Selam. ben hipertansiyon teşhisi ile şu anda olmatec 10 mg. kullanıyorum. b

09.06.2011 13:05

Soru : selam. ben hipertansiyon teşhisi ile şu anda olmatec 10 mg. kullanıyorum. Bunla birlikte aynı zamanda dilatrent te kullandım. ancak çok halsiz ve bayılma hissi ortaya çıktı. sonra dilatrenti bıraktım. aynı zamanda panik atak hastasıyım. bunun içinde dideral ve estorex ve tranko buskas kullanıyorum. tansiyonum normal evde ölçtüğümde biraz düşük çıkmaya başladı. mesala 9/6,10/6 gibi. doktor tetkiklerde hafif mitral yetmezlik tespit etti. sorum şu : tansiyon sorunum panik atak hastası olduğum içinmi çıkıyor olabilir. evde ölçtüğümde genelde düşük çıkar oldu. bu tansiyon ilacını ve dideralı uzun süreden beri kullanıyorum. uzun vadede yan etkileri varmıdır.örneğil beyin damarlarını incelttiği söyleniyor. panik atağı yenersem tansiyonum normale geliyor. olmatec i kesmelimiyim. yan etkilerinden korkuyorum çünkü. bende daha 40 yaşındayım. sersemlik halsizlik ve bayılma hissi ortaya çıkıyor. bu ilaçlardan olabilirmi ? yanıtlarsanız memnun olurum.


İstanbul
Kardiyoloji Soru Sor
2011-06-10
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol

Bu soru toplam 36 defa okundu.


Önceki Soru :Merhaba selim bey , ben 13,5 yaşında bi...
Sonraki Soru :Merhaba hocam, anneme bi kaç ay önce bağ...

Dahiliye - İç Hastalıkları
Merhaba ahmet bey ben hipertansiyon hastasıyım hayzard 100 mg kullanıyorum kullanmadan önce tansiyonum 16-10 16-11 çıktığı oluyodu ilaçı kullandığı...

ziyaretci-810671 tarafından 17.06.2011 tarihinde soruldu.
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
Mrb gökçe ben 5aydır antidepresan kullanıyorum.en son lustral 100 mg kullanyordum.doktorumla görüşmeden ilacı kestim.5gündür anlık terleme,başımdan ba...

ziyaretci-570790 tarafından 29.11.2010 tarihinde soruldu.
Selam hocam ben 38 yasinda bir bayanim benim sorum su an lamotrigin ilaci ve dogum kontrol hapi marvelon kullaniyorum korkum acaba ilac etkisi gösterm...

ziyaretci-32536 tarafından 01.06.2010 tarihinde soruldu.