Remeron un yan etkileri nelerdir

05.09.2010 15:42

Soru : iygünler bende tekrarlayan panik atakla birlikde depresyon ortaya çıktı. lustral 50 mg başladık tedaviye başda güzeldi sonra eskisi gibi oldum sonra 100 mg çıkdı ve remeron 30 mg tam kullanmaya başladım ikisinin etkileri olurmu uzun vadede bünyeme zarar verirmi 19 yaşındayım henüz herhangi bi sıkıntı doğarmı ? bu yaşda bünyeye bu kadar ilaç vermek ne kadar doğru olabilir ?


İstanbul
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Soru Sor
2010-09-06
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol

Bu soru toplam 19 defa okundu.



Kadın Hastalıkları ve Doğum
Iyi günler hocam bu ayın 9 unda esime depo provera 3 aylık igne vuruldu korumaya ne zaman baslar ne zaman cinsel hayata donebılırız tesekkurler bu ıg...

ziyaretci-1527004 tarafından 17.05.2014 tarihinde soruldu.
Plastik Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi
Kilom 52 boyum 165 cm.ama kilomun cogunlukla olan bölgesi bacak ve kalçada plastik cerrahi dr una gösterdim patella bölgesinin üst ve yan bölgesinde l...

ziyaretci-1254408 tarafından 27.07.2014 tarihinde soruldu.
Tıbbi Farmakoloji
Hocam merhabalar. yaklaşık bir ay önce bitmeyen mide ağrılarım ve bunu takıntı haline getirmem nedeniyle psikiyatri uzmanına göründüm. bana lustral 50...

ziyaretci-81429 tarafından 14.08.2014 tarihinde soruldu.
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
Slm hocam, ben lustral 50 mg, faverin 100mg , cipralex 20 mg , rexapin 2.5 mg ve zyban 100 mg ilaçlarını doktora danışmadan 2ay süreyle hepsini aynı ...

ziyaretci-1179856 tarafından 07.06.2014 tarihinde soruldu.
Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları
Sinüslerimde mukozal kalınlaşma nedeniyle levmont tedavisi görüyorum. ama çok iyi sonuç alamadık, ameliyat olmak istemiyorum, başka ne tedavi önerir...

alkanemir tarafından 14.08.2014 tarihinde soruldu.