İstanbul

Bağlantıma Ekle
Mesaj Gönder

Progestan 100 mg

14.12.2013 11:05

Soru : Merhaba, 23 yaşındayım ve bekarım. 2 aydır 4. kez adet oldum. 06.12.2013 tarihinde doktora gittim. yumurtalıklarımda ve hormonlarımda bir sorun olmadığını kilo ile bağlantılı olabileceğini söyledi adet düzensizliğimin. progestan 100 mg günde 3 defa kullanmamı söyledi. ilaç bittiğinde tekrar normal adetimi olacakmışım. ardından doğum kontrol hapını 3 ay kullanmamı söyledi. doktora çıktığımda kanama gördüğüm 3.günümdü ve hala kanamam durmadı. lekelenme şeklinde geliyor. normal mi? tekrar doktora çıkmam gerekir mi? teşekkürler


İstanbul
Kadın Hastalıkları ve Doğum Soru Sor
2013-12-14
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol




Kadın Hastalıkları ve Doğum
Düşük ihtimali için verilen progestan 100 mg ilaç baş dönmesi yapıyor.acaba sabah almam gereken ilacı almasan zararı olurmu? akşamları 2 tane içiyoru...

ziyaretci-78339 tarafından 12.05.2010 tarihinde soruldu.
Kadın Hastalıkları ve Doğum
Doktorum ağizdan alinmasini söyledi ancak ilaci yuttuğumda kötü hissediyorum kendimii...

ziyaretci-187931 tarafından 12.07.2011 tarihinde soruldu.
Kadın Hastalıkları ve Doğum
İyi akşamlar... 6 eylülde tarihinde adet gördüm ve 27 eylülde progestan kullanmaya başladım. 4 gündür progestan 100 mg hap kullanıyorum adetlerim ve y...

ziyaretci-455599 tarafından 01.10.2010 tarihinde soruldu.
Kadın Hastalıkları ve Doğum
Mrb kasık ağrısı şikayetiyle dr gittim bene tetradox 100 mg progestan ve ponstan forte verdi ilaçlarımın bitmasine rağmen kasık ağrılarım devam ediyor...

ziyaretci-273253 tarafından 07.08.2009 tarihinde soruldu.
Kadın Hastalıkları ve Doğum
İyi akşamlar... 6 eylülde tarihinde adet gördüm ve 27 eylülde progestan kullanmaya başladım. 4 gündür progestan 100 mg hap kullanıyorum adetlerim ve...

ziyaretci-398986 tarafından 01.10.2010 tarihinde soruldu.