İstanbul

Bağlantıma Ekle
Mesaj Gönder

S.a hocam merhaba ben 4 ay önce aknetrent kullanmaya basladım gunde 3 tane

20.04.2011 13:40

Soru : s.a hocam merhaba ben 4 ay önce aknetrent kullanmaya basladım gunde 3 tane sabahları 20 mg sıvılcelerım gectı gıbı ama kırmızı lekeler cok fazlalastı tedavı surecım 6 ay bu sure ıcınde gecıcekmı yoksa baska bıseymı kullanıcam tedavı bıttıkten sonra lutfen bısey soyleyın moralım cok bozuk aynaya bakamıyorum dısarı cıkamıyorum nasıl gecıcek bu lekeler :((


Denizli
Deri ve Zührevi Hastalıklar
2011-04-22
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol

Bu soru toplam 77 defa okundu.



Deri ve Zührevi Hastalıklar
Hocam merhabe. ben yaklaşık 6 aşgın bir süredir aknetrent kullanıyorum. ilk 2 ay 10 mg sonraki 3 ay 30 mg ve 1 ay 40 mg kullandım. hala kullanmaya dev...

ziyaretci-1614693 tarafından 24.07.2013 tarihinde soruldu.
Deri ve Zührevi Hastalıklar
Merhaba hocam ben 2 aydır aknetrent kullanıyorum.3.ayına gircem doktora gittim bana roaccutane yazdı 2ay boyunca aknetrent kullanıyorum ilacı degirirs...

abdullah54 tarafından 20.09.2014 tarihinde soruldu.
Deri ve Zührevi Hastalıklar
Hocam ben 3 bucuk aydır aknetrent aadlı ılacı kullanıyorum bır bucuk ay 40 mg 2 ayda 30 mg kullandım kullanmadan once yuzum daha ıyıydı ama sımdı cok...

ziyaretci-440210 tarafından 02.07.2010 tarihinde soruldu.
Merhaba, benim uyku bozuklugu sorunum 13 yil once basladi ayni zamanda migren hastasiyim. bu sorun cogu zaman uykuya daldiktan 3 saat sonra uyanma ve ...

ziyaretci-131894 tarafından 15.11.2013 tarihinde soruldu.
Dahiliye - İç Hastalıkları
Merhaba hocam,ben 22 yaşındayım tahlillerimde sürekli kansızlık çıkıyor.hgb genelde 9 veya 10 larda ferritin ise hep 2 çıkıyor.bunun yanında düzelmeye...

SsemaA tarafından 06.10.2013 tarihinde soruldu.