Kan sulandırıcı plavix ve coraspin birlikte alıyorum.vucudumun muhtelif yer

Kan sulandırıcı Plavix ve Coraspin birlikte alıyorum.Vucudumun muhtelif yerlerinde,para büyüklüğündekoyu morluklar oluşuyor.3 damar hastasıyım.Bu morarmalar ilaçlardan olabilirmi?

kardiyoloji genel26.04.2010 20:33

Diğer Sorular

Omega 3

Merhaba hocam kolay gelsin..ben 29 haftalık hamileyim..daha önce 2 düşük yaptığımdan dolayı baştan itibaran hibor kan sulandırıcı iğne ve coraspin içi... devamı..

Bu soru tarafından tarihinde soruldu.

tarafından tarihinde cevaplandı.

Adetim gecikti

Merhaba doktor hanım benim adetimin perşembe günü gelmesi gerekiyordu hala gelmedi bugün 30. gün normalde 25.gün gelirdi yalnız son iki ay 26. gün gel... devamı..

Bu soru tarafından tarihinde soruldu.

tarafından tarihinde cevaplandı.

Sürekli mastürbasyon yapma isteği

Hocam merhaba , 19 yaşındayım , 'frenulum'un bulunduğu bölge çok hassas , sanki sürekli orgazm olacağım gibi bi his yayılıyor bütün vücuduma.sürekl... devamı..

Bu soru tarafından tarihinde soruldu.

tarafından tarihinde cevaplandı.

Kasık yağlarımdan kurtulabilmek adına...

Kullanabileceğim bir yöntemmidir,hatalı sünnetten kaynaklı olduğuna emin olduğum diğer sorun,penis dış derisinin yetersiz olması ne yapabilirim bu kon... devamı..

Bu soru tarafından tarihinde soruldu.

tarafından tarihinde cevaplandı.

Güneş gözlüğü

Merhaba hocam oğlumda tavuk karası var 21 yaşnda %60 kayıp var. biz adanada oturuyoruz .bu hastalığa uygun önereceğiniz bir güneş gözlüğü var mı ?bilg... devamı..

Bu soru tarafından tarihinde soruldu.

tarafından tarihinde cevaplandı.