sosyologg tarafından 27.05.2011 tarihinde soruldu.

Eşim uzun zamandır yaklaşık 4 yıldır huzursuz oluyor yani benim ona dokunmamı istemiyor bana yaklaşmıyor sinir oluyor ve ayrı yatıyor ne yapmamız gerekir.evin içinde ayrı dünyada yaşıyoruz mutluluk kucaklaşma sevişme yok hep uzak duruyor ona elim de...

ziyaretci-818846 tarafından 01.06.2011 tarihinde soruldu.

Mrhb doktor bey ben yaklaşık 9 aydır ludiomil 25mg ve insomin 50mg sefal 25mg kullandım doktoruma gittim ilaçlarımı değiştirdi doz azaltımına gitmeden bir anda bu ilaçları bırakmak değişik yan etkilere yol açar mı ve bağımlılık yapma ihtimali var m...

murat kesmen tarafından 02.05.2011 tarihinde soruldu.

Doktor bey,yüzümde masseter hipertropy var.dişim ağrıyo gibi görünüyor.bu bende utangaçlık içe kabanıklığa yol açı-yor.bu durum bende sılıkntıya yol açıyor.botoksla tedavisi varmış ama çalışmaya başlayınca tedavi olabilirim.lustral paxil kullandım ya...

ziyaretci-49521 tarafından 27.04.2011 tarihinde soruldu.