Madde bagımlılıgı

ben 41 yaşında bir anneyim 22 yaşında oglum var uzun zamandır şüphe duyodum itiraf etti oglum exstacs ne bir hap kullanıyomuş bagımlı olmadıgını uzun aralıkla aldıgını ve bıraktıgını kullanmayacagını söylüyo ben nasıl emin olabilirim hangi teste net çıkıyo.birde uykusunda korkuyo kaçıyo kabus görüyo bu neden olabilirmi.2 aydır normaldi uykusu 3 gecedir tekrar başladı kabuslar almış olabilirmi.şimdiden çok teşekkür ediyorum lütfen beni aydınlatın yardım edin.

10.09.2013 04:05

Diğer Sorular

Madde bagımlılıgı hkk.

Esra hanım merhaba daha oncedende sıze yazmıstım erkek arkadasım bı bagımlılık asamasında ıken madde bagımlılıgı kendı kendıne yenebılıcegını ve gerce... devamı..

Bu soru tarafından tarihinde soruldu.

tarafından tarihinde cevaplandı.

Sümüksü madde.

Hocam öncelikle hayırlı günler. son zamanlarda anüs bölgesinden sümüksü maddeler geliyor, sebebi ne olabilir ? fotoğraflar aşağıda. http://n1311... devamı..

Bu soru tarafından tarihinde soruldu.

tarafından tarihinde cevaplandı.

Madde bağimliliği

Ilginiz için çok tşk ederm hizmetlerinizin devamı ve başarılar dileğiyle... devamı..

Bu soru tarafından tarihinde soruldu.

tarafından tarihinde cevaplandı.

Madde kullanımı

Ilginiz için çok teşekkür ederim bende böyle düşünüyorum kendisine kabul ettirdim sayılır fakat sigortasız olduğu için hastaneye gidemiyor sigortasını... devamı..

Bu soru tarafından tarihinde soruldu.

tarafından tarihinde cevaplandı.

İlginizi Çekebilecek Makaleler

Sigara bağımlılığı

Sigara bağımlılığı

Sigara tüketimi son yıllarda artış göstermiştir. Günümüzde sigara küresel bir kriz halini almıştır. Her sigara kullanıcısı iki kişiden birinin sigarayla ilişkili bir hastalıktan öldüğü görülmektedir. Sigara...

Devamı >>
x