Afyonkarahisar

Bağlantıma Ekle
Mesaj Gönder

Sag kkarın boslugunda agrı

05.08.2013 02:17

Soru : ıyı aksamlar hocam nısanlımın 2 aydır sag tarafında agrı war sıddetlı saplantılı bı agrı we hıc gecmıyor ozellıkle sınrlendıgı zamanlarda agrının sıddetı artıyor ve cekılmez oluyor afyonda genel cerrahı doktoruna gıttık efemef oldugunu soeldı 1 gun hastanede yatırdı ve ılac werdı kolsın ve zırıd bunlarında bı faydasını goremedık kan degerlerı hersey normal gorunuyo urologo ıc hastalıklarınada cıktı ama bısıy demıyolar endoskopı yapıldı gastırıt dedı bı baska doktor hepsı farklı bıısy soluyo mıkrop war dedıler en son helıpak dıye bı ılaca basladık ama agrı gecmıyor nasıl bı yol ızleyelım hocam ıste calısamıyo okuluna gıdemıyo lutfen bıze bı yol gosterın sımdıden tesekkurler


2013-08-06
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol

Bu soru toplam 12 defa okundu.



Mustafa bey 1 hafta once idrar enfeksiyonu teshisiyle antibiyotik tedavisine basladim ancak sag bel boslugumda bugun hafif agri olustu ilac tedavimin ...

planci tarafından 09.04.2014 tarihinde soruldu.
Genel Cerrahi
Merhaba hocam 7 ay once apantis ameliyati oldum. ameliyat sonrasi uzun sure bir sorunum olmadi. fakat son bir aydir sag boslugumda asiri agri var. bu ...

ziyaretci-1881145 tarafından 16.03.2014 tarihinde soruldu.
Genel Cerrahi
Merhaba hocam ben 200? yilinda kasik fitigindan ameliyat olmustum.suan sag pelvis kemigimden gobegime kadar boslugum olmakla birlikte bi sislik var ar...

ziyaretci-677152 tarafından 29.09.2012 tarihinde soruldu.
Merhaba kadir bey.3 gundur sol bel boslugumda agri var.bununla birlikte surekli idrarim varmis gibi oluyor,tuvalete cikiyorum sonra tekrar idrarim var...

ziyaretci-1334207 tarafından 13.11.2012 tarihinde soruldu.
Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları
Sayin doktor; agzimin icinde;dil kokunun sag ve sol dipteki bosluklarindan baslamak uzere; yanak-damak mukozasina dogru uzanan beyaz-sari renkte ;uz...

ziyaretci-427584 tarafından 27.03.2014 tarihinde soruldu.