Merhaba burcu hanım. doktor tavsiyesi üzerine adet söktürücü olarak primolu

Merhaba burcu hanım. doktor tavsiyesi üzerine adet söktürücü olarak primolut-n adlı ilacı kullandım. 28 temmuzda başladım ve 6 ağustos ta ilacım bitti. aradan 4 gün geçmesine rağmen halen adet görmedim. görmeme gibi bir risk olabilir mi acaba. şimdi de strese girmiş durumdayım neden olmadım bir sorun mu var diye. yardımcı olursanız sevinirim. iyi çalışmalar.

adet10.08.2009 13:46

Diğer Sorular

Enfeksiyonj

Hocam merhaba ; 41 yaşındaki erkek hastamız iga nefropotisi tanısı konduktan sonra 1,5 ay önce 64 mg ile kortizon tedavisine başlandı . 1 ay olduktan... devamı..

Bu soru tarafından tarihinde soruldu.

tarafından tarihinde cevaplandı.

Kansermiyim

Sa hocam derd var yardimci olursanız duam sizinle sorunum su : agzimmdan kan geliyor dişlerin sanip gitmiyordum sonra dislerimi yaptırdım kan devam... devamı..

Bu soru tarafından tarihinde soruldu.

tarafından tarihinde cevaplandı.

Süt arttırmak için ilaç kullanımı

Sütüm bebeğim için yetersiz mama vermek istemiyorum motilium diye bir ilaç tavsiye ettiler ilaç sütegeçip bebeğime zarar verir mi?ilacı kullanmalı mıy... devamı..

Bu soru tarafından tarihinde soruldu.

tarafından tarihinde cevaplandı.

Baş ağrısı

Meraba hocam benim bazen çok şiddetli başım ağrıyor bazende hafif ağrı oluyor şiddetli ağrılarda beynim zongluyo, ışık ses gürültü çok rahatsız ediyor... devamı..

Bu soru tarafından tarihinde soruldu.

tarafından tarihinde cevaplandı.

Sertlesme

Hıc bır faydasıı olmadıı hatta tam tersınee bende yan etkı yaptı tuylerım kıllarım uzadıgını farkettıım . devamı..

Bu soru tarafından tarihinde soruldu.

tarafından tarihinde cevaplandı.