Sol kolda ağrı

21.03.2012 23:39

Soru : Hocam merhaba. Arada sırada sol kolumda ağrı (sızı şeklinde) oluyor beraberinde baş ağrısıda oluyor. Göğsümde sıkışma olmuyor veya nefes darlığı sadece sol kolumda rahatsız edici bir sızı oluyor. Geçen gün boynum çok kötü ağrıyordu internetten bazı egzersiz hareketlerine baktım uyguladım boynumdaki ağrı geçti. Ama sol kolumdaki sızı geçmiyor. Kalple alakalı olduğunu düşünmüyorum acaba boyun fıtığı olabilirmi. Geçen sene MR çektirmiştim ama kulağımda çınlama olduğu için çektirmiştim temiz çıkmıştı boyun için ayrı bir MR çektirmem gerekirmi? Bu sol kol sızısı ne olabilir acaba romatizmal bir hastalıkmıdır yoksa fıtık olabilirmi?


İstanbul
Ortopedi ve Travmatoloji Soru Sor
2012-03-25
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol

Bu soru toplam 150 defa okundu.



Merhaba benim bu araalar sol kolumda agri bazen uyusma ve bu uyusma sol ayagimada oluyo nefesim bazen daraliyp sol kolim agridiginda egk yapdirdi norm...

ziyaretci-2047331 tarafından 03.09.2014 tarihinde soruldu.
Beyin ve Sinir Cerrahisi
Merhabalar benim sorum annem icin olucak,iki haftadir sol kolunda siddetli agri var ve sol kol parmaklarinda uyusmazlik var,agri kesici,jel falan fayd...

ziyaretci-1080325 tarafından 25.10.2012 tarihinde soruldu.
Ortopedi ve Travmatoloji
Doktor bey merhabalar şuan 25 yaşındayım ilkokul çağında kolum kırıldı yanlış kaynamasından ötürü ondan sonra kolum 2 kez daha kırıldı ozmanki doktoru...

ziyaretci-663370 tarafından 22.10.2012 tarihinde soruldu.
Genel Cerrahi
Iyi günler hocam sorum sol koltuk altında nohut büyüklüğünde şiş var aynı zamanda ağrıda var hangi bölüme başvurabilirim .ayrıca önemli bir şey çıkarm...

ziyaretci-2071830 tarafından 23.09.2014 tarihinde soruldu.
Beyin ve Sinir Cerrahisi
Slm hocam hanimin sol kolunda koltuk altında kürek kemeginde gögusünde ve sol cene altında sidetli agrilar oluyor boyun fitig dediler ama cok kotu deg...

ziyaretci-110561 tarafından 09.11.2012 tarihinde soruldu.