İstanbul

Bağlantıma Ekle
Mesaj Gönder

Kulakta kristal kayması

03.11.2012 10:47

Soru : merhaba hocam babam 63 yaşında yaklaşık 4 yıldır kulakta çınlama sesi duyuyor ve belirli dönemlerde baş dönmesi yapıyor ani ataklar gelerek tamamen dış dünyayla bağlantısı kesiliyor bu süre bazen çok kısa sürsede bazen baş dönmeleri 2 güne kadar devam etmekte biz birçok doktora gittik hepsi mineara hastalığı dedi bazı doktorlar kristallarin oynamasından kaynaklandığı söylendi 2 kere kristalleri yerlerine kaydırmak için egzersiz yaptılar bu durum 1 hafta düzgün problemsiz geçiyor 1 hafta sonra devem ediyor şuan babamda sağ kulakta duyma kaybı %85 sol kulakta %30 civarında 2 gün önce kulak içi duyma cihazı aldık


İstanbul
Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları Soru Sor
2012-11-13
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol

Bu soru toplam 8 defa okundu.



Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları
Hocam merhabalar.baş dönmesi bulantı şikayetiyle doktora gittim.o doktor kulaklarımda bulunan kristallerinin yerlerinden oynadıgını söyledi. dramamin...

manowar55 tarafından 22.02.2014 tarihinde soruldu.
Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları
Hocam merhabalar.baş dönmesi bulantı şikayetiyle doktora gittim.o doktor kulaklarımda bulunan kristallerinin yerlerinden oynadıgını söyledi. dramamin...

manowar55 tarafından 22.02.2014 tarihinde soruldu.
Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları
Mrhaba orta kulaktaki kristallerde ara ara denge bozukluğu yaşıyorum ve hastalığın içeriğini bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim...

ziyaretci-108418 tarafından 15.07.2008 tarihinde soruldu.
Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları
Hocam merhabalar.baş dönmesi bulantı şikayetiyle doktora gittim.o doktor kulaklarımda bulunan kristallerinin yerlerinden oynadıgını söyledi. dramamin...

manowar55 tarafından 22.02.2014 tarihinde soruldu.
Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları
Hocam merhabalar.baş dönmesi bulantı şikayetiyle doktora gittim.o doktor kulaklarımda bulunan kristallerinin yerlerinden oynadıgını söyledi. dramamin...

manowar55 tarafından 22.02.2014 tarihinde soruldu.