İyi çalışmalar .aşırı uyku için psikıyatır fulsac 20 mg ve modiodal 100 mg

13.02.2008 22:15

Soru : İyi çalışmalar .Aşırı uyku için Psikıyatır fulsac 20 mg ve modiodal 100 mg verdi.Depresyonun hiçbir belirtisi yoktu bu ilaçları 10 gündür kullanıyorum ,neden yokken keyifsizlik,mutsuzluk,kaygı gibi durumlar çıktı.İlaçların yan etkisi olabilir mi ?Modiodal kaç gün sonra etkisini gösterir?Uykumda değişiklik yok.
Teşekkürler


İstanbul
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
2008-02-13
Cevapları sadece üyeler görebilir!
Giriş Yap ya da Hemen Kayıt Ol

Bu soru toplam 24 defa okundu.



Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
Sayın doktorum. 22 yasindaki torunum fulsac (20 mg) kullaniyor. gunde bır kere aksam yatmadan once verıyoruz. ılacı kullanma nedenı: orta derecede men...

ziyaretci-37375 tarafından 23.11.2009 tarihinde soruldu.
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
Hocam iii günler ben ygs sınavı için 5-6 aydır modiodal ı kulanıyorummm daha doğrusu kullanmak zorunda kaldım çünkü çok uykum geldiği için ders çalışl...

ziyaretci-739319 tarafından 16.04.2011 tarihinde soruldu.
Nöroloji
Merhaba;depresyon ilaçları kullanmaktayım.ilaçlar yan etki olarak aşırı uyuşma ve uyku yaptı.doktorum bu nedenden modiodal 100 mg isimli ilaç yazdı.gü...

1986-598361 tarafından 16.11.2013 tarihinde soruldu.
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
Hocam iyi çalışmalar.ben ciddi şekilde uykusuzluk problemi çekiyorum.sizi bir uzman psikiyatri doktoru bu alanda çok iyi olduğunuz için önerdi.ben şu ...

ziyaretci-439835 tarafından 02.06.2010 tarihinde soruldu.
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
Paxil 20 mg ve meresa 100 mg kullanıyorum şu an. geçen sene başladım ilaç kullanmaya. bazı kaygılı durumlarımı bir daha yaşayacağımı düşünüyorum, dokt...

ziyaretci-464323 tarafından 31.08.2010 tarihinde soruldu.


Hata: Internal Server Error

Geldiğiniz linkte bir sorun var gibi görünüyor.
Eğer problem olduğunu düşünüyorsanız buradan iletişime geçebilirsiniz.
Yada buradan anasayfa gidebilirsiniz