Balıkesir

Bağlantıma Ekle
Mesaj Gönder

Paxera bende kullandım.. çok güzel bir ilaç ama bırakınca yan etkileri ç

31.01.2011 12:00

Soru : Paxera bende kullandım.. çok güzel bir ilaç ama bırakınca yan etkileri çıkıyor ben bıraktım ilacı 3 ay sonra ortaya kulak çınlamasıyla panik ataklarım başladı.. bunun yanında burun kanamalarım da oldu.. yanı yan etkilerini yaşadım şimdi yine başladım.. şunu öğrenmek istiyorum.... bağımlılık yapıyormu.! hamile kalmak istersem ne yapacağım.? bu ilacı yawaş yawaş bırakınca etkisini kaybedince yine tekrarlama olasılığı varmı..._? teşekkürler şimdiden....


İstanbul
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
2011-02-07
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol



Sonraki Soru :Merhaba hocam. benim sorunumu 2-3 yıldı...

Kadın Hastalıkları ve Doğum
Merhaba benim birden bire vajinamda mantar oldu trovogen krem kullandi yan etki yapti sanirim vajinamda sisme oldu 2 gun kullandiktan sonra biraktim. ...

ziyaretci-1599047 tarafından 11.07.2013 tarihinde soruldu.
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
Merhaba iyi aksamlar hocam yine ben ben sizinde dediginiz gibi lamictal hakkinda doktorumla gorustum 50 mg simdi 100 mg yaptik ve bir sure solianıda ...

ziyaretci-1561310 tarafından 30.01.2014 tarihinde soruldu.
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
Slm hocam ben üç aydır paxera 30 kullanıyorum . bu bende cinsel isteksizlik ve sertleşme sorunu yaptı.ilacın yan etkisi dediler ama ister istemez tedi...

ziyaretci-866153 tarafından 08.06.2011 tarihinde soruldu.
Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları
Hocam merhabalar ben 27 yasinda bir cocuk annesiyim yillardir siddetli kist seklinde aknelerim ve az da olsa tuylenmem vardi 1yil 40mg roaaccutane kul...

ziyaretci-1492591 tarafından 26.02.2014 tarihinde soruldu.
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
Merhabalar. ben 18 yasindayim bu yaz asiri skinti ve hastalik korkusu nedeniyle panik ataga bagli anksiyete ortaya cikti. ilac kullandim bir sure ama ...

ziyaretci-1248577 tarafından 03.12.2012 tarihinde soruldu.