Zonguldak

Bağlantıma Ekle
Mesaj Gönder

Len bezi

14.08.2013 17:47

Soru : merhabalar doktor bey sizden bi ricam olcaktı lütfen bana yardım edin benim yaklaşık 2 ay önce boğaz ve grip enfeksiyon geçirdim iğleşince sonradan 1 aydır yutkunma zorluğu başladı ve doktora gittim bademcilerime ve boyun lenf bezlrime baktılar bademciklerimin yapısının büyük olduğu söylendi ve boyun usg incelemesinde sağ üst servikal 8x18 mm boyutlarında reaktif görünüşlü hilusu seçilenebilen lenf nodu izlenmektedir sol ön servikal zincirde büyüğü üst 7x13 mm boyutlarında olan reaktif görünüşlü lenf nodları vardir doktor bey ilk zamanlar ağrı yoktu biraz ağrı oluyo ve kanımdada bişey çıkmadı ilaç tedaviside yatıt vermedi bende geniz akıntısıda vardı şu gittimi daha doktora gidemedin sosyal güvencemde yok sürekli doktpra gidemiyorumda bende sizde bu rahatsızlığım nedir ne yapayım atrık piskolıim bozuldu şimdiden allah razı olsun sizden



İstanbul
Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları
2013-08-14
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol

Bu soru toplam 40 defa okundu.



Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Gnydn hocam 8 yaşinda bir oğlum var kendisinde aso yüksekli çikti yani 1 200 lerdeydi ama bu bir yila yakin devem eti ama şimdi biraz düştü sonra kend...

e.m.i.rr tarafından 25.09.2014 tarihinde soruldu.
Dahiliye - İç Hastalıkları
Doktor bey babam 56 yaşında pet-bt raporu şöyle:karaciğer her iki lob multipl segmentlerde en belirginleri segment 7 ve segment 8 de yaklaşık 7x6 cm b...

ecekosar tarafından 29.08.2014 tarihinde soruldu.
Göğüs Hastalıkları
Hocam benim sagaltparatrakel alanlarında millimetrik len nodu tespit edildi ama 2013 yılında lenfnoduyoktu 2014 tespit edildi hocam gürülmemişolabilir...

yurdagul-gode-gode tarafından 28.10.2014 tarihinde soruldu.
Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları
Aşırı zayıflamaktan dolayı troit bezleri yok olmuş yani troid bezleri yok. bu troid bezleri geri gelebilirlermi tedaviyle....

cabi07 tarafından 13.08.2014 tarihinde soruldu.
Göz Hastalıkları
Merhaba, ben 15 senedir kontak lens kullanıyorum, göz numaraları miyop sol taraf 10, sağ taraf 8 ve 1,75 numara astigmat. dolayısıyla lens kullanmaya...

mehmetaliokan tarafından 06.08.2014 tarihinde soruldu.